Sorteren

Reviews over Miami

Geweldig

Suzanne
    2-5-2018

Lekker weer in de winter, genoeg te beleven. Openbaar vervoer is geweldig geregeld. Waar wij helaas wat laat achter kwamen en dus veel met de taxi hebben gedaan. Er is OV van vliegveld naar het centrum. In Miami is een gratis metromover die je door de hele stad vervoert en ook aan de kant van Miami beach is er een gratis bus die rondjes rijdt over dat stuk. Jammer dat miami beach zo ver weg is, je moet echt met de bus of taxi om er te komen. Uitgaan is heel leuk daar! Mooie rooftop bars waar je een lekker cocktail kan drinken met een geweldig uitzicht over de stad. Ook genoeg gelegenheid om echt uit te gaan/ te dansen. Oud & nieuw was heel erg leuk op het strand, daar was een vuurwerkshow.

Te gek

Petra van der putten
    27-4-2018

Altijd je papieren en credit card op tijd aanvragen en veel

Leuke nieuwe ervaringen op doen ben

Er vaak geweest was steeds weer nieuwe dingen erbij top verblijf

Heerlijk klimaat

Everlien huizing
    7-3-2018

Mooie omgeving. Heerlijk strand wel checken in welk hotel je gaat slapen

Fantastische

Slaatje
    10-12-2017

Fantastisch 17 dagen eerst orlando 6 dagen universal studio sea world echt top daarna riu miami super hotel echt een mooie wereld stad gezien bedankt karin van touroperator super goede reis voor ons uitgekozen

Miami bruist !

Annette
    10-5-2017

Miami heeft alles !! Super om te winkelen !!! Maar ook het strand ontbreekt niet ! Heerlijk restaurants ! In een woord Miami leeft !!!!!!!

Miami scoort een 8,1 uit 10, op basis van 151 reviews