vakanties Hawaii

Reviews over accommodaties in Hawaii

Vakantie gevoel

Manon,
    4-11-2018

Mooi hotel en super grote schone kamers . En wat een prachtig uitzicht op de zee. Één nadeel de wifi kost 10 euro per dag maar bij de lobby was de wifi wel gratis. Er zijn leuke barretjes en restaurantjes en winkeltjes in de straat wat vooral savonds echt gezellig is.

Frans,
    13-4-2018

Fantastisch!! Super goed hotel met een goede ligging. Adequaat en vriendelijk personeel aan de balie. Huishoudelijke service op de kamer pas tussen 16.00 en 17.00 maar dat verschilt per gebouw. Mooie zwembaden. Mooie locatie aan het strand. Goed restaurant op het complex maar ook goede restaurantjes in de omgeving.

Super plek

1-12-2017

Heel fijn hotel. Mooie, ruime kamers. Direct aan een eigen strand, waar het heerlijk rustig is. Hoge golven en geen helder water, maar prima om even af te koelen. Het restaurant bij het hotel ligt op het strand, waar je ook prima kunt eten. Op loopafstand naast het hotel is een ABC store, en andere diverse winkels en restaurants. De Italiaan hier is erg lekker. Goede plek om de rest van Kauai te zien, omdat je zowel snel in het zuiden als in het noorden van het eiland bent. Wifi werkt top, zelfs tot op het strand. Je kunt ook gratis fietsen huren.

Super

29-11-2017

Heel mooi hotel, echt een resortgevoel krijg je hier. Mooie zwembaden aan zee, van waar je direct het strand oploopt. Wij hadden een cottage in de tuin, ik denk dat wij een recent gerenoveerde hadden. Deze was erg ruim en mooi, en je loopt vanuit deze cottage zo het strand op. Het strand zelf is prachtig, erg rustig, kleine golfjes en ongelooflijk helder water. Niks te zien qua snorkelen, maar het water heb ik nergens in Hawaii nog zo helder gezien! We hebben hier ook een keer a la carte ontbeten, dit was erg lekker. Wifi is gratis en werkt erg goed. Parkeren kost rond de 12 dollar per dag. Winkelcentrum is in de buurt van het hotel, waar je ook genoeg restaurantjes vindt.

Super hotel

29-11-2017

Het hotel is super. De kamers zijn wat verouderd maar wel heel ruim en netjes. Er is een zwembad en een lagune waar gezwommen kan worden, beide aan zee. Zorg voor de lagune wel voor waterschoenen, aangezien er overal krabbetjes over de trap en de bodem lopen.

Overal vanuit het hotel is waanzinnig uitzicht over het water. Er is een restaurant in het hotel, en ook in de straat van het hotel zijn genoeg eetgelegenheden en supermarktjes. Nadeel is dat er geen gratis wifi is, dit kost 10 dollar per dag. Wel meerdere restaurantjes in de straat waar gratis wifi is. Ook parkeren kost per dag rond de 12 dollar. Al met al een heel fijn hotel, waar je vanwege de prachtige ligging echt een vakantiegevoel krijgt.