Sorteren

vakanties Honolulu (Oahu)

Reviews over Honolulu (Oahu)

Onwaarschijnlijk

Eef
    7-12-2017

Prima verblijf. Zal er zo weer naar toe gaan.

Heerlijk, relaxed

Ton en Jeanette
    17-11-2015

Honolulu is niet echt een must,een groot winkelcentrum met echt de betere merken.Waikiki is wel een must,heerlijk slenterend over de boulevard,toffe terrasjes en prima restaurants,ook om heerlijk te ontbijten.Ook hebben wij nog een auto gehuurd,wij raden iedereen aan om dit niet te doen bij Dollar,wat een ellendige medewerkers,en kwaliteit auto~s ook niet bijzonder,dan beter naar Alamo zit ook in centrum,hebben Pearl Harbor bezocht en Dole ananas plantage,daarna naar het noorden gereden en zo de hele kustweg weer terug naar Waikiki,Geweldige rit!! Dit is heel makkelijk een een dag te doen,goede wegen en alles perfect aangegeven.Succes allemaal met voorbereidingen.Fijne vakantie

Honolulu OK, Pearl Harbour een aanrader!

w.rijsdijk
    28-12-2014

Memorial aanrader. Strand Honolulu erg smal.

Super relaxed

Reiziger
    28-2-2014

Heerlijke stad om lekker te relaxen en goed(koop) te stappen. Helaas wel veel zwervers die soms wat vervelend (dronken, schreeuwen) zijn op het strand.

Prachtig

daan
    6-2-2014

Dit was mijn eerste reis buiten Europa en het was Heerlijk.

Honolulu (Oahu) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 49 reviews