Sorteren

Reviews over Fort Lauderdale

Erg leuke plaats!

Edwin
    8-6-2016

Leuke plaats met hele mooie en vooral ook dure huizen. Rondvaart Carrie B is aan te bevelen. Goede uitvalsbasis voor de Everglades. Afstand naar Miami is groter dan door ons ingeschat.

je heb er alles

ellen
    13-12-2014

voor de 4e keer naar Florida...heerlijk, na een rondreis van 3 weken de laatste dagen naar onze favoriet...ft lauderdale...mooie stranden, heerlijk eten, niet te druk...shoppen, aardige mensen...wat wil je nog meer

Leuk!

Jociii
    14-9-2014

Leuke stad, maar tegenover Miami nogal rustig.

toffe vakantiebestemming

heer DE NEVE
    14-8-2014

goed. vanalles te doen en een goeie uitvalsbasis voor andere steden te bezoeken

Het was wel mooi.

No one
    1-8-2014

Fort Lauderdale is echt heel Amerikaans dat was ook het leuke eraan. Je kan ook lekker shoppen in Galleria Mall (Ik zou niet naar Sawgrass Mall gaan) De stranden zijn heel mooi. Maar Miami is leuker. Ik ga liever terug naar Miami.

Fort Lauderdale scoort een 8,1 uit 10, op basis van 58 reviews