• Type accommodatie

Gauteng

Reviews over accommodaties in Gauteng

Prima

JN, 8-8-2017
    Fijn hotel als je 's avonds laat aankomt in het hotel. Shuttle service is ook fijn. Verder vrij standaard hotel. Ontbijt uitgebreid en een kok die een eitje voor je bakt

Fantastische ervaring, alles klopte!

EK, 6-8-2017
    Als je van een persoonlijke aanpak houdt en vroeg wil opstaan is dit een perfecte plek om te onthaasten en veel van het reservaat te zien en te leren over de dieren en de natuur!

Geweldige reis

Annie, 6-1-2017

Annemieke heeft voor ons een 3 weken lange rondreis gemaakt. Geweldig. We konden al onze wensen aan haar doorgeven en zij maakte de reis voor ons. We kregen een uitgebreide reisgids mee, met de routes, accomodaties en informatie voor Zuid Afrika. Zeker de informatie over de politie die vaak onterecht geld van touristen probeert te incasseren, waren zeer nuttig. Scheelde ons zeker 100 euro. Alles was perfect geregeld en gelukkig hoefde we van haar aanbod "in geval van nood" haar te bellen, mailen, geen gebruik te maken.

Ons gezin had heeft het super goed gehad, zeker met de safari die ze had geboekt bij Hoedspruit. De ranger was een aardige man, en wat die allemaal weet...ongelofelijk. We hebben ook vele mooie dieren gezien en vaak heel dichtbij.

Onze tip laat haar jullie vakantie maken dan heb je geen zorgen. Wij hadden via haar ook de huurauto geboekt. Mooie service.

Gauteng scoort een 8,4 uit 10, op basis van 80 reviews