Sorteren

1.139

vakantie Westelijke Kaap

Reviews over accommodaties in Westelijke Kaap

Prachtig hotel met mooie kamers.

P. Coenen
    27-7-2017

Het hotel heeft een prima restaurant met heerlijke buffetten.

Heerlijk

Lianne
    27-7-2017

2 Geweldige nachten doorgebracht in Bradach Manor. We hadden een kamer met Lagoonview, helemaal te gek. Kamer was ruim 2 jaar geleden verbouwd en het resultaat mag er zijn. Het enige wat misschien een beetje vreemd vindt is dat de badkamer eigenlijk in de kamer zit, toch heeft dat ook wel iets. Het enige wat vervelend was dat in onze kamer de wifi niet werkte, maar niet getreurd, in de gezellige bibliotheek op de galerij was de verbinding prima en dan ga je daar toch gewoon een tijdje zitten met eveneens een schitterend uitzicht op de lagune. Ook in de “huiskamer” met open haard is het goed toeven. Het eten in Bradach Manor in uitstekend, wij hebben er beide avonden heerlijk gegeten met weer het mooie uitzicht op de lagune. Vraag wel naar de prijzen van de gerechten dan kom je niet voor een verrassing te staan als je moet afrekenen. Als je sportief bent kun je naar Knysna lopen en anders is het maar een paar minuten met de auto naar het Waterfront en daar kun je je auto goed kwijt op de Parking. Er is een goede wasservice, de was was heel snel klaar. Tijdens het uitchecken hebben wij betaald met onze creditcard en daarnaast een goede fooi gegeven voor het personeel. Toen wij later de rekening bekeken zagen wij dat er al fooi berekend was voor de maaltijden dat was dubbele fooi, dat was de enige kritische noot. Verder alles echt prima, het personeel is zeer vriendelijk daarom bevelen wij Bradach Manor zeker aan.