We hebben een aantal aanbieders voor Boston voor je op een rij gezet:

Reviews over Boston

Amazing

Nick Peter Stevens
    6-11-2018

Bosten is een zeer relaxte compacte stad. Alles is op loopafstand te ontdekken. Via de Freedom Trail wandel je langs alle historische bezienswaardigheden. De wijk Beacon Hill is een aanrader en vergeet niet een bezoekje te brengen aan Fenway Park, home of the Bosten Red Sox !

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Gezellige stad die goed te belopen was

Marianne
    3-11-2018

We waren tijdens een hittegolf in Boston in Augustus. Omdat het zo warm was hebben we alleen de freedom trail gelopen en zijn regelmatig even de airco gaan opzoeken. Langs de freedom trail waren interessante gebouwen en begraafplaatsen te zien . In eeen van de museums vertelde een verteller het verhaal van de Boston massacre. Ze deed dat geweldig goed . Het hele verhaal kwam in onze fantasie tot leven. We hadden onze auto bij het begin van de metrolijn geparkeerd en zijn met de metro naar het centrum gegaan. Dit ging heel goed en was makkelijk met parkeren.

Boston is een heerlijke stad om een weekje te verb

rrl
    6-5-2018

Donderdag 3 mei in de TD Garden de playoff wedstrijd Celtics tegen de Philadelphia Seventysixers bezocht. Wat een belevenis. We zaten in Loge 6 op rij 3 dus dat waren heel goede plekken, schuin onder het bod waar de Celtics in de 2e helft naar toe speelden. De Celtics hadden de 1e wedstrijd gewonnen, dit was de 2e wedstrijd in Boston (2e ronde Eastern Conference). De Celtics kwamen wat stroef uit de startblokken en kwamen in het 2e kwart zelfs 22 punten achter te staan. De sixers scoorden veel 3-punters met Covington, Reddick en hun Italiaan die van Bologna is gekomen. Maar de Celtics wisten de achterstand in de laatste 2 minuten van de eerste helft tot 4 punten terug te brengen en de wedstrijd met 5 punten verschil te winnen. Ik heb goede hoop voor de 2 wedstrijden de nu in Phila gespeld gaan worden, hoewel zeker is geworden dat Irving en Hayward deze competitie niet meer mee gaan doen en wij dan weer terug in NL zijn.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Historische stad met Europese gezelligheid

Loofhome
    27-8-2017

Door het centrum van de stad loopt de Freedom Trail, een spoor van rode bakstenen, waardoor je eenvoudig langs alle historische bezienswaardigheden komt. Door het ontbreken van al te veel wolkenkrabbers doet de stad Europees aan. In Little Italy bevinden zich veel gezellige, Italiaanse restaurantjes. Bij Quincy Market zijn drie overdekte markthallen met winkeltjes en kleine eettentjes. Ook treden daar veel straatartiesten op (qua sfeer dus vergelijkbaar met Covent Garden in London).

Leuk

Chris
    27-8-2015

Boston, wat een gemoedelijke stad. De inwoners zijn zeer trots op hun stad. Het doet Europees aan, in vergelijking met andere steden in de VS. Vele bezienswaardigheden. Met het wandelen van de Freedom Trail zie je vele highlights, zowel oud/historisch als nieuw/modern. Met metro/bus/boot, een kaart voor een week vrij reizen kostte nog geen $ 20,00, kun je je goed verplaatsen. Aanraders zijn: de Italiaanse wijk (omgeving Hanover Street) met zijn vele gezellige restaurantjes en de Faneuil Hall Marketplace (diverse eettentjes en straatartiesten).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Boston scoort een 8,7 uit 10, op basis van 60 reviews