• Type accommodatie

• Waardering

2.675 accommodaties in

Zuid-Afrika

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

Hotel Numbi een sfeervol hotel in Hazyview.

Gerda, 25-10-2017

Wij verbleven eind sept 2017 2 dagen in Hotel Numbi. Een heerlijk rustig hotel. De service was prima. Een minpuntje dat de gangen was muffig roken. (vloerbedekking), Kamer waren perfect.

Het buffet was geweldig. Niet te geloven dat je voor ca 13 euro incl wijn hier heerlijk kan eten. Keuze te over. Hoewel het Hotel aan de doorgaande weg ligt hebben wij geen last van extra geluid gehoord!

Prima hotel

Yvonne, 24-10-2017
    Om de reis binnen zuid Afrika te starten. Eigen busjes van het hotel brengen je vanaf de luchthaven slechts op 3 km afstand. Onze huurauto werd hier vroeg afgeleverd om de rondreis te beginnen. Goed ontbijt en rustige kamer, geen last gehad van de vliegtuigen en de bewaking en hekken geven je een veilig gevoel.

Geweldige reis

Annie, 6-1-2017

Annemieke heeft voor ons een 3 weken lange rondreis gemaakt. Geweldig. We konden al onze wensen aan haar doorgeven en zij maakte de reis voor ons. We kregen een uitgebreide reisgids mee, met de routes, accomodaties en informatie voor Zuid Afrika. Zeker de informatie over de politie die vaak onterecht geld van touristen probeert te incasseren, waren zeer nuttig. Scheelde ons zeker 100 euro. Alles was perfect geregeld en gelukkig hoefde we van haar aanbod "in geval van nood" haar te bellen, mailen, geen gebruik te maken.

Ons gezin had heeft het super goed gehad, zeker met de safari die ze had geboekt bij Hoedspruit. De ranger was een aardige man, en wat die allemaal weet...ongelofelijk. We hebben ook vele mooie dieren gezien en vaak heel dichtbij.

Onze tip laat haar jullie vakantie maken dan heb je geen zorgen. Wij hadden via haar ook de huurauto geboekt. Mooie service.

Zuid-Afrika scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1357 reviews