Reviews over Holmsjö

Heerlijke vakantie gehad!

Martha,
    17-11-2018

Hele fijne, rustige en kindvriendelijke camping. Er worden leuke kinderactiviteiten georganiseerd zoals een vijfkamp, dropping, glijbaan bouwen en vlotten bouwen. Het meer is schitterend, en fijn dat je er altijd rustig kunt zitten. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

We wilden een week blijven, maar zijn uiteindelijk ruimt twee weken gebleven.

Leuk maar niet super

Suzan,
    23-8-2018

Kleinschalige camping in de buurt van een mooi meertje. Het sanitair is oké en is een leuk speeltuintje voor kinderen. Je kunt bij de receptie broodjes bestellen.

Nadeel: De ontvangst was onpersoonlijk en afstandelijk. Bij het douchen (waarvoor je dus moet betalen) enkele malen koud water, een klein straaltje of helmaal geen water gehad. Wij zijn daarom vroegtijdig vertrokken.

Volgend jaar wie weet voor de twaalfde keer daar n

Ron van Velzen,
    15-8-2018

Supergezellige ons kent ons camping. Alweer voor de elfde keer daar geweest. Mooie ligging, rustig, leuke kinderactiviteiten, schoon sanitair.

Fijne eenvoudige camping.

Willem,
    23-8-2017

Prettige camping. Voorzieningen zijn eenvoudig en net genoeg voor het aantal gasten. Rustig gelegen met op loopafstand mooi meer met voldoende zwemgelegenheid. Ligt mooi centraal voor diverse uitstapjes (letop wel redelijke afstanden in Zweden). Onze 3 dochters (4/6/9) hebben het prima naar hun zin gehad. Zeker een aanrader.

Prachtig gelegen camping ideaal voor gezinnen

Erno Duiveman,
    12-8-2017

De camping ligt rustig gelegen aan doodlopende weg. De plaatsen zijn ruim en tegenover elkaar geplaatst in 2 rijen. Er word ontzettend veel georganiseerd voor kinderen, zij hoeven zich geen minuut te vervelen. Vlot bouwen, glijbaan bouwen...maar ook dropping en lasergamen. Ondanks deze kids en jongeren activiteiten is het prettig rustig op de camping. Om 22.00 is het stil. Het sanitair kennen we van evenementen, sanitair containers. Niks mis mee, keurig schoon. Wel is de warm water voorziening niet optimaal. Vooral bij het afwassen. Zoals op elke camping is de Wifi bij drukte niet altijd toegankelijk. Even naar de receptie lopen..daar wel! De camping ligt op 20 min. rijden van Karlskrona. Een stadje met alle voorzieningen en een breed assortiment aan winkels en 2 grote supermarkten.

Holmsjö scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews