vakanties Utah

Reviews over accommodaties in Utah

Top hotel op een perfecte locatie.

Arjen,
    10-12-2018

Groot hotel (850 kamers), even buiten het centrum, bestaande uit meerdere gebouwen. Ik overnachtte in gebouw 5. Grote kamers met 2 king-size bedden, zitje met 2 stoelen, hoge tafel met 2 stoelen, ladenkast met t.v. erop, kluisje, hangkast. In de badkamer een flink ligbad, grote wastafel met koffiezetapparaat en toilet. Bij de kamerdeur nog een wastafel. Het hotel heeft een buitenzwembad met goede ligstoelen. In het hoofdgebouw is een binnenzwembad met een gedeelte buiten en een mooi fitnesscentrum ernaast. Het hotel maakt een uitstekend onderhouden indruk. Ik heb er niet gedineerd; het ontbijt was - tegen betaling - erg goed. Er worden ook seminars etc. gehouden, waarvoor diverse zaken beschikbaar zijn. Het stadscentrum is lopend te bereiken; je kunt ook met de (gratis) tram. Ga ook naar het moderne winkelcentrum City Creek met een keur aan shops. Aan de overzijde hiervan ligt Temple Square, het hoofdkwartier van de Mormonen.

Top hotel!

Nette, strakke schone camping

Bart,
    27-7-2018

Schone nette camping. Prima sanitair en voorzieningen, zwembad is overdekt en ok. Camping zit op mooie locatie tussen een grote rotspartij. Vrij uitgebreid camping winkeltje en zoals overal in de US een vaste BBQ op iedere plek. Omgeving vind ik persoonlijk niet heel bijzonder (monument valley) wijds, maar ook tikkie saai en droog.

Alles prima

Bart,
    27-7-2018

Dit is een prima camping, waar vaak nog wel plek is (2x in Zion geweest, en de national park campings altijd vol, ook in april). Met bus ben je binnen 5 min in het park, lopen is een 20 min. Zit een zwembad bij, maar is niet super. Ook aan een klein riviertje. Nadeel vind ik is veel asfalt, beton, dat is toch wel wat minder een natuurbeleving tov een national park camping.

Ideaal voor je bezoek aan Bryce

Rianne,
    15-5-2018

In het park is alleen First Come First Serve en deze camping kan je vooraf reserveren. Vanaf april tot oktober vind ik dat wel bijna noodzakelijk want het is zo'n druk park! Vanaf Ruby's vertrekt de gratis shuttle het park in dus je kan de camper lekker laten staan. Wij stonden wel helemaal achterin op kiezelstenen en dat was wel wat sfeerloos... Als je meer vooraan staat heb je ook nog wat bomen om je plek heen. Heerlijk zwembad met hot tub, hele vriendelijke receptie, gewoon een heel complete camping (winkeltje, propaan etc).

Perfecte ligging in Zion

Rianne,
    15-5-2018

Beste camping qua locatie in Zion/Springdale, natuurcamping aan de Virgin River. Shuttle bus bij de ingang van de camping, dus je kan de camper lekker laten staan. Naast Watchman Campground ligt Zion Campground, deze heeft een zwembad en is wat commerciëler maar die hebben vaak meer plek, want Watchman Campground is zo volgeboekt. Watchman Campground heeft overigens geen douches, wel elektra op de plek.