• 1.692

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

Wat een feest!

Myra Lith Lith,
    10-12-2018

Al jaren stond Zuid Afrika op ons verlanglijstje en dan zeker ook een bezoek aan Mhofu van oud-collega Wilma. Dit jaar was het dan zover! Samen met kinderen en aanhang zijn wij in week in Marloth park geweest.

Mhofu is een echt bush-huis met een geweldige ligging op loopafstand van de Crococile River, de natuurlijke grens met het Kruger Park. Vanaf één van de vele bankjes bij het hek is het al mooi spotten en succes is verzekerd. Ook in de tuin is het genieten geblazen. Elke dag weer komen de vervet aapjes, koedoe's, zebra's, mangoestes, bosbokjes, zwijntjes, boskat en bushbaby's langs voor wat lekkers.

Wij zijn 2 keer een hele dag op gamedrive geweest met Sven en Willem. De eerste dag gelijk de big 5 gespot en de tweede dag waren we getuige van een catch van een zebra door 2 leeuwinnen. Erg indrukwekkend!

Wij komen graag een keertje terug.

Fantastisch !

Annemarie van der Laan,
    2-12-2018

Wat was het weer geweldig om in het Mhofu huis te verblijven. De koedoe’s, impala’s, zebra’s aapjes en andere dieren staan weer klaar om je te verwelkomen. Het is fantastisch om naar het hek te lopen en de wilde dieren te spotten. Dit jaar voor het eerst de leeuwen met welpen gezien. Ik kan het huis aan iedereen aanraden, het is zo compleet dat het bijna voelt als thuiskomen..ook het nieuw aangelegde zwembad (je) geeft je een heerlijke verkoeling bij de warme dagen. Dank je wel Ivo en Wilma dat we weer even in jullie mooie huis mochten wonen....

Fantastich !!

Marianne,
    1-12-2018

De lodge is prachtig en ligt op slechts op 1 km afstand van het Krugerpark. De rondavels hebben een rieten dak en zijn gelegen in een prachtige tropische tuin. Tevens heeft de lodge een heerlijk zwembad en een heel goed open restaurant, dat heel gezellig is ingericht. In het Krugerpark kun je heel goed zelf rijden, maar het is ook zeer de moeite om via de lodge een safari te boeken bv 's avonds of een riviertocht. Zeer de moeite waard is het, om ook minstens een nacht door te brengen in hun nabij gelegen River Lodge. Hier kan men het ultieme safari gevoel beleven, kleinschalig, direct aan de rivier en geen hekken !! Men wordt opgehaald bij de hoofdlodge en weer teruggebracht. Dit is Afrika op zijn best.

Super verblijf

Inge Mohlman,
    16-11-2018

Het zijn prachtige huisjes op een afgesloten terrein met wilde dieren het personeel is heel vriendelijk

En het eten is heel goed en divers

Geweldige accommodatie

Manuela Vonk,
    16-11-2018

De Nederlandse eigenaren zijn zo gastvriendelijke! Ze kunnen alles voor je regelen als je wilt. Niks is te veel. Alles is zo schoon, lekker ontbijt, mooie kamers. Je krijgt goeie tips wat je veel tijd aan uitzoeken bespaard. Het complex is zo lieflijk Afrikaans ingericht je voelt je er helemaal thuis dikke pluim voor The Elephant Coast Guesthouse. Een aanrader zowel deze accommodatie maar ook voor St. Lucia!!! Fantastisch!!