We hebben een aantal aanbieders voor San Diego voor je op een rij gezet:

vakanties San Diego

We hebben een aantal aanbieders voor San Diego voor je op een rij gezet:

Reviews over San Diego

Fantastich voor herhaling vatbaar!

Wendy
    1-11-2018

San Diego heeft ons enorm verrast! Wat een geweldige stad! Je kunt er allerlei activiteiten ondernemen ( San Diego Zoo, Balboa Park, Fish market enz. ) maar ook heerlijk naar het strand! (heerlijke temperatuur) Wat ons opviel was dat de stad netjes ‘schoon’ is en dat de inwoners bijzonder vriendelijk en behulpzaam zijn. Wij gaan zeker nog eens terug naar deze prachtige stad!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooie stad

veld.can
    19-4-2016

Veel steden bezocht in de US maar San Diego (met Washington, San Francisco) springen er toch wel bovenuit. Ruim van opzet en verzorgde indruk. Ik had er een veilig gevoel (Terwijl het 25 vanaf "roerig" Mexico ligt). De Zoo en "Old Town" bezocht. De moeite waard. Auto is nodig (zoals altijd in de USA) Stranden mooie en verzorgd, veel restaurants, mooie huizen op de heuvels. Persoonlijk geen “slechte buurt” gezien. De moeite waard om er eens naar toe te gaan als je in het zuiden van de US bent.

Gereisd Zakelijk in april 2016

Hele frisse stad, prima sfeer, veilig!

bas_arts
    13-5-2015

Goede sfeer, veilig in het centrum in ieder geval, wel grote stad maar toch gevoel van kleinschaligheid. Veel mooie stranden, ook voor kinderen prima denk ik, leuke winkelcentra en je kunt er goed uitgaan.

Gereisd Met partner in mei 2015

valt tegen

henk
    9-10-2014

San Diego is een drukke stad zonder een écht centrum. Gaslamp District stelt niets voor. Veel restaurants in een paar straten, waar het verkeer doorheen raast.Gezelligheid ontbreekt. Little Italy is niet meer dan 1 straat waar een paar aardige restaurants zijn. Old Town is wel de moeite waard, ook niet erg uitgebreid, feitelijk ook maar 1 straat, maar er zijn hier leuke winkels en goede restaurants. Bezoek aan Balboa Park is aan te raden

Gereisd Met partner in september 2014

leuke stad

a.ravestein
    10-8-2014

leuke stad met voor ieder iets te doen.De stad bestaat uit div.wijken met elk een ander aanzicht. Met de trolleytour door de stad of seaworld. Er zijn ook genoeg winkels om te shopen. Restaurants naar keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
San Diego scoort een 9 uit 10, op basis van 55 reviews