Sorteren

vakantie Westelijke Kaap

Reviews over accommodaties in Westelijke Kaap

Danielle
    15-11-2018

Echt een aanrader! Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Gaan zelfs mee als je moet pinnen (voor je eigen veiligheid!). Restaurant is prima. Ruime keuze aan gerechten en het smaakt heerlijk.

Verder is het hotel opgeruimd en schoon.

Ligging is prima. Je kan lopend naar een aantal bezienswaardigheden en anders is het een klein stukje met de taxi.

Fantastisch verblijf

Martin& lia
    16-7-2018

Maartens guesthouse ligt in de villawijk Fresnaye. Dichtbij vele reastaurantjes in Seapoint en Camps Bay. Wij verblijven in de luxe kamer met uitzicht op de ondergaande zon in de oceaan. De kamers zijn van alle gemakken voorzien.

Maarten is een zeer goed gastheer met zijn horeca ervaring. Hij helpt zijn gasten op alle mogelijke manieren.

Perfecte service in een prachtige lodge

Margriet
    3-4-2018

De kamers zijn heerlijk ruim met veel licht en uitzicht op de vijvers. Door de kleinschaligheid heb je veel privacy door de ligging in de prachtig aangelegde tuin. Na alle activiteiten in ZA vonden we hier onze rust en we zijn blij dat we 3 dagen hebben geboekt. Het restaurant is sfeervol gelegen bij het zwembad en heeft een kleine menu kaart die elke dag wisselt. Wij vonden dit prima, omdat je ook zelf een alternatief kon aangeven zelfs vegetarisch! Het personeel is uitermate vriendelijk en professioneel. Wij hebben niet in de goedkoopste accommodaties geslapen in ZA, maar Lily Pond biedt in verhouding meer dan de andere (duurdere) hotels. We vonden de omgeving ook erg aantrekkelijk met bossen, strand en om je dag te breken diverse activiteiten in de buurt. Een aanrader als rust, lekker eten en gepaste luxe je aanspreekt.

Aardige mensen, fantastische plek, prachtige stad

E. Van der Wal
    13-1-2018

Aardige eigenaar, geeft goede informatie, mooie, schone kamer, fantastische plek

Deppe
    12-1-2018

Fantastisch in een woord en meer dan goed eten echt. Alles super geen minpunten