We hebben een aantal aanbieders voor Naples voor je op een rij gezet:

vakanties Naples

We hebben een aantal aanbieders voor Naples voor je op een rij gezet:

Reviews over Naples

De pier bij Naples is een must see!

serpentine21
    5-9-2016

Vroeg in de ochtend of tijdens zonsondergang is de pier op z'n best. Dolfijnen die komen eten, vissers die de ene vis na de andere uit het water trekken, vissende vogels...heerlijke plek om gewoon te zijn...

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Leuke plaats met prachtige huizen kustweg

Jolanda
    4-8-2013

Breng een bezoek aan de lange pier! Parkeren met munten of creditcard. Centrum oogt zeker gezellig en diverse eetgelegenheden. Uiteraard is het een aanrader om naar de Everglades te gaan voor een Airboat tocht. In het regenseizoen in de zomermaanden kun je volop genieten van de alligators tijdens de tocht.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veelzijdige stad

Jacqueline
    8-1-2013

Vanuit Naples hebben wij de Everglades, de Wonder Gardens, Marco Island en een aantal prachtige stranden bezocht.

De stad zelf is ook veelzijdig met grote shoppingmalls, mogelijkheden om heerlijk verantwoord eten af te halen, maar het heeft ook enkele gezellige intieme restaurantjes voor ontbijt, lunch en/of diner.

Wij hebben van het totaalplaatje Naples genoten: de stad zelf en de omgeving...

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 06 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig en mooi

Mascha
    30-12-2012

gezellige terrasjes, leuke winkeltjes. Niet vaak heb je zo'n leuke downtown in florida. En vanuit centrum loop je zo naar prachtige stranden. Op de pier kan je goed de pellikanen zien met hun duikvluchten. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Rustig mooi stadje

Joyce van Loo
    28-9-2012

Naples is een rustig net stadje met een mooie hoofdstraat 5th avenue waar voldoende restaurants zijn. Het strand is mooi en bij de pier kun je dolfijnen spotten je ziet ze vrijwel dagelijks. Pelikanen zitten er ook heel veel. Voor een uitstapje te maken naar de Everglades is het ook de ideaale overnachtingsplaats. Als je op zoek bent naar een bruisend nachtleven ben je hier niet op de goede plaats.

Naples scoort een 8,6 uit 10, op basis van 51 reviews