Sorteren

vakanties Skåne

Reviews over accommodaties in Skåne

Eén week was niet genoeg!

B.Lund
    18-5-2018

Mooi en net vakantiepark met losse huisjes.

Goed verzorgd.

Aan een strandje met speeltuin en klein super marktje, van alle gemakken voorzien.

Heerlijke wandel routes om te kiezen, wonderschone natuur.

Vriendelijke mensen en genoeg leuke plaatsjes om te bezoeken in de buurt o.a plaatje Lund( universiteit stad) Malmö, heerlijk winkelen.

Al met al een heerlijke vakantie!

1 week was eigenlijk niet genoeg😍

Vaste eerste stek op Zweedse bodem

RitaT
    6-7-2017

Rustige camping aan een meer.

Tot 22.00 uur kan je nog terecht bij de receptie voor inschrijving .Verzorgd sanitair.

Gewoon goed, heerlijk ontbijt

fakologo
    15-7-2014

Hotel ligt iets buiten het centrum, valk bij het stadion. Hotel en kamer zijn gewoon goed. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

Nette kamer

Jan
    19-2-2014

Prima plek voor 1 of enkele nachten. Rustig en vlak bij de doorgaande wegen. Gratis parkeren en Wifi. De kamers zijn klein. Bijvoorbeeld 1 klein nachtkastje tussen de bedden en de enige stoel is een poef. Maar het is schoon. Personeel is vriendelijk. We hebben er ook gegeten en dat vonden we goed.

Skåne scoort een 7,8 uit 10, op basis van 157 reviews