We hebben een aantal aanbieders voor Clearwater Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Clearwater Beach

typische badplaats

Familie,
    21-7-2010

Gezellige pier met in de namiddag kraampjes. Mooie witte stranden.

Winkelstraatje met diverse restaurantjes.

Wel een erg lekkere italiaans ijstentje vanuit Hilton ca. 500 m links de doorgaande weg in aan strandzijde.

Dichtbij een zeedieren ziekenhuis

Haventje vanuit hier diverse boottochten om te vissen, dolfijnen kijken, en een piratenboot.

Rijdt ook een soort oude tram, ook erg leuk om even mee te rijden om sneller wat sightseeing te doen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Topper

18-7-2009

We gingen van Sarasota naar Claerwater en in Sarasota vroegen ze ons wat we te zoeken hadden in Clearwater.

Nou genoeg bleek wel, we logeerden in het Hilton direct aan het strand. Ik heb nog nooit zo'n wit en zacht strand gezien. 's avond naar de pier want daar is vanaf twee uur voor zonsondergang tot twee uur na zonsondergang een hoop te doen. Gezelligheid ten top met al die kunstenaars, als je toch in Claerwater bent ga snorkellen op de Silverriver. Hier kan je zwemmen met Mannatees, één tip neem de ochtend sessie om 8.00 uur dan heb je de meeste kans om ze te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Wij verbleven in Palm Harbor net ten noorden van van 1t/m

marco,
    27-6-2006

Wij verbleven in Palm Harbor net ten noorden van Clearwater van 1t/m 11-06-06 en gingen regelmatig naar Clearwater Beach. Heerlijke stranden en vooral pier 60 was leuk. Regelmatig dolfijnen gezien, lekker vissen op de pier en leuke restaurantjes. Geen echte boulevard. Ga ook eens naar Honeymoon Island of nog iets noordelijker naar Howard Park, prachtige stranden aldaar. In de omgeving ook nog Tarpon Spring (grieks stadje) en nog wat noordelijker Crystal River, huur daar een bootje om op zoek te gaan naar de vele manatees (zeekoeien)

Gereisd anders in juni 2006

Onwerkelijk witte stranden en zeer schoon

Ger,
    17-6-2005

Onwerkelijk witte stranden en zeer schoon. Leuke strandtenten waar je van een ijskoud biertje geniet. Tip : boek een fly-drive in Nederland en ga op de bonnefooi naar Clearwater. Ga naar McDonalds of i.d., hier kan je gratis een hotelcouponboekje krijgen. In dit boekje bieden vele hotels grote kortingen aan, tot soms wel 60 of 70 %. Je logeert dan voor maar 25 á 30 dollar per nacht per kamer.

Gereisd anders in juni 2005

Mooie plaats, voor het eerst geweest op werkbezoek, daarna

Klaas,
    8-5-2005

Mooie plaats, voor het eerst geweest op werkbezoek, daarna nog samen met vrindin 5 keer geweest, mooie plaats, een auto heb je minimaal nodig om mooie dingen te gaan bekijken, wij zijn naar crystal river gereden voor zwemmen met zeekoeien, een aanrader

Gereisd anders in mei 2005
Clearwater Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews