Sorteren

Reviews over Kaapstad

schitterend Zuid Africa

djdre
    11-8-2018

Ga sowieso goed voorbereid op reis wanneer je naar Zuid Africa gaat, bij het Waterfront is het goed vertoeven vele restaurantjes zowel aan water als op vele andere plekken.

De tafelberg is een bijzondere locatie die je ook vanuit de stad goed kunt zien liggen, belangrijk is om te weten welk weer het is of wordt want in de mist op de tafelberg is geen optie al zegt men zelf dat dan de tafel gedekt is met een kleedje :)

Met een Uber kun je heel veel plekken bereiken voor een zeer redelijke prijs.

Zo kun je echt lokaal gaan om te gaan eten bij een oosterse markt maar ga daar niet lopend of alleen heen

Prachtig

Marleen
    25-7-2018

Iedere 2e en 4e zaterdag van de maand kun je met de stoomtrein vanuit Kaapstad naar de Elgin Railway Market. De trein vertrekt om 8.00 's morgens vanaf de Royal Cape Yacht Club. En je kunt genieten van een mooie treinreis van 3 uur lang over de bergpas Sir Lowry's Pass. Vervolgens kun je zo'n 3 tot 4 uur doorbrengen op de markt. Je kunt er heerlijk eten en drinken. En om 3 uur 's middags gaat de reis terug met de trein naar Kaapstad. Ik heb afgelopen zaterdag de markt bezocht en echt een aanrader. En een leuke dagtrip voor de hele familie!

Kaapstad heeft het allemaal!

Christel
    13-5-2018

Kaapstad has it all! Cultuur, strand, zee, beach clubs, heerlijke restaurants, leuke winkels, vriendelijke mensen, etc. Ik vond het een geweldig mooie evaring om er geweest te zijn. We hebben de big five gezien en Robbeneiland (met onderweg de dolfijnen en pinguins) was ook de moeite waard! Graag ga ik nog eens terug!

Geweldig!

Suze
    22-4-2018

Er is ontzettend veel te doen in en rondom Kaapstad en het is er prachtig!

Het kan wat onveilig voelen in de avonden, overdag niks aan de hand.

Om nooit te vergeten

Yeliz
    20-4-2018

Leuke hippe urban stad. Lekker op het strand liggen, Tafelberg beklimmen, shoppen in waterfront, snorkelen met zeehonden en een culinaire hoofstad. Kaapstad is the place you ben!

Kaapstad scoort een 8,4 uit 10, op basis van 241 reviews