Sorteren

Reviews over Hermanus

fenomenaal in het walvisseizoen

Simone Roord
    2-9-2018

Het hotel is prachtig gelegen op een rots. In het seizoen zijn vanuit de eetzaal de walvissen te zien: fenomenaal! Ik mocht dit hotel een paar keer bezoeken afgelopen jaren. Het laatste stuk renovatie wordt momenteel gedaan en dan zien alle kamers er weer modern uit. Alle kamers hebben een moderne douche en een zitje. De bedden slapen prima.Kamers met zeezicht zijn duurder, maar zeker de moeite waard in het walvisseizoen. Ik stond in de vroege ochtend te juichen toen ik een walvis een aantal keer hoog boven het water uit zag springen.Het ontbijt is gevarieerd en lekker. Toetje op de laatse dag was een groep dolfijnen die vlak langs de kust zwom....

Heel mooi guesthouse ,toppertje

Dirk Koeleman
    28-11-2017

Villa Venesta in Hermanus is echt een toppertje , mooie schone kamers , goed ontbijt en ontzettende aardige gastvrouw die voor ons de whale watching tour op zee geregeld heeft ondanks het vol was. Mooi schoon zwembad aparte buiten zitjes , Villa Venusta is echt een topper .

Feel like home!

Marjolein Magielse
    6-6-2017

Pelagus Guesthouse is een zeer sfeervol ingericht b&b in Hermanus op loopafstand van centrum met winkels en vele restaurants.Manager Shane is een fantastische gastheer en doet er alles aan het je naar de zin te maken met een zeer persoonlijke touch. Hij zorgt ervoor dat je je zeer welkom voelt.Kamer 1 heeft een prachtig uitzicht op zee.Het bed is zeer comfortabel. De kamer en badkamer worden zeer goed schoongehouden.De dames van de staf zijn zeer vriendelijk.

It's all in the details!!

bri
    30-8-2015

Zeer vriendelijke ontvangst. It's all in the detail, moet je ZELF ervaren. Zo verzorgd, vriendelijjheid, behulpzaamheid....daar kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen. Zeker een aanrader!!

Een super verblijf in Whale Rock!

CV
    29-7-2015

Een prachtige accommodatie in Hermanus. Op loopafstand van de haven/zee. Wel een beetje donker als je dat stukje moet lopen maar het is te doen! De kamer waren prima en erg gemoderniseerd, het afstoffen kon beter! De hoekjes werden wel eens vergeten! Verder een prima verblijf gehad voor 2 nachten. Ontbijt ook erg lekker, handig om te weten is dat je ook ontbijt kunt bestellen van de kaart die op tafel zoals omeletten e.d. Zwembad prima en lekker chillen op de ligbedden in de tuin. Een aanrader dus!

Hermanus scoort een 8,5 uit 10, op basis van 32 reviews