vakanties Kaapstad

Reviews over Kaapstad

Danielle,
    15-11-2018

Echt een aanrader! Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Gaan zelfs mee als je moet pinnen (voor je eigen veiligheid!). Restaurant is prima. Ruime keuze aan gerechten en het smaakt heerlijk.

Verder is het hotel opgeruimd en schoon.

Ligging is prima. Je kan lopend naar een aantal bezienswaardigheden en anders is het een klein stukje met de taxi.

Fantastisch verblijf

Martin& lia,
    16-7-2018

Maartens guesthouse ligt in de villawijk Fresnaye. Dichtbij vele reastaurantjes in Seapoint en Camps Bay. Wij verblijven in de luxe kamer met uitzicht op de ondergaande zon in de oceaan. De kamers zijn van alle gemakken voorzien.

Maarten is een zeer goed gastheer met zijn horeca ervaring. Hij helpt zijn gasten op alle mogelijke manieren.

Aardige mensen, fantastische plek, prachtige stad

E. Van der Wal,
    13-1-2018

Aardige eigenaar, geeft goede informatie, mooie, schone kamer, fantastische plek

Prachtig hotel met mooie kamers.

P. Coenen,
    27-7-2017

Het hotel heeft een prima restaurant met heerlijke buffetten.

Prima verblijf

Jacobs,
    19-7-2017

Marc en Marjolein maken het verblijf aangenaam: bruikbare reistips gekregen, lekker eten. De badkamer was nogal koud (juli)

Kaapstad scoort een 8,1 uit 10, op basis van 246 reviews