Zuid-Afrika

2.688

vakanties Zuid-Afrika

We hebben een aantal aanbieders voor Zuid-Afrika voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

Geweldig huis, dichtbij het Kruger park.

Maarten en Marianne,
    11-3-2019

Voor de 2e keer in het zeer comfortabele Mhofu. Van alle gemakken voorzien en dichtbij de ingang van het Kruger Park. Dit keer als afsluiting van onze rondreis. 's Ochtends vroeg het Kruger in en 's middags heerlijk relaxen bij het huis. Fijn was ook de wifi die vanaf dit jaar beschikbaar was voor contact met het thuisfront. Kleine probleempjes worden direct opgelost. Een absolute aanrader, we hopen dan ook nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldige ervaring en een prachtig huis.

Inge,
    1-3-2019

Een geweldig mooi huis in bush-style dat je gelijk het gevoel geeft dat je echt in Zuid-Afrika bent. Gelukkig voorzien van de gemakken van airco, ventilators en een zwembadje waarmee je lekker kunt afkoelen. Elke dag komen dieren langs in de achtertuin en 's avonds kan je genieten van het gebrul van de leeuwen.

Binnen een paar minuten lopen ben je bij de Crocodile River, de natuurlijke grens van Kruger park en daar heb je al kans om veel dieren te spotten.

Binnen 15 á 20 minuten met de auto ben je al bij de ingang van Kruger, dus we hebben volop gebruik gemaakt van de WildCard. Op de derde dag hebben we zo veel geluk gehad dat we de 'Magnificent 8' hebben gezien. De cheeta's die bij een wegwijzer aan het spelen waren, Hyena's die achter Wilde honden aan liepen, een luipaard en leeuw die vlak langs de auto liepen. Een prachtige ervaring!!

Een top locatie als je van natuur en dieren houdt, een echte aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Voor herhaling vatbaar

cor van der vliet,
    1-3-2019

Zeer mooi gelegen bungalow dicht bij de dieren en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch!

Elina Van der Welle,
    21-2-2019

Wat een fantastische villa op een fantastische plek. De villa is voorzien van alle gemakken en is erg netjes en schoon. Heerlijk om te verblijven en helemaal tot rust te komen. Veel privacy en een eigen zwembad waar je lekker in kunt afkoelen. De " wilde" dieren lopen gewoon rond je huis en het is elke keer weer afwachten welke dieren er voorbij komen. Van hieruit kun je leuke uitstapjes maken o.a. Krugerpark, maar vergeet Tshukudu game drive niet, wel van te voren reserveren. Hoedspruit is een leuk dorpje met veel gezellige restaurantjes en enkele supermarkten. Les ( de host ter plekke) is zeer aardig en overal toe bereid om te helpen , tips te geven en uitjes te reserveren. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Fantastisch.

Elsbeth Blom,
    29-1-2019

Wat een geweldige plek om een tijdje te zijn en te genieten van alles om je heen.

Mhofu is een echt bushhuis, waar iedere dag dieren langskomen om te kijken of er nog wat te eten valt, kudu's' tot zebra's.

Huis ligt vlak bij de Crocodile rivier, die de grens vormt met het Krugerpark.

Niets leukers dan even naar de rivier lopen om te kijken of er nog iets te zien is aan de andere kant. Wij hebben heel veel nijlpaarden gezien en Olifanten.

De leeuwen hebben we wel gehoord maar helaas niet gezien aan het hek.

We hadden een wildcard voor het Krugerpark gekocht, zodat we regelmatig die grote Wildtuin in konden om de Big 5 te zien. Ingang op slechts 15 minuten autorijden van het huis. In Marloth Park zijn 2 supermarkten waar je de meest basale dingen kunt krijgen.

In Komatipoort( 15 minuten rijden) is een grote Spar .

Het huis is van alle gemakken voorzien,airco om lekker te slapen, fan op terras.

Helpt tegen de evt. muggen.

Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2019