• 1.691

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

goede uitvalsbasis voor panoramaroute

Tom
    19-4-2018

We logeerden in een huisje, gelegen in de mooie tropische tuin. Huisje wat verouderd, bedden vonden we niet goed. In het huis was ook geen wifi ontvangst, enkel bij het ontbijt op het terras van het hoofdhuis (en ook niet altijd). Leuk zwembad, goed ontbijt. Veel te doen in de omgeving (goede uitvalsbasis voor panoramaroute).

Heerlijke fantastische accommodatie.

Ellen
    14-4-2018

Heerlijke Lodge met fantastisch kamers en heerlijke bedden.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam en heel ongedwongen gastvrijheid.

Veel mogelijkheden voor safari drives

Geweldige reis

Annie
    6-1-2017

Annemieke heeft voor ons een 3 weken lange rondreis gemaakt. Geweldig. We konden al onze wensen aan haar doorgeven en zij maakte de reis voor ons. We kregen een uitgebreide reisgids mee, met de routes, accomodaties en informatie voor Zuid Afrika. Zeker de informatie over de politie die vaak onterecht geld van touristen probeert te incasseren, waren zeer nuttig. Scheelde ons zeker 100 euro. Alles was perfect geregeld en gelukkig hoefde we van haar aanbod "in geval van nood" haar te bellen, mailen, geen gebruik te maken.

Ons gezin had heeft het super goed gehad, zeker met de safari die ze had geboekt bij Hoedspruit. De ranger was een aardige man, en wat die allemaal weet...ongelofelijk. We hebben ook vele mooie dieren gezien en vaak heel dichtbij.

Onze tip laat haar jullie vakantie maken dan heb je geen zorgen. Wij hadden via haar ook de huurauto geboekt. Mooie service.