vakanties Louisiana

Dilani de kunder,
    13-1-2018

Vriendelijk personeel

Zeer schoon

Geesten op de kamer 😂 als je daarin gelooft

Op Bourbon street

Zou het zeer aanraden

Sfeervol centraal gelegen hotel.

Paul,
    21-10-2014

Sfeervol hotel in oud industriële pand. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers goed van formaat en redelijke badkamer. Dubbel queen bed en aangepaste badkamer, wel met een ligbad, maar losse badstoel is aanwezig. Gratis WiFi en continental ontbijt, eetzaal is niet groot en moet je soms in de hal zitten, maar daar kun je ook prima ontbijten. De ligging is ideaal, je loopt zo naar de Mississippi en de oude Franse wijk. Parkeren is een probleem in het centrum en dus duur reken op 24 dollar per dag, bij het hotel 31 dollar per dag.

Op loopafstand van de Frech Quarter

marvic,
    11-6-2014

Mooi gerenoveerd hotel met oude elementen. Kamer voor Amerikaanse normen aan de kleine kant. Binnentuin met verwarmd mini zwembad.

Goede ligging!

mdm,
    17-7-2013

Prachtig hotel midden in het "french quartier" een paar minuten lopen en je bent op Bourbon Street en aan de missispi! Een rondvaart op de boot Natchez is echt een aanrader!Wij hebben het hotel via de site van Maison Dupuy geboekt en dat ging perfect!

Super ligging.

Sandra,
    6-2-2013

Hotel ligging kon niet beter. Aan de rand van French Quater en alles was gemakkelijk te lopen. Hotel zelf was goed. Schone kamers en goede / ruime bedden, niks op aan te merken. Ontbijt was goed en er was voldoende eten. Alleen had er voor mij wel wat meer variatie aan beleg mogen zijn.