Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Vakantie in Honolulu (Oahu)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Honolulu (Oahu)

Reviews over Honolulu (Oahu)

• 9Juliette04-12-2018

Een echte aanrader!

Vorig jaar januari besloten wij samen om gezellig een reis te boeken. we wilde dit jaar een speciale vakantie boeken en anders dan standaar omdat we dit jaar 25 jaar getrouwd zijn. na lang nadenken en onderzoek doen besloten wij te gaan voor de cruise naar Hawaii. Juni 2018, aangekomen in Hawaii en wauw... wat is dit een prachtig land. Het overtrof onze verwachtingen. De stranden waren parelwit zoals je ze op foto's altijd ziet. De locals waren enorm vriendelijk en ook de cruise pasten goed in het plaatje. In een zin gezegd: Een echte aanrader dus!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Eef07-12-2017

Onwaarschijnlijk

Prima verblijf. Zal er zo weer naar toe gaan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Ton en Jeanette17-11-2015

Heerlijk, relaxed

Honolulu is niet echt een must,een groot winkelcentrum met echt de betere merken.Waikiki is wel een must,heerlijk slenterend over de boulevard,toffe terrasjes en prima restaurants,ook om heerlijk te ontbijten.Ook hebben wij nog een auto gehuurd,wij raden iedereen aan om dit niet te doen bij Dollar,wat een ellendige medewerkers,en kwaliteit auto~s ook niet bijzonder,dan beter naar Alamo zit ook in centrum,hebben Pearl Harbor bezocht en Dole ananas plantage,daarna naar het noorden gereden en zo de hele kustweg weer terug naar Waikiki,Geweldige rit!! Dit is heel makkelijk een een dag te doen,goede wegen en alles perfect aangegeven.Succes allemaal met voorbereidingen.Fijne vakantie

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7w.rijsdijk28-12-2014

Honolulu OK, Pearl Harbour een aanrader!

Memorial aanrader. Strand Honolulu erg smal.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 8bremerseefahrer27-10-2014

.-, einmal nach Hawaii.!!!, zu den Schrottautos???

Nach über 4000 km kamen wir mit unserem Schiff in Honolulu an,wir waren immer noch in den USA.Als wir in den Hafen einliefen, haben wir uns erschrocken über die vielen Hochhäuser. Auch so viel Autos hatten wir auf H. nicht erwartet.Wir hatten uns für eine Inselrundfahrt im klimatis. Reisebus entschieden,wir wollten möglichst viel von der Insel sehen.Leider kamen wir bei unserer von C.C. organs+viel zu teuren Landausflug nie an die Strände heran,auch eine Badepause war nicht vorgesehen.Der viel gepriesende Diamond Head entpuppte sich als Parkplatz im Talkessel, für einen Spaziergang zum Aussichtpunkt reichte die Zeit nicht.Es wurde noch ein paar Mal gehalten an Aussichtspunkten, bevor es wieder zurück ging nach Honolulu.Pearl Harbour bekamen wir nicht zu sehen.Aber die Probleme auf Hawaii sind für jeden sichtbar.Viel zu viel Autos für die kleine Insel mit den wenigen Straßen,viele Dutzend Schrottautos+viel Müll haben wir gesehen.Traurig was die Amis aus der schönen Insel gemacht haben

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Reiziger28-02-2014

Super relaxed

Heerlijke stad om lekker te relaxen en goed(koop) te stappen. Helaas wel veel zwervers die soms wat vervelend (dronken, schreeuwen) zijn op het strand.

• 8Cultuur
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 10daan06-02-2014

Prachtig

Dit was mijn eerste reis buiten Europa en het was Heerlijk.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Dave13-01-2014

Grote stad met geweldig strand!

Relatief duur met veel aziatische toeristen. Vanuit Honolulu veel mogelijkheden voor excursies ed. Uitgaansleven met hoog gay gehalte wat niet echt voor ons was weggelegd.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2001

• 1Tom Gibbons06-08-2013

Many better vacation destinations.

Expensive - dirty - noisy - crowded - horrible traffic - little parking. Awaken each morning to the melodious sounds of garbage trucks backing up. Imagine if there was a beach in the middle of downtown Newark or Detroit - that is the atmosphere. Also picture the Las Vegas strip in the evening - unbelievably packed with people walking 4 abreast.

Better love Japanese food - I would guess that 75% of the Waikiki restaurants are Japanese. Poor food selections - cockroaches in every restaurant we went to.

And don't forget the homeless - they will be right on the beach at your swanky hotel. And they will hound you for donations.

All this for just a 9-hour plane ride each way.

Have not been to Maui or Kuai - from what I have heard, it is a much better experience. But still too far and too expensive.

Also, our son is stationed there, and he hates it, as do most of his peers.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur