We hebben een aantal aanbieders voor Orlando voor je op een rij gezet:

vakanties Orlando

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando voor je op een rij gezet:

Reviews over Orlando

Het was 1 fantastische & indrukwekkende reis.

Monique
    27-4-2019

Er zijn tolwegen in Florida en het is verstandig om voor vertrek in te verdiepen en (auto) kaart van Florida te hebben zodat je kan zien waar je wel en niet tol betaald. Florida heeft fantastisch mooi weer en als afkoeling valt er regen (ligt er waarschijnlijk wel aan welke periode je gaat). Heerlijk shoppen in de vele outlets. De key west bezoeken of daytona beach. Genoeg te zien en te beleven in Orlando als je van pretparken houdt. Ook al houdt je niet van pretparken dan is het nog steeds een aanrader om keer 1 rondreis te maken door Florida.

Voor herhaling vatbaar

J Bakker
    26-4-2019

Bij aankomst in Orlando vanuit Amsterdam hebben we gelogeerd in het hotel Pointe Orlando. We moeten constateren dat dit een bijzonder goede keus is geweest. Mooie schone kamers, zeer uitgebreid ontbijt met een prima dinerbuffet 's avonds. De vliegreis verliep exact volgens schema. Voor zowel de airline als het hotel kregen we te maken met vriendelijke personeel.

Gereisd Met partner in januari 2019

Magic Florida

Melissa
    6-4-2019

Florida is ontzettend mooi, overal zie je palmbomen langs de weg. Het weer is daar heerlijk. Het geeft je een magisch gevoel als je daar ben. Dit is een aanrader voor als je met de kids op vakantie wilt gaan. De pretparken zijn ook omzettend leuk. Iedereen moet een keer Florida gezien hebben!

Gereisd Met partner in februari 2019

Geweldig

Mevr. Spetgens
    5-11-2018

Orlando is een leuke bestemming als je van pretparken houdt. Wij zijn o.a. naar Disney's Magic Kingdom en Universal Studios geweest. Erg leuk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Ook in de avonden is er veel te doen in en rondom het Disney-gebied in Orlando. Je kunt er lekker eten en een drankje doen.

Gereisd Met partner in januari 2018

Orlando Florida kis voor de natuur

Willem
    5-5-2018

Orlando Florida, niet alleen leuk vanwege the Magic Kindom en andere parken. Je kunt er perfect shoppen in de vele outlet malls. De moeite waard is bijvoorbeeld de Harry P. Leu gardens of lake Apopka. Pak de auto en ga de Bok toren bekijken, een stukje Nederlandse bouwkunst, midden in Florida. Geniet van de stranden aan de west of de oostkust. Allemaal goed bereikbaar vanuit Orlando.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Orlando scoort een 8,1 uit 10, op basis van 248 reviews