Sorteren

vakanties Johannesburg

Reviews over Johannesburg

Een wereldstad met eindeloos veel gezichten

Barry
    1-10-2014
    De (slechte)verhalen die ik over deze stad hoorde kwamen in geen geval overeen met wat ik hier heb gezien.

Leeuwenpark en Soweto

Wim-en-Carla
    24-8-2014

Johannesburg zelf hebben we niet bezocht. Wel bezocht:

- het Leeuwenpark; dit is zeker een aanrader, ook voor (jonge) kinderen die giraffen mogen voeren en leeuwenwelpjes mogen aaien;

- Soweto; heel indrukwekkend om hier met een gids naar toe te gaan (Hektor Pietersonmuseum, woonhuis Mandela, Apartheidsmuseum).

Leuk, maar je moet goed weten wat kan en niet

Michiel Schuijt
    12-8-2014
    Johannesburg kan heel leuk zijn, maar ook heel gevaarlijk. Je moet dus goed weten welke buurten wel veilig zijn en welke niet. De avonden zijn sowieso niet heel veilig in Johannesburg en je moet dus alles per auto doen. In Johannesburg kun je fantatisch eten. De lekkerste biefstukken ter wereld worden hier bereid! In Johannesburg zijn diverse musea te bezoeken en uiteraard kan de wijk Soweto onder begeleiding worden bezocht. Maar vooral in de omgeving zijn mooie dingen te zien. Voor een gezin met kinderen is het Lionpark echt heel leuk, hoewel dit in de laatste jaren wel heel commercieel is geworden.
Johannesburg scoort een 7,6 uit 10, op basis van 33 reviews