We hebben een aantal aanbieders voor Louisiana voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Louisiana

Goed hotel

Dilani de kunder,
    13-1-2018

Vriendelijk personeel Zeer schoon Geesten op de kamer 😂 als je daarin gelooft Op Bourbon street Zou het zeer aanraden

Gereisd met vrienden in november 2016

prima verblijf

MA,
    19-5-2016

de mensen aan de balie kunnen je veel tips geven als je er om vraagt

Gereisd met partner in april 2016

Goede ligging!

mdm,
    17-7-2013

Prachtig hotel midden in het "french quartier" een paar minuten lopen en je bent op Bourbon Street en aan de missispi! Een rondvaart op de boot Natchez is echt een aanrader!Wij hebben het hotel via de site van Maison Dupuy geboekt en dat ging perfect!

Gereisd met partner in juli 2005

Super ligging.

Sandra,
    6-2-2013

Hotel ligging kon niet beter. Aan de rand van French Quater en alles was gemakkelijk te lopen. Hotel zelf was goed. Schone kamers en goede / ruime bedden, niks op aan te merken. Ontbijt was goed en er was voldoende eten. Alleen had er voor mij wel wat meer variatie aan beleg mogen zijn.

Gereisd met partner in Sun Nov 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echte aanrader

Gerard,
    9-10-2011

Zoals er al geschreven werd, personeel is super aardig en behulpzaam. Je zit op loopafstand van Canalstreet en Bourbonstreet, en het is ook nog eens veilig om er in de avond te lopen.

Ook de Super Dome en Arena ligt op loopafstand, plus minus 10 minuten lopen.

Kamer zijn netjes en schoon, enige nadeel is dat de douche koop redelijk laag zit, maar dat is in veel hotels zo in America.

Gereisd alleenreizend in september 2011