We hebben een aantal aanbieders voor New Orleans voor je op een rij gezet:

Reviews over New Orleans

Heerlijke stad

Paul
    21-10-2014

De stad van de Jazz, cajun eten, mardi gras, Bourbon street ... French quarters is heerlijk stuk stad om overdag en zeker 's-avonds rond te lopen, drankje op straat, het kan hier allemaal. Neem ook de radarboot op de Mississippi en zie de stad van een heel andere kant.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuke Stad

Sandra
    6-2-2013

In de stad is het goed toefen. Alleen wat onze verwachtingen van Bourbon street vielen tegen. Bourbon street is erg verpauperd en we hadden er meer van verwacht. We hadden ook nog de mazzel dat er een belangrijke Football wedstrijd gespeeld moest worden door de Saints en French Quarter was vol van jongelui die al vroeg op de dag dronken waren….vreemd en dat met het strenge alcoholbeleid daar….jammer. Voor de rest is het een leuke stad waar het goed toefen is en echt wel een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Nov 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

New Orleans - Bruisende Stad.

Jeroen
    21-12-2011

New Orleans is d?? stad om van het avondleven te genieten. Heel veel kroegen en restaurants (met een redelijk aantal uitzonderlijk goede). Op Bourbonstreet is 's avonds altijd wel goede muziek te vinden. Mooie gebouwen in en vlak buiten de stad, ook de suikerrietplantages zijn de moeite waard te bezoeken.

Gereisd Met partner in januari 2010

Geweldige stad

Vincent Van Roy
    27-4-2011

Dit is echt een geweldige stad met een rijke geschiedenis en bovendien een geweldige keuken! Vele leuke terrasjes om van een cocktail te nippen of een portie seefood gumbo naar binnen te spelen. Het French Quarter is vrij compact en kan je goed op je eentje bezichten, de aanwezige musea incluis. Het Garden District, een buurt met kasten van huizen uit de 19de en vroege 20ste eeuw en elk met hun eigen specifieke tropische tuin, kan je alleen doen, maar met een begeleide tour en een gids heb je uiteraard meer achtergrondinformatie. De kerkhoven zijn ook het bezoek meer dan waard, maar er wordt aangeraden dit niet individueel te doen vanwege het risico op overvallers en allerhande mensen met minder goede bedoelingen.
    De omgeving van New Orleans met zijn talloze 'swamps' en 'bayous' met alligators en schildpadden is ook meer dan de moeite waard. Een ding: probeer Bourbon Street 's avonds en 's nachts te vermijden, tenzij je wil lopen tussen talloze strompelende dronken Amerikanen.

Gereisd Alleenreizend in maart 2011

The Big Easy

Andrew
    5-10-2010

De zomer is niet de ideale tijd om hier te zijn: vochtig warm en onweersbuien. De wijk French Quarter is het hoogtepunt. Het doet de naam eer aan; duidelijk een Franse signatuur. Erg leuk om hier rond te zwerven. Genoeg te zien. Levendig, gezellig en autoluw. Hier is ook de bekende Bourbon St; bekend om de jazz-cafés. Helaas nu één kermis met lawaaiige kroegen, souvenirwinkels en ranzige striptenten. Gelukkig zijn de andere straten in French Quarter wel authenthiek. En de jazz-cafés zijn met een beetje speurwerk nog steeds te vinden (Preservation Hall is een hele goede en oude). Daarnaast veel romantische boutique-hotels. Ook leuk is een trip met de raderboot over de Mississippi. Buiten de stad zijn de voormalige plantages met de bekende grote houten huizen te zien. Naast FQ zijn er in N.Orleans nog andere leuke wijken. Die zijn makkelijk met de streetcar te bereiken. Wel even opletten want niet alle gebieden in de stad zijn veilig. Deels een erfenis van Katrina. New Orleans is uniek!

Gereisd Alleenreizend in juni 2010
New Orleans scoort een 7,7 uit 10, op basis van 29 reviews