We hebben een aantal aanbieders voor Miami voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami

Super fantastisch onvergetelijk

H.Graanoogst
    24-4-2019

Miami is een heerlijken plek warm en gezellige vriendelijke mensen. De blauwe bussen zijn gratis in de stad je kunt je dus Makkelijk verplaatsen. Vele goedkope winkels en vergeet de fleamarket niet. Je geniet op en top van je vakantie. Leuke gezellige restaurantjes. Miami bruist en leeft. Ik zal er elk jaar naar toe gaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heel mooie en fantastische vakantie!

Sahalan
    1-12-2018

We zijn op 8 november naar Miami vertrokken voor een zonnige vakantie , we hebben 2 nachten in hotel Hyatt in Downtown, een heel mooie hotel en vriendelijke personeel met een prachtige uitzicht. Op 10 november hebben wij een cruise genomen naar Oost caribbean(Puerto Rico, Virgin Islands, St.Maarten, Nassau Bahama)met MSC Seaside , een heel mooie vrij nieuwe schip met alles erop en eraan, ook met heel vriendelijke personeel, heerlijk genoten en volkomen uitgerust. Na de cruise waren wij nog 3 nachten in hotel The Grand Doubletree in Miami(Downtown) gebleven om verder de omgeving Miami te verkennen, zoals de B-Side, Sawgrass Mills en Dolpin Mall, allemaal heel mooie en grote Mall, in ieder geval hebben we al met al heel veel gezien om vervolgens weer naar Amsterdam terug te vliegen.

Gereisd Met partner in november 2018

Een plek om zeker vaker naartoe te gaan

M. van Loon
    26-11-2018

Wij zijn een week in Miami geweest en we hebben daar vooral genoten van het weer en het mooie Miami Beach. Het mooie aan Miami is de art wijk en de architectuur. Het nadeel eraan is dat het best duur overal is en het amerikaanse volk is soms wat overdreven.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zawfira
    6-11-2018

Miami is echt een super toffe plek om te bezoeken. Als je daar op vakantie bent is het handig om een auto te huren aangezien alles ver van elkaar ligt. Verder moet je rekening houden met prijzen in de winkel, alles is exclusief btw. Btw wordt pas bij de kassa berekend. Ook is RIU plaza hotel echt een aanrader. Super mooie hotel en de medewerker zijn super behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Suzanne
    2-5-2018

Lekker weer in de winter, genoeg te beleven. Openbaar vervoer is geweldig geregeld. Waar wij helaas wat laat achter kwamen en dus veel met de taxi hebben gedaan. Er is OV van vliegveld naar het centrum. In Miami is een gratis metromover die je door de hele stad vervoert en ook aan de kant van Miami beach is er een gratis bus die rondjes rijdt over dat stuk. Jammer dat miami beach zo ver weg is, je moet echt met de bus of taxi om er te komen. Uitgaan is heel leuk daar! Mooie rooftop bars waar je een lekker cocktail kan drinken met een geweldig uitzicht over de stad. Ook genoeg gelegenheid om echt uit te gaan/ te dansen. Oud & nieuw was heel erg leuk op het strand, daar was een vuurwerkshow.

Gereisd Met partner in januari 2018
Miami scoort een 8,2 uit 10, op basis van 160 reviews