• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

Droomvakantie

Frank Groeneweg
    11-4-2018

Als je het hebt over een top vakantie waar je €5.000 kapot kan slaan dan is het geweldig om een aantal nachten in dit Hotel te verblijven, ooit is Sun City gebouwd als de enige plek in ZA waar men legaal kon gokken. Er is voor ieder wat wils, prachtige game drives, ballonvaart,golfen,eten,gokken,kunstmatig strand, prachtige natuur. Als je hier uitgerust bent neem je de taxi naar Pretoria en stap je op de Rovos Rail richting Kaapstad. Alles behalve luxe, geweldige service en het is een ontspannen intieme manier van reizen. Een ervaring die ik iedereen mag aanraden. Aangekomen in Kaapstad zou ik heerlijk naar Camps Bay gaan! Vanuit daar kan je een geweldige wijnroute maken door Stellenbosch en Franschhoek. Dit was een van mijn betere vakanties

Francois du Toit, Guest Relation Manager, 24-4-2018

Dear Frank

thank you so much for your review

It is appreciated

Kind regards

Prachtige locatie, super zicht op bergen en zee

Kaat
    2-2-2018

Een huurauto ter plekke is aangeraden om meer van het Kaapse schiereiland te zien. De zon is er veel sterker dan in Europa, goede bescherming is echt noodzakelijk. Het water van de Atlantische Oceaan is niet echt geschikt om te zwemmen, gezien sterke stroming en ijskoude temperaturen (ook in de zomer).

Het hotel beschikt echter over een schitterend zwembad. Je baadt in luxe in het hotel

Geweldige reis

Annie
    6-1-2017

Annemieke heeft voor ons een 3 weken lange rondreis gemaakt. Geweldig. We konden al onze wensen aan haar doorgeven en zij maakte de reis voor ons. We kregen een uitgebreide reisgids mee, met de routes, accomodaties en informatie voor Zuid Afrika. Zeker de informatie over de politie die vaak onterecht geld van touristen probeert te incasseren, waren zeer nuttig. Scheelde ons zeker 100 euro. Alles was perfect geregeld en gelukkig hoefde we van haar aanbod "in geval van nood" haar te bellen, mailen, geen gebruik te maken.

Ons gezin had heeft het super goed gehad, zeker met de safari die ze had geboekt bij Hoedspruit. De ranger was een aardige man, en wat die allemaal weet...ongelofelijk. We hebben ook vele mooie dieren gezien en vaak heel dichtbij.

Onze tip laat haar jullie vakantie maken dan heb je geen zorgen. Wij hadden via haar ook de huurauto geboekt. Mooie service.

Zuid-Afrika scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1371 reviews