We hebben een aantal aanbieders voor Massachusetts voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Massachusetts

geweldig

kees vandamme,
    25-10-2017

mooi verzorgd hotel met goede kamers en kwaliteits service geweldige keuken. en uitstekende liging om de plaat te verkennen .

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel op mooie plek in kaven

Frank,
    27-7-2013

Ruime kamers (antiallergisch) met heel goed beddengoed en sanitair, Koffieautomaat en internet op kamer. Verder goed zwembad, zeer complete fitness. Op loopafstand van centrum.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groot, historisch hotel

Edith van IJzerloo,
    10-12-2012

Heel groot, indrukwekkend hotel "met geschiedenis". Kamer had wat kleine gebreken, maar de prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend! Goedkope bagels, koffie, fruit enz. in stalletje in de lobby.

Gereisd met vrienden in januari 2012

uitstekend hotel

René van der Klink,
    10-8-2012

wij verbleven Juli 2012 2 nachten in dit hotel. Het ligt enigzins buiten het centrum ( 20 minuten lopen ) maar de kamers , het eten en de service waren uitstekend. Zou hier beslist weer naar toegaan. Ruime kamers, uitstekende bedden, prima (geruisloze) airco. Uitestekend gegeten in het hotel restaurant en zelfs gedurende het verblijf "gratis" continental ontbijtbuffet genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Pure verwennerij

Dion en Ingrid,
    17-7-2012

Voor de vijfde keer verbleven in The Lenox en het blijft genieten. Alle extra's die je in veel andere hotels niet tegenkomt. 's Ochtends koffie in de lobby, een schaal bananen of brownies op de balie, continu flesjes water die op je kamer aangevuld worden, een paar van die extra's die geen euro meer kosten. De medewerkers zijn stuk voor stuk enorm aardig en behulpzaam. Het hotel is zeer centraal gelegen, allerlei bezienswaardigheden en parken op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012