• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over accommodaties in Blekinge

Prachtig gelegen camping ideaal voor gezinnen

Erno Duiveman
    12-8-2017

De camping ligt rustig gelegen aan doodlopende weg. De plaatsen zijn ruim en tegenover elkaar geplaatst in 2 rijen. Er word ontzettend veel georganiseerd voor kinderen, zij hoeven zich geen minuut te vervelen. Vlot bouwen, glijbaan bouwen...maar ook dropping en lasergamen. Ondanks deze kids en jongeren activiteiten is het prettig rustig op de camping. Om 22.00 is het stil. Het sanitair kennen we van evenementen, sanitair containers. Niks mis mee, keurig schoon. Wel is de warm water voorziening niet optimaal. Vooral bij het afwassen. Zoals op elke camping is de Wifi bij drukte niet altijd toegankelijk. Even naar de receptie lopen..daar wel! De camping ligt op 20 min. rijden van Karlskrona. Een stadje met alle voorzieningen en een breed assortiment aan winkels en 2 grote supermarkten.

Blekinge scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews