We hebben een aantal aanbieders voor Kaapstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Kaapstad

Adembenemend

Martin,
    14-3-2019

Fantastische locatie in Kaapstad. Hotel nabij Sea Point aan de Boulevard met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Fraaie zonsondergangen vanuit mijn hotelkamer of vanaf het terras van het Winchester Mansions Hotel.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kaapstad moet je gezien hebben !

Trees Megens,
    18-2-2019

Cape Town ligt idyllisch aan de voet van de Tafelberg. Deze stad heeft een rijke historie. Veel variatie in heel goede restaurants. Terrasjes in overvloed, gezellig. Goed openbaar vervoer zowel in de stad als in de omgeving. Zeer interessante excursiemogelijkheden. Mooie musea.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kaapstad een heerlijk bestemming ook met baby

Merijn,
    31-1-2019

Kaapstad is een toffe stad! Er is van alles te doen. Heerlijke stranden bij Campsbay of juist aan de andere kant bij Muizenberg . Je kunt naast uitgaan ook heerlijk winkelen op Long Street. Ook zijn er de marktjes in Green market square of St. George's mall. The Root44 op zaterdag of zondag is ook altijd leuk om te bezoeken. En Watershed bij Waterfront ook. Ik vind het heerlijk om in de Company Gardens rond te lopen of lekker te relaxen. Kalk Bay en Simons Town zijn ook erg leuk om te bezoeken! De mensen zijn vriendelijk. Het eten is heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

De Kaap is en blijft ademloos mooi.

Liane Vissers,
    2-12-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad aan de West Kust van de Kaap in Zuid Afrika. Zijn naar Paternoster geweest en naar een vogelreservaat. Het was echt geweldig daar te zijn. Verder de Tafelberg beklommen en diverse musea bezocht. De restaurants in Houtbay bijvoorbeeld zijn prima. Kaapstad heeft alles in zich. Ik kan het iedereen aanbevelen. Vergeet ook niet de diverse wijn farms te bezoeken. Een trip met de hop on- hop off bus is ook zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Reis van mijn leven

Annika,
    18-11-2018

Zuid-Afrika is een prachtig land met veel diversiteit om te gaan ontdekken vanuit Kaapstad. Huur een auto en ga op avontuur! Er is voor ieder wat wils; restaurants, winkels, uitgaansgelegenheden, prachtige stranden, cultuur, geschiedenis en veel sportieve activiteiten. Voor mij is in omgeving Kaapstad de Canopy tour mijn hoogtepunt, vier uur lang tokkelen bij de Theewaterskloof. Natuurlijk zijn de diverse klimtochten op de tafelberg en lionshead een echte highlicht vanwege de prachtige natuur en het uitzicht over deze bijzondere wereldstad. Erg geschikte bestemming voor een groep vrienden of gezinnen met oudere kinderen.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kaapstad scoort een 8,2 uit 10, op basis van 250 reviews