Sorteren

Reviews over accommodaties in Utah

Gemiddelde overnachtingsplek

Rulerules
    27-8-2017

Een stukje Nederland in Amerika. Wel als je in augustus met de camper door het westen trekt.

Campingplek voor RV's stelt niet al te veel voor; je staat dicht op elkaar; enkele bomen moeten je het gevoel geven in de natuur te staan. Sanitair is wel schoon; personeel vriendelijk. Zwembad prima in orde. Ligging is ook goed; je zit enkele mijlen voor entree park; met parkbussen (stop voor de camping) prima te bereiken. We hadden geen full hook-up; daardoor stonden we net wat beter; anders sta je naast elkaar op een 'parkeerplaats'. En bedenk: met een RV hoef je niet elke dag full hookup te hebben. 1 x in de 3 dagen is meer dan voldoende...

Onvergetelijke rondreis Wild-West USA

Herma Smit - van Grol
    30-7-2017

De rondreis, met onder andere een verblijf in Bryce View Lodge, Utah, Bryce Canyon was in één woord geweldig!

Alle hotels waren perfect verzorgt.

Deze beoordeling geldt dan ook voor alle hotels die tijdens deze reis werden aangeboden.

Geweldig hotel dichtbij de National Parks.

Leonie
    29-7-2017

Goede aervice, ruime kamers . Ontbijtbuffer is inclusief.