We hebben een aantal aanbieders voor Charleston voor je op een rij gezet:

Reviews over Charleston

Leuke zuidelijke stad

Rene,
    24-5-2010

Charleston barst van de cultuur en historie. Net als alle andere burgeroorlog steden heb je hier ook een grote aanbod aan 'Ghost tours'. Market street is de grote toeristisch vergaarbak waar je allerlei spullen kan kopen die je niet nodig hebt. Op North Market, vlak bij East Bay street zit een restaurant (Wild Wing Cafe) dat gespecialiseerd is in chicken wings. Je kan kiezen uit 25 soorten. Of als je niet kan kiezen neem je het buffet waar ze 6 verschillende soorten hebben liggen.

Charleston wordt eigenlijk pas leuk als je weg van het toeristen gebied de straatjes inloopt waar de gewone mensen wonen. Je komt daar een hoop prachtige huizen en tuinen tegen.

Charleston is leuk om een keer te zien, maar kan niet tippen aan Savannah.

Gereisd met partner in april 2010

Mooie stad waar veel te zien is

paul,
    28-11-2009

Charleston heeft een fantastische zuidelijke uitstraling. De stad zelf heeft veel te bieden, maar ook in de omgeving is voldoende vermaak. Fort Sumter en de plantages in de buurt zijn prachtig. Enige nadeel is de verschrikkelijke warmte en de hoge luchtvochtigheid in de zomer.

Gereisd met partner in juli 1993

Charleston is een prachtige stad om te bezoeken

Liz,
    2-7-2005

Charleston is een prachtige stad om te bezoeken. Er is heel veel te beleven ook in de omgeving. Plantages (Magnolia en Boone Hall), Fort Sumter (historisch belangrijk), vliegdekschip USS Yorktown en Folley Beach, een prachtig langgerekt strand. Wij zijn er 4 dagen geweest en hebben ons geen minuut verveeld. Ook 's avonds is het er gezellig met veel restaurants en uitgaansgelegenheden.

Gereisd anders in juli 2005
Charleston scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews