Sorteren

Reviews over accommodaties in Skåne

Heel fijn!

Fam. Dana
    5-8-2018

Heerlijke rustige, ruime en schone camping! We hadden een perfecte plek (106) tegenover het speeltuintje waardoor de kinderen (3 en 5) makkelijk hun eigen gang konden gaan. Het meer blijft tot tientallen meters ondiep (max. kniehoogte) waardoor kinderen lekker kunnen spelen zonder al te veel gevaar.

Doucheruimtes waren erg groot. Nadeel vond ik dat het toiletgebruik gemengd is.

Eén week was niet genoeg!

B.Lund
    18-5-2018

Mooi en net vakantiepark met losse huisjes.

Goed verzorgd.

Aan een strandje met speeltuin en klein super marktje, van alle gemakken voorzien.

Heerlijke wandel routes om te kiezen, wonderschone natuur.

Vriendelijke mensen en genoeg leuke plaatsjes om te bezoeken in de buurt o.a plaatje Lund( universiteit stad) Malmö, heerlijk winkelen.

Al met al een heerlijke vakantie!

1 week was eigenlijk niet genoeg😍

Gewoon goed, heerlijk ontbijt

fakologo
    15-7-2014

Hotel ligt iets buiten het centrum, valk bij het stadion. Hotel en kamer zijn gewoon goed. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

Nette kamer

Jan
    19-2-2014

Prima plek voor 1 of enkele nachten. Rustig en vlak bij de doorgaande wegen. Gratis parkeren en Wifi. De kamers zijn klein. Bijvoorbeeld 1 klein nachtkastje tussen de bedden en de enige stoel is een poef. Maar het is schoon. Personeel is vriendelijk. We hebben er ook gegeten en dat vonden we goed.