Sorteren

Reviews over Orlando

Paradise

S.yazzmin
    15-5-2018

Mooi het is zo mooi. Je kan er geweldg genieten

Orlando Florida kis voor de natuur

Willem
    5-5-2018

Orlando Florida, niet alleen leuk vanwege the Magic Kindom en andere parken. Je kunt er perfect shoppen in de vele outlet malls. De moeite waard is bijvoorbeeld de Harry P. Leu gardens of lake Apopka. Pak de auto en ga de Bok toren bekijken, een stukje Nederlandse bouwkunst, midden in Florida. Geniet van de stranden aan de west of de oostkust. Allemaal goed bereikbaar vanuit Orlando.

Erg leuk!

Shannon
    28-4-2018

Orlando de stad is erg groot, de binnenstad vind ik niet zo veel aan. Maar is wel leuk om een keer gezien te hebben. Orlando ligt vlak bij allemaal bezienswaardigheden in Florida. Dus de ligging is Idiaal. Er zijn veel eet gelegenheden en er is erg veel te doen! Ook is het een leuke stad om uit te gaan. En je kan er erg leuk winkelen!

Awesome

Regina
    21-2-2018

Reis geregeld via touroperator, super goed, Rondreis Florida. Alles tot in de puntjes en geheel naar eigen wens aan kunnen passen. Van vlucht tot excursies tot pretpark tickets. Zelfs een powerpoint presentatie gekregen van onze geplande vakantie. Prima verzorgd en niets was te veel of te moeilijk. Volgende keer weer :)

Richard
    14-1-2018

Het weer is fantastisch, de omgeving en de mogelijkheden om veel zakenreis bezoeken als strand, winkels en pretparken

Orlando scoort een 8,4 uit 10, op basis van 240 reviews