vakanties Stellenbosch

Reviews over Stellenbosch

Heerlijke sfeer. Aardig personeel!

Jolijn,
    7-12-2017

Het ontbijt, de sfeer en het personeel waren geweldig. De kamers zijn netjes en de tuin biedt ontzettend veel rust. Ook de locatie is ideaal. Wat is minder goed? Ik zou het niet weten eigenlijk!

Zeer mooi wijndomijn

Jan H,
    25-9-2017

Prima kamers met een uitgelezen ligging midden de wijngaarden. Goede keuze om van hieruit een rondrit langs de wijnhuizen in Stellenbosch te maken. Zeer goede keuken.

Uitstekend hotel

Mathinus Wolters,
    29-6-2017

Een uitstekend hotel, ruime comfortabele kamers, goed onderhouden en luxe. Het zwembad en sauna zijn top.

Het eten was uitstekend en een ruim ontbijtbuffet.

Koning te rijk in suite van 'The Manor House'

Benard,
    13-1-2016

Prachtige landelijke locatie met fantastische vergezichten en ideaal gelegen in het wijngebied.

De vele bezienswaardigheden als Stellenbosch, Kaapstad, Hermanus, de nationale parken, wijnhuizen in de omgeving, Robben eiland, etc. is allemaal op rij afstand

Uitstekend ontbijt, prachtige wijnen en voor het diner te veel keus in de omgeving.

Mooiste plek die je kunt bedenken in de wijnstreek

Jasper,
    21-1-2015

Wedgeview is gesitueerd op zo’n beetje het mooiste plekje in de wijnstreek van Stellenbosch. Het is een prachtig guest house met adembenemende vergezichten. De staff is erg professioneel, de service is 5 sterren level en de sfeer is erg intiem en persoonlijk. De kamers zijn ruim opgezet, het ontbijt is uitmuntend en verder zijn alle faciliteiten op het top niveau wat je mag verwachten. Geen haperende wifi, honesty bar met heerlijke drankjes en een staff die alle activiteiten voor je uitzoekt en boekt.

Wellicht het beste guest house waar ik ooit geweest ben. Niet voor niets dat deze plek al meer dan 10 jaar aan de top staat.

Stellenbosch scoort een 8,1 uit 10, op basis van 46 reviews