vakanties Minneapolis

Reviews over Minneapolis

Goed hotel

heer, mevrouw Dhr. T. Luesink,
    15-11-2012

Meermalen geweest en altijd in orde! Zeker aan te bevelen voor een verblijf in de Twin Cities.

Goed Hotel

Dave,
    8-9-2011

Tijdens een zakelijke reis in dit hotel 2 weken gelogeerd, service is goed en ook de faciliteiten zijn prima. Zwembad, fitnessruimte.

Kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden.

Vlakbij een groot winkelcentrum en ook wat restaurants.

Goed, schoon en vriendelijk hotel.

JHK,
    16-12-2010

Goed, schoon en vriendelijk hotel: waar voor je geld.

Kamers zijn ruim met 2 maxi bedden waarin je dwars in kunt liggen. Naast badkamer heeft kamer een cuisinette met koelkast. 2 TV per kamer.

Mooi hotel voor uitstekende prijs

Hanny Fluit,
    11-10-2010

Het Aloft Hotel is een 'arty' hotel met mooie ruime en goed verzorgde kamers. De kamers zijn sfeervol en modern ingericht en bieden veel comfort. Badkamers zijn modern en hebben prima douches. Artistiek ingerichte kamers die door de slimme indeling heel ruim aandoen. Beneden kan je apart ontbijt kopen. Geen hele uitgebreide keus maar wel voldoende en van hele goede kwaliteit. Hotel biedt mooi uitzicht, aan de voorkant op de skyline van Minneapolis en vanuit de achterkant op de Mississippi. Leuke bar ook die in het weekeind tot 02 uur openblijft.

Gratis hotelsshuttle tot 22 uur naar elk adres in Minneapolis. Het ligt bij een mooi park en op loopafstand van het theater en het Mill museum. Kortom een uitstekende keus. In deze periode waren de kamers zo'n $ 80,- per nacht en dat is het echt meer dan waard!

Centraal

freek_2,
    15-7-2010

Typisch US hotel. Service met een smile .

iets te gelikt en een beetje teveel vanhet futuristische .

Kreeg een beetje het idee dat elk moment Mr Spock Star Trek binkon lopen

Minneapolis scoort een 7,6 uit 10, op basis van 8 reviews