vakanties Pretoria

Reviews over Pretoria

Leuk!

Peter en Danielle,
    9-8-2018

Prettige locatie bij luchthaven in de buurt.

Was gezellig om er te zijn!

Simpel maar goed hotel

Bonehead,
    22-1-2017

Simpel maar goed hotel in het centrum van Pretoria. Smakelijk ontbijt. Leuke ouderwetse lift. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schone en ruime (bad)kamer

Perfecte lokatie met prachtige Lodges

K. Bestel,
    20-6-2016

Het guesthouse is gelegen in een rustig gedeelte van Pretoria en toch op korte afstand van de bezienswaardigheden. Een winkelcentrum met 2 supermarkten en vele restaurants is vlak in de buurt. De lodges liggen in een subtropische tuin met zwembad, zijn smaakvol ingericht en ruim van opzet. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Ook kunnen zij veel toeristische informatie geven over de omgeving van Pretoria en ver daar buiten. Braai mogelijkheden zijn volop aanwezig, Het ontbijt is uitstekend en wordt geserveerd bij de lodge. Elke lodge heeft een comfortabele eigen plek waar je heerlijk buiten kunt zitten. Als je een keer geweest bent, kom je zeker terug.

Schitterend verblijf op een prachtige locatie

Ine,
    7-4-2016

Op wandelafstand van het Steve Biko Academic Hospital vormt Lerato Bush Lodge een perfect verblijf voor kortere of langere tijd. Te midden van het drukke Pretoria kan je genieten van de rust en de groene omgeving binnen de muren van Lerato. Een indrukwekkend uitzicht over de stad vanop je balkon en een mooi zwembad vervolledigen het plaatje. De huisjes zijn uitgerust met alle benodigdheden voor een comfortabel verblijf. De enorme gastvrijheid van de eigenaars biedt een 'warme welkom'.

Wij voelden ons meteen thuis en hebben 3 geweldige maanden in Lerato Bush Lodge doorgebracht!

Een thuis, ver van huis.

Lore Vander Linden,
    7-4-2016

Als student in het Steve Biko Academic Hospital verbeef ik drie maanden in de Lerato Bush Lodge. De vriendelijke en hulpvaardige Nederlandstalige eigenaars stonden steeds voor ons klaar en namen ons al eens mee naar de plaatselijke markt. Ons huisje was eenvoudig, maar zeer netjes, met een leuk balkon. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader, zowel voor een lang verblijf als voor enkele nachten.

Pretoria scoort een 7,7 uit 10, op basis van 23 reviews