Sorteren

vakanties Kaapstad

Reviews over Kaapstad

Kaapstad heeft het allemaal!

Christel
    13-5-2018
    Kaapstad has it all! Cultuur, strand, zee, beach clubs, heerlijke restaurants, leuke winkels, vriendelijke mensen, etc. Ik vond het een geweldig mooie evaring om er geweest te zijn. We hebben de big five gezien en Robbeneiland (met onderweg de dolfijnen en pinguins) was ook de moeite waard! Graag ga ik nog eens terug!

Geweldig!

Suze
    22-4-2018

Er is ontzettend veel te doen in en rondom Kaapstad en het is er prachtig!

Het kan wat onveilig voelen in de avonden, overdag niks aan de hand.

Om nooit te vergeten

Yeliz
    20-4-2018
    Leuke hippe urban stad. Lekker op het strand liggen, Tafelberg beklimmen, shoppen in waterfront, snorkelen met zeehonden en een culinaire hoofstad. Kaapstad is the place you ben!

Adembenemende natuur en een onwijs bruisende stad!

Anouk
    16-4-2018
    Hier moet je ooit zijn geweest ! In en rondom Kaapstad zijn zo veel dingen te zien en te beleven. Trek er vooral op uit om de geweldige natuur te aanschouwen en te ervaren. Ga hiken, beklim de tafelberg en lion's head, bezoek de krottenwijken (met gids!) en struin de markten af in de stad. Zelf heb ik met een groep vrienden een auto gehuurd en hebben we een stuk van de Garden Route gereden, in één woord: wauw!

Heel mooi!

Stefanie
    20-3-2018

Leuke en bruisende stad. V&A Waterfront waar de ferries richting Robben Eiland vertrekken is een gezellig gedeelte van de stad met heel veel leuke tentjes. Hier bevinden zich ook grote shoppingmalls. Een bezoek aan Robben Eiland is het echt waard. Je krijgt veel mee van de geschiedenis van het land en de gevangenis. Tafelberg is werkelijk prachtig en het uitzicht adembenemend. Zeker doen!

Een andere aanrader is de route 'Chapmans Peak', van Noordhoek naar Hout Bay.

Kaapstad scoort een 8,5 uit 10, op basis van 239 reviews