Sorteren

vakanties Fort Lauderdale

Reviews over Fort Lauderdale

Absoluut FANTASTISCH , in december gaan we weer!

Justine
    6-9-2018

Wij reizen meerdere malen per jaar naar Fort Lauderdale omdat onze zoon, schoondochter en kleinzoon daar wonen.

Het weer is altijd heerlijk! Dat is dus erg goed!! De stranden zijn schoon, het water heerlijk warm, restaurants in overvloed.

Wij hebben geen minpunten ontdekt.

Het is heerlijk die warmte als een warme deken te ervaren.

Kortom, we zijn blij dat we kerst 2018 weer in de warmte gaan vieren!!🌞🎄

Erg leuke plaats!

Edwin
    8-6-2016

Leuke plaats met hele mooie en vooral ook dure huizen. Rondvaart Carrie B is aan te bevelen. Goede uitvalsbasis voor de Everglades. Afstand naar Miami is groter dan door ons ingeschat.

je heb er alles

ellen
    13-12-2014

voor de 4e keer naar Florida...heerlijk, na een rondreis van 3 weken de laatste dagen naar onze favoriet...ft lauderdale...mooie stranden, heerlijk eten, niet te druk...shoppen, aardige mensen...wat wil je nog meer

Leuk!

Jociii
    14-9-2014

Leuke stad, maar tegenover Miami nogal rustig.

toffe vakantiebestemming

heer DE NEVE
    14-8-2014

goed. vanalles te doen en een goeie uitvalsbasis voor andere steden te bezoeken

Fort Lauderdale scoort een 8,1 uit 10, op basis van 59 reviews