• 4.196

Sorteren

4.391

vakanties California

Reviews over accommodaties in California

zeer klantvriendelijk en prachtig gelegen

Chérie Gerrits
    8-8-2018

Jammergenoeg eenmaal aangekomen op dit prachtige complex met meerdere zwembaden en schitterend uitzicht bleek dat door de extreme bosbranden en geen electriciteit aanwezig was en geen warm water. De brand kwam steeds dichterbij en toen wij besloten om ons verblijf met twee nachten in te korten kregen wij alle medewerking van de manager (Ulises Salas), hij heeft drie uur aan de telefoon gezeten om alles voor ons om te boeken naar andere hotels en geregeld dat wij alle kosten terug zouden krijgen! Deze man had alleen maar ellende en bleef ons met zeer veel geduld en verontschuldigingen voor het ongemak dat wij ondervonden op onze reis helpen totdat alles geregeld was. Ik weet niet hoe ik hem moet bedanken! Niets dan lof over deze accommodatie

Goed hotel.

Gert Jan
    6-8-2018

Prima hotel, nette kamers, zwembad is een spa (warm), complete fitness ruimte, vriendelijk personeel.

Prima

sebastiaan smit
    13-6-2018

Hier 1 nacht wezen slapen tot we onze camper konden huren, hotel was keurig en netjes.

Prima hotel op een goede locatie.

Josje
    31-1-2018

De kamers zijn netjes en schoon, de bedden zijn goed en het personeel is vriendelijk. Kamer op de vierde verdieping heeft al uitzicht op de Golden Gate. Dichtbij de baai en een park en een kwartier lopen van Fishermans Wharf. Omgeving is prachtig.

Niet heel veel verwachten van het ontbijt. Het is goed volgens Amerikaanse begrippen: cereals (met suiker), wafels, donuts, muffins, bagles, tostibrood, zuiveltoetjes, bananen en (sinaas)appels. Geen rauwkost. Koffie, thee, melk en waterige sap uit een machine.

Buitenaards mooie omgeving

Jaap
    13-1-2018

Mooie hotelkamer met prima airconditioning, goed georganiseerd, lekker gegeten.