Sorteren

Reviews over accommodaties in Utah

Mooie rustige camping

Fam. Molenaar
    6-8-2017
    Mooie natuurlijke camping gelegen achter het Zion visitor center. Alle loops bieden voldoende ruimte en hier en daar schaduw. Wij waren met twee tenten. De plekken in onze loop waren mooi recht en bestrooid met fijn grit. Natuurlijk waren er de standaard campingtafel en stookplaats, maar douches zijn er niet. We stonden naast de groepsaccomodatie loop. Er was wat lawaai 's nachts van deze groep maar dit werd adequaat opgelost door de zeer vriendelijke campgroundhost. Let op met boodschappen doen. Dit is in Zion EXTREEM DUUR want er is totaal geen concurrentie. Er zijn een aantal supermarkten vlakbij de camping, waaronder Sol, maar mijn advies is daar niet te kopen. 20 miles verderop is een goedkopere supermarkt, of bezoek ergens van tevoren een Walmart of zo. Er is zoals in veel parken een gratis bus die langs de highlights van het park gaat, zoals de Narrows en Angels Landing. Daar kan je de wandelingen beginnen. Let op dat het soms erg druk kan zijn. Er vormen zich dan lange rijen bij de bushalte.

Onvergetelijke rondreis Wild-West USA

Herma Smit - van Grol
    30-7-2017

De rondreis, met onder andere een verblijf in Bryce View Lodge, Utah, Bryce Canyon was in één woord geweldig!

Alle hotels waren perfect verzorgt.

Deze beoordeling geldt dan ook voor alle hotels die tijdens deze reis werden aangeboden.

Geweldig hotel dichtbij de National Parks.

Leonie
    29-7-2017
    Goede aervice, ruime kamers . Ontbijtbuffer is inclusief.
Utah scoort een 7,7 uit 10, op basis van 296 reviews