Vakantie in Hollywood

vakanties Hollywood

We hebben een aantal aanbieders voor Hollywood voor je op een rij gezet:

Reviews over Hollywood

• 8Sander29-12-2013

Heerlijke kustplaats in Florida

Voor een strandvakantie 6 dagen verbleven in Hollywood beach. Heerlijke sfeer. Leuke Broad-Walk boulevard met een prachtig strand. Heerlijke omgeving.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2013

• 10Kasia04-07-2012

Miasto wrażeń

Miasto kinematografii. Znajdują się tam największe wytwórnie filmowe. Można tam spotkać największe filmowe gwiazdy.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in juni 2010

• 6kim_baele29-07-2011

tegenvaller

ik had hier veel meer van verwacht: zo dacht ik dat de boulevard gewoon een rustige boulevard was en niet de drukste winkelstraat uit een grote stad en daar dan gewoon wat sterren op de grond... bovendien zo danig druk dat lezen ook al een opgave is, voortdurende verklede mensen die iets wensen bij te verdienen, die handafdrukken.. mjaaa, is wel leuk om eens te zien maar dat is het dan ook. Van die theaters weet ik nog steeds niets bij (onze gids liet ons 2 keer op vrije verkenning maar kenners as we zijn was dit niet zo een succes!had liever de studio's gezien eigenlijk, maar gingen we helaas niet heen.... kortom: heel dure trip (te boeken in hotel), je zit zomaar eventjes 10 uur in die bus en in de file en eerlijk: is het geld niet waard hoor (en willen ze nog een tip ook :-s). een gids die mensen 2 maal een uren half dumpt om alles zelf uit te zoeken is toch niet echt een gids neem ik aan?

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2011

• 0Marieke13-07-2008

UNIVERSAL STUDIO'S HOLLYWOOD

Heb daar alleen de universal studio's Hollywood gezien. Echt hartstikke mooi! Een leuke rit met een tram langs decorstukken enz. Verder door het park gewandeld, in een achtbaan geweest, naar dieren uit films gekeken, special effects gezien! Heel erg leuk park!

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Tom02-02-2004

Gebruik Hollywood als uitvalsbasis voor een bezoek aan the Universal Studio's. Je bent er, ondanks de ochtendspits, in 10 minuten. Ook kun je vanaf hier gemakkelijk naar Beverly Hills, Bel Air en al die andere lokaties waar je zoveel van op de TV hebt gezien. Nu kun je zelf gaan zien hoe het er uit ziet. Glamour is er nog steeds op Hollywood blvd met (tv) opnames e.d. Zo zagen wij de uitreiking van de ESPN awards en de opname van (een deel van) de videoclip van White Flag, een song van de Engelse zangeres Dido. Eten? Ga naar Hoy's Wok op Sunset Blvd. Stelt niets voor qua inrichting maar vraag naar Hoy's crispy beef! Verblijf? Days Inn op Sunset. Niet de allergoedkoopste, maar wel een uitstekende ligging en een fijne pool, met een prima ontbijt en complimentary internet.

Zie verder ons reisverhaal "how the west was done" op: www.verenigdestatenvanamerika.nl

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur