Blekinge

Reviews over accommodaties in Blekinge

Heerlijke vakantie gehad!

Martha,
    17-11-2018

Hele fijne, rustige en kindvriendelijke camping. Er worden leuke kinderactiviteiten georganiseerd zoals een vijfkamp, dropping, glijbaan bouwen en vlotten bouwen. Het meer is schitterend, en fijn dat je er altijd rustig kunt zitten. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

We wilden een week blijven, maar zijn uiteindelijk ruimt twee weken gebleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk maar niet super

Suzan,
    23-8-2018

Kleinschalige camping in de buurt van een mooi meertje. Het sanitair is oké en is een leuk speeltuintje voor kinderen. Je kunt bij de receptie broodjes bestellen.

Nadeel: De ontvangst was onpersoonlijk en afstandelijk. Bij het douchen (waarvoor je dus moet betalen) enkele malen koud water, een klein straaltje of helmaal geen water gehad. Wij zijn daarom vroegtijdig vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Volgend jaar wie weet voor de twaalfde keer daar n

Ron van Velzen,
    15-8-2018

Supergezellige ons kent ons camping. Alweer voor de elfde keer daar geweest. Mooie ligging, rustig, leuke kinderactiviteiten, schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne Camping, erg mooi gelegen.

Rhean,
    28-8-2017

Prachtige en zeer ruim opgezette camping met verschillende strandjes. Wij zaten in een luxe stuga. Goede en complete uitrusting. Nadeel is dat er weinig zon op de veranda komt. Wij zouden er niet weer voor kiezen om na half augustus naar deze camping te gaan. Het winkeltje en restaurant waren al dicht en verder ook geen activiteiten voor kinderen. Maar ik denk dat dit in het Zweedse hoogseizoen een heerlijke camping is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne eenvoudige camping.

Willem,
    23-8-2017

Prettige camping. Voorzieningen zijn eenvoudig en net genoeg voor het aantal gasten. Rustig gelegen met op loopafstand mooi meer met voldoende zwemgelegenheid. Ligt mooi centraal voor diverse uitstapjes (letop wel redelijke afstanden in Zweden). Onze 3 dochters (4/6/9) hebben het prima naar hun zin gehad. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017