Sorteren

Reviews over accommodaties in Hawaii

Heerlijk!

S
    28-7-2017
    Dit hotel ligt direct aan zee en beschikt daar over een groot privé strand, er worden parasols en strandstoelen te huur aangeboden, maar ook surfplanken enz. Het resort beschikt over een hotel en over huisjes, wij lagen in een huisje. Geweldig! Ons huisje was nog niet gerenoveerd en als je wil klagen dan vond je heus wel wat, maar het was serieus fantastisch ruim en schoon en we waren heel blij met dit plekje. De meeste huisjes zijn al gerenoveerd en zien er strakker uit, maar ik zou direct teruggaan naar ons huisje. Het personeel was vriendelijk, de zwembaden schoon en het eten was beter dan op andere plekken in Hawaii. We hebben hier een fantastisch verblijf gehad.

Groot hotel met prima ligging

AnneliesV
    4-7-2016

Wij kregen voor 2 nachten een soort 'penthouse', in de top van het hotel met naast een slaapkamer ook een zitkamer met kleine keukenhoek, waar een koelkast, magnetron en koffiezetapparaat staat met benodigdheden. Mankeerde niets aan. Het uitzicht was mooi naar een golfbaan en het achterland en deels op een verderop gelegen appartementengebouw. Het zwembad is erg klein evenals het erbij gelegen terras. Het ontbijt stelt niet veel voor, typisch de aangeboden gratis ontbijten in de USA met pancakes, toast etc. Het kan in het ontbijt gedeelte, want ik noem het geen restaurant, behoorlijk druk zijn. Vanuit het hotel bereik je gemakkelijk de boulevard en het strand en ook bussen zijn op redelijke afstand gelegen. De 2 nachten op dit eiland waren natuurlijk veel te kort aangezien het mooier bleek te zijn dan verwacht, dus reden om nogmaals voor langer terug te keren.

Overigens is de correcte naam voor dit hotel: Aqua Aloha Surf (Spa is inmiddels eraf gehaald!) Waikiki

Hawaii scoort een 8,4 uit 10, op basis van 152 reviews