Sorteren

Reviews over accommodaties in South Carolina

Prima hotel,vriendelijk personeel.

Berthe
    17-8-2014

Goede kamers, fijne bedden. Goed ontbijt (voor Amerikaanse begrippen).

Lekker zwembad maar de stoelen mogen daar wel vervangen worden.

Dichtbij strand en winkels.

Een heel fijn goedverzorgd hotel

Joke
    24-6-2014

Wij hebben aan het begin en aan het eind van onze reis 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Alles was prima verzorgd, aardig personeel, mooi ingericht en rustig gelegen naast universiteitsgebouwen.

een aanrader

jeffrey boegem
    27-6-2012

zeer gastvriendlijk prima accomodatie.

vriendelijk personeel.

en uitstekende kamers.

zeer zeler de moeite waard.

nergens beter in chersonisos

youri
    27-6-2012

het eten is hier prima, er wordt iedere dag schoongemaakt, er is airconditioning, de ligging is tussen de boulevard en starbeach in wat ik perfect vindt. heb tot nu toe nog geen betere vakantie in mijn leven gehad.

Schitterend hotel, goede service

mariaj
    13-8-2011

In dit hotel waan je je in de gouden eeuw van Charleston: een schitterende lobby in die typische zuidelijke stijl met veel donkere houten meubels en natuurlijk veel goud. Het personeel is erg vriendelijk en heel servicegericht (wij wilden bv een andere kamer, was geen probleem en toen die tegen viel, was een andere kamer ook geen probleem, we kregen de nieuwe sleutel zelfs bezorgd!).

De stijl van de kamers sluit aan bij de sfeer in het hotel. Vloerbedekking mag wellicht eens vervangen, maar verder alles prima in orde.

Je kunt in het hotel prima ontbijten voor een redelijke prijs (10 dollar voor toegang tot uitgebreid ontbijtbuffet van prima kwaliteit).