We hebben een aantal aanbieders voor Las Vegas voor je op een rij gezet:

vakanties Las Vegas

We hebben een aantal aanbieders voor Las Vegas voor je op een rij gezet:

Reviews over Las Vegas

Las vegas is gewoon geweldig

Louis
    27-12-2018

Ons verblijf in las vegas is telkens weer een feest . Al zo gauw we geland zijn en de huurauto hebben opgehaald. voelen we ons hier thuis. Er is zo veel te doen dat dit hier niet on woorden is samen te vatten.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig- Place to be

Joline D
    5-11-2018

Verbleven in het Stratosphere Hotel, waarbij je het perfecte uitzicht hebt over de hele stad en als je durft van meer dan 200 meter hoogte kan springen. The Seven Magic Mountains bezocht net buiten Las Vegas (echt een aanrader om te zien!) En uiteraard zie je alle landen terug in hun eigen soort hotels in Vegas. Eten met prachtig uitzicht in diverse hotels. Helikopter vluchten over de strip. Het feest houd nooit op en natuurlijk 30 graden, dus heerlijk om even weg te zijn van het winterse weer

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastische ervaring!

Angela
    6-5-2018

Overdag lekker chillen aan het zwembad maar liefs 40°C, vergis je niet hoe warm het daar kan zijn. Savonds gezellig naar de strip, ontzettend veel te zien. Je raakt niet uitgekeken! Aanrader om zeker naar de bekende cafés te gaan! Bellagio te bewonderen. Als tip hou je tas in de gate! Genoeg zakkenrollers. Na 2 weken genoeg gezien!

Gereisd Met vrienden in september 2017

alle vooroordelen overtroffen

Frank
    16-9-2017

Het is een en al kitsch, maar op zijn manier prachtig. Als het niet te lang duurt. Deed me aan disneyland denken, prachtige namaak maar net niet echt. Groots, mooi (vooral 's nachts), druk,...met al de overdreven aspecten erbij. Je vergaapt je aan de talloze gokautomaten, de bejaarden erachter, trekt je neus op voor al de tapis plein, voor de kitsch. Staat versteld van de combinatie van mooi en druk, van duur en goedkoop...van prachtig en fake. Anderzijds, heel wat zaken waar we in Europa niet zo aan gewend zijn: gedisciplineerd en rustig verkeer, veilig, zeer goed transferregeling van luchthaven naar huurauto.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Uitdagende stad met aardige uitstapjes

Rulerules
    27-8-2017

Bekijken van hotels is een must. De ene nog grootser dan de ander. Vergeet het Las Vegas-bord aan het begin van de strip niet (goed te bereiken met de bus; ga het niet lopen...) M&M's-store: leuk; aardige 3d film op derde verdieping. Fontein: niet echt van onder de indruk. Venice: ga zeker naar binnen; in de middag nog Italiaans show(tje) meegepikt. Trump-tower: vooral veel (nep)goud. Shoppingmall bij vliegveld: sfeerloos en niet (echt) goedkoper dan in andere malls in Amerika. Downtown Las Vegas (Fremantle): aanrader; daar zou het echte Vegas getoond worden...maar het is nog meer sex, drugs en rock&roll dan de Strip. Vooral 's avonds uitdagend ivm projectiescherm en zeer veel straatartiesten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Las Vegas scoort een 8,5 uit 10, op basis van 469 reviews