Sorteren

2.684

vakanties Zuid-Afrika

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

Prachtige locatie, super zicht op bergen en zee

Kaat
    2-2-2018

Een huurauto ter plekke is aangeraden om meer van het Kaapse schiereiland te zien. De zon is er veel sterker dan in Europa, goede bescherming is echt noodzakelijk. Het water van de Atlantische Oceaan is niet echt geschikt om te zwemmen, gezien sterke stroming en ijskoude temperaturen (ook in de zomer).

Het hotel beschikt echter over een schitterend zwembad. Je baadt in luxe in het hotel

Geweldige reis

Annie
    6-1-2017

Annemieke heeft voor ons een 3 weken lange rondreis gemaakt. Geweldig. We konden al onze wensen aan haar doorgeven en zij maakte de reis voor ons. We kregen een uitgebreide reisgids mee, met de routes, accomodaties en informatie voor Zuid Afrika. Zeker de informatie over de politie die vaak onterecht geld van touristen probeert te incasseren, waren zeer nuttig. Scheelde ons zeker 100 euro. Alles was perfect geregeld en gelukkig hoefde we van haar aanbod "in geval van nood" haar te bellen, mailen, geen gebruik te maken.

Ons gezin had heeft het super goed gehad, zeker met de safari die ze had geboekt bij Hoedspruit. De ranger was een aardige man, en wat die allemaal weet...ongelofelijk. We hebben ook vele mooie dieren gezien en vaak heel dichtbij.

Onze tip laat haar jullie vakantie maken dan heb je geen zorgen. Wij hadden via haar ook de huurauto geboekt. Mooie service.

Zuid-Afrika scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1368 reviews