Sorteren

Reviews over Holmsjö

Onze favoriete vakantiebestemming

Ron van Velzen
    23-5-2016
    Mooie ligging in de Zweedse bossen, mooi meer met helder water, de vissen zwemmen tussen je benen door!. Mooie camping in de buurt, wat wil je nou nog meer?

Zweden is veel natuur en vriendelijke mensen

Fa. Milner
    25-7-2015
    We hebben alleen maar vriendelijke mensen gesproken die allemaal hun best doen engels met je te praten. De natuur is Zweden is eindeloos mooi en veelzijdig. Zweden is wel een frisse zomervakantie, dus neem voldoende kleren mee. Het kan er ´s avonds zomaar afkoelen tot 10 graden, en dan is een kampvuur voor het slapen gaan wel fijn...

Dorp in de buurt Vd camping

hettie
    26-8-2014

Schitterende omgeving.

In het dorp is een supermarkt.

Rustig dorpje

Ron
    15-8-2014
    Rustig mooi gelegen dorpje

Leuke plek

antonsteeghs
    6-8-2014
    Goede uitvalsbasis voor allerlei activiteiten in Zuid-oost zweden.Grote plaatsen Karlskrona en Kalmar zijn relatief dichtbij en in de omgeving kan je naast de "natuur-activiteiten" ook allerlei zaken bezoeken (o.a. Marine-museum Karlskrona, Elandenfarm Emmeboda, het eiland Öland)
Holmsjö scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews