We hebben een aantal aanbieders voor Orlando voor je op een rij gezet:

Reviews over Orlando

Geweldig

Mevr. Spetgens,
    5-11-2018

Orlando is een leuke bestemming als je van pretparken houdt. Wij zijn o.a. naar Disney's Magic Kingdom en Universal Studios geweest. Erg leuk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Ook in de avonden is er veel te doen in en rondom het Disney-gebied in Orlando. Je kunt er lekker eten en een drankje doen.

Gereisd met partner in januari 2018

Orlando Florida kis voor de natuur

Willem,
    5-5-2018

Orlando Florida, niet alleen leuk vanwege the Magic Kindom en andere parken. Je kunt er perfect shoppen in de vele outlet malls. De moeite waard is bijvoorbeeld de Harry P. Leu gardens of lake Apopka. Pak de auto en ga de Bok toren bekijken, een stukje Nederlandse bouwkunst, midden in Florida. Geniet van de stranden aan de west of de oostkust. Allemaal goed bereikbaar vanuit Orlando.

Gereisd met partner in maart 2018

Erg leuk!

Shannon,
    28-4-2018

Orlando de stad is erg groot, de binnenstad vind ik niet zo veel aan. Maar is wel leuk om een keer gezien te hebben. Orlando ligt vlak bij allemaal bezienswaardigheden in Florida. Dus de ligging is Idiaal. Er zijn veel eet gelegenheden en er is erg veel te doen! Ook is het een leuke stad om uit te gaan. En je kan er erg leuk winkelen!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Awesome

Regina,
    21-2-2018

Reis geregeld via touroperator, super goed, Rondreis Florida. Alles tot in de puntjes en geheel naar eigen wens aan kunnen passen. Van vlucht tot excursies tot pretpark tickets. Zelfs een powerpoint presentatie gekregen van onze geplande vakantie. Prima verzorgd en niets was te veel of te moeilijk. Volgende keer weer :)

Gereisd met partner in februari 2016

Ga graag weer terug. Fantastisch.

Anna,
    28-12-2017

Fantastische plaats.gelogeerd in the enclave. Prachtig appartement door een spaanstalige dame bij de receptie geregeld.

Met prachtig uitzicht. Heerlijk rondgereden in een huurauto van alamo. Prachtig weer en veel gezien. Je kunt daar alle kanten op. Het strand en veel pretparken. Heerlijk gehad. Zou zo weer teruggaan. Gereisd met de dreamliner. Fantastisch vliegtuig.

Gereisd met partner in november 2016
Orlando scoort een 8,3 uit 10, op basis van 243 reviews