Sorteren

Reviews over Clearwater Beach

Mooi strand hotel

Sandra
    6-8-2018

Fijn hotel in het rustige deel van Clearwater Beach, direct aan een rustig en schoon strand. Geen hele grote afstand vanaf het hotel naar het strand. Was prima te lopen voor onze kinderen van 6 en 8 jaar. Tevens reed er ook een "golfkarretje" heen en weer voor de mensen die dit stukje niet wilden of konden lopen. Prima geregeld dus. Ligbedden aan het strand moet je extra huren. Het zwembad is wel aan de kleine kant. Zit al snel vol. Het hotel heeft (zand) speelgoed liggen die de kinderen kunnen lenen. Er gaat een trolley langs het hotel waar je gratis gebruik van kan maken op vertoon van je hotelpas. Dus je eigen auto kan je laten staan. Vriendelijke personeel.

Prima maar niet nog een keer

J van velzen
    5-5-2018

Op zich een heerlijk hotel direct aan zee.

Aan het zwembad altijd wel een bedje vrij, kamers waren schoon en netjes.

Eten zou ik persoonlijk niet aanbevelen het viel ons erg tegen . Beter kan je ontbijten bij bv I hop 3 minuten lopen . Ook buffet vonden wij niet echt goed op de boulevard kan je heerlijk eten voor de helft. Voor een bedje op het strand moet je 25 us betalen 2 personen dit vonden wij als gasten van het hotel niet fijn. Het personeel is uitermate vriendelijk en s avonds live muziek

Erg mooi hotel met enorme kamers

Annemieke
    3-8-2017

Wij hadden de kleinste kamer en deze was al enorm. Een aparte woonkamer/keuken. Grote badkamer en slaapkamer, balkon. De ontvangst was ook super. Toen we op onze kamer kwamen werd er gebeld of deze naar wens was. Het enige minpuntje was dat de kamer niet elke dag schoongemaakt werd. Maar verder was het top. Je kon wel elke dag schone handdoeken krijgen. Clear wather zelf is ook een aanrader. Leuke boulevard, mooi strand erg levenig.

prima hotel als je geen hoge eisen stelt

charlotte
    21-11-2015

dit hotel is kleinschalig maar zeker de moeite waard. De kamers zijn wat verouderd maar wel netjes. het zwembad is netjes onderhouden. een nadeel is dat de wifi niet werkt in de kamer. Deze werkt wel buiten op de galerij en bij het zwembad. er zijn geen ontbijt mogelijkheden.

Heerlijk simpel

Linda
    4-9-2015

We hebben 1 nacht doorgebracht in Clearwaterbeach hotel! Vriendelijk personeel en de zee is heerlijk dichtbij. De kamer was heerliijk koel en schoon, haast geen stofje te bekennen.

Clearwater Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews