vakanties Johannesburg

17-6-2017

Van alle gemakken voorzien. Schone kamer. Behulpzame personeel

Volkan Vural, EAM , 19-6-2017

Good Day,

Thank you very much for selecting the Radisson Blu Hotel Sandton as your hotel of choice. We strive on 100% satisfaction and we are happy that we exceeded your expectations during your stay - I will make sure to pass your message of compliments onto the entire team here at the Radisson Blu Hotel Sandton. Thank you very much for staying with us and we really look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hotel Sandton in the very near future.

Kind regards,

Volkan Vural

General Manager

Nette overnachtingsplaats voor na een lange vlucht

Fam. Fok,
    9-3-2016

Een leuk gelegen lodge op korte afstand van Johannesburg Airport.

Kamers zijn groot en schoon. Heel leuk zijn de beesten in de tuin.

Mooi en rustig hotel

carretje,
    3-3-2016

Mooi hotel, kleinschalig en ruim opgezet. Grote luxe, moderne kamer gelegen in mooie tuin. Eten (zowel ontbijt als diner) zijn prima!

Mooi

Cor,
    27-7-2015

Mooi uitzicht over sandton. Personeel is behulpzaam. Kamers zijn goed onderhouden en schoon.

Comfortabel, rustig gelegen resort

Guillaume,
    1-10-2014

Eerste hotel op onze 22 daagse rondreis Grand Tour Zuid Afrika.

1-09 t/m 22-09-2014:

Wij zaten in kamer 958 begane grond. Deze kamer is een eind verwijderd van de receptie. De kamer is behoorlijk groot met twee Queensize bedden, de badkamer is zeer ruim, je kan met z'n tweeën allerlei dingen doen, zonder elkaar in de weg te lopen. In de hal is er een grote klerenkast met een safe. Thee- en koffiefaciliteiten zijn in de kamer aanwezig. WiFi is gratis en goed. Via een deur sta je op het terras. Het kraanwater kan je drinken.

Het Engelse ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, met vers fruit.

Op een buitenterras hebben wij van onze toerleider Steve een briefing gehad over de rondreis.

In de avond hebben wij op het resort bij Chiefs Boma uitgebreid gegeten, er was ook een Afrkaanse combo.

Johannesburg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 33 reviews