Sorteren

Reviews over Miami

Leuk hotel

Talisa
    24-6-2015

Best Western Atlantic Beach Resort is een leuk hotel, wat heerlijk aan het strand ligt. Je loopt zo het strand op. Wij hadden ook een top kamer met zeezicht. In de buurt zitten niet veel restaurants, dan moet je meer de kant van South Beach op. Met de taxi ben je er zo en lopend is het ongeveer 45 min. Is goed te doen, vooral langs het strand.

Het hotel is netjes, alleen liet de schoonmaak soms wat steekjes vallen door de handdoeken te vergeten of nieuw toiletpapier neer te zetten.

Verder prima hotel!

Heerlijk hotel tussen vliegreis en cruise

Lia
    5-5-2015

Fijn hotel met een shuttle service van vliegveld naar hotel en volgende dag naar de cruisehaven. Fijne bedden, ruime kamer, prima ontbijt en een lekker zwembad. Gelukkig had ik de boeking uitgeprint bij me, anders had ik opeens $ 49,00 meer voor de kamer moeten geven....

Leuk hotel

Jop M
    24-1-2015

Fijn hotel direct aan het strand. Een aantal receptionisten zijn onkundig. Gelukkig onze auto kunnen parkeren in de kleine parkeergarage van het hotel. Wij kwamen op oudejaarsdag aan . Mensen die later op de dag aankwamen konden nergens in de buurt parkeren en moesten circa 30 minuten lopen naar een parkeerplek. Via het strand circa 30 minuten lopen naar het uitgaansleven van Miami Beach.

Lekker plek

Hans
    20-11-2014

Goed luxe hotel, openbaar vervoer om de hoek

Mooie kamers, ga lekker buiten de deur ontbijten.

Luchthaven taxie $20

Naar de cruise haven $ 15

Tram ideaal

Zeer goed hotel in Downtown Miami (Brickel-area)

Marc
    24-8-2014

Mooi hotel met zeer goede kamers (ook familie kamers).

Zeer goed ontbijt.

Klein buitenzwembad op de 6e verdieping.

Veel keuze in restaurants in de directe omgeving van het hotel.

Miami scoort een 8 uit 10, op basis van 152 reviews