We hebben een aantal aanbieders voor Bryce Canyon voor je op een rij gezet:

vakanties Bryce Canyon

We hebben een aantal aanbieders voor Bryce Canyon voor je op een rij gezet:

Reviews over Bryce Canyon

Schitterend park, je kijkt je ogen uit

Frank
    16-9-2017

meerdere prachtige uitzichtspunten waarbij je dan wandelingen kan maken naar de "bodem" (wij combineerden de Navajo Loop en de Queens Garden trail). Zorg dat je voldoende water bij hebt. Prachtige wandelroutes, steeds wijzigend zicht op de rotsen die alle schakeringen hebben van wit over geel tot rood. Zeker alle uitzichtspunten doen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Prachtig park

Rulerules
    27-8-2017

Doe niet de wandeling die iedereen die een halve dag in Bryce is, afvinkt. Ga net ff dieper en loop 3-4 uur door Bryce; je komt minder toeristen tegen en komt op betere plekken. Echt de moeite waard; goed te belopen. Zonsopgang was mooi; maar in augustus aardig druk. Op tijd komen is niet echt nodig; een minuut voor sunrise is ook voldoende... Park heeft eigen bussen die capaciteit prima kunnen verwerken.

Bryce Nat Park, prachtig

Raymond
    9-10-2015

U kan het park bezoeken met de gratis shuttle. Achteraf gezien was het misschien beter om de wagen te nemen. De reden hiervoor is het feit dat de shuttle niet tot Rainbow Point rijdt maar stopt aan Bryce point. Van hieruit kan u de rim bewandelen tot aan Inspiration Point. Prachtig, moet u zeker doen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Brye is fantastisch mooi

Nicole
    29-7-2015

Bryce heeft ons verrast. De zonsondergang op sunset point was fantastisch, zeker als je ook nog een stuk naar beneden loopt. De volgende dag helemaal naar beneden gelopen.Prachtig en de eekhoorntjes lopen met je mee. De andere uitzichtpunten zijn mooi maar behalve de brigde, niet echt verrassend meer. Alles is prima aangegeven en te berijden. Rij eerst naar het verste punt en dan terug. Rij ook eenshet park uit en ga een aantal miles terug naar de snelweg, waar je de RED Canyons vindt en loop daar links van het bezoekers centrum omhoog. Je staat midden in de canyon. In de laatste zonnestralen, helemaal mooi rood. Butch Cassidy (sunday kid) heeft hierin gewoond, zegt men)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig

Astrid
    23-10-2014

Helaas waren wij er op het eind van de dag, waardoor de halve canyon al in de schaduw lag. Maar het blijft bijzonder hoe de rotsformaties gegroepeerd staan. Als je hier in de buurt bent, dan kom je automatisch al voor de canyon, dus reclame hoef ik niet echt te maken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014
Bryce Canyon scoort een 9,1 uit 10, op basis van 87 reviews