We hebben een aantal aanbieders voor Yuma voor je op een rij gezet:

vakanties Yuma

We hebben een aantal aanbieders voor Yuma voor je op een rij gezet:

Reviews over Yuma

Voor 1 overnachting goed te doen!

Ellengeudens,
    11-1-2014

Het hotel lag best gunstig naast een winkel centrum en met verschillende restaurants in de buurt. Oud hotel, muffe kamers maar wel zuiver! Het zwembad was heerlijk en we zaten er alleen in!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fantastisch hotel

Mieke,
    12-9-2010

Wij hebben via TO dit hotel geboekt voor € 54, 00 per nacht. De kamers zijn suites, dus echt ruim. Voorste gedeelte zitkamer met bank, buro, tv, keukentje enz, tussenstuk badkamer en achterste gedeelte slaapkamer met heerlijk bed. Alles is super schoon! Wij zaten in het achterste gedeelte vh hotel waar de voordeuren allemaal op een soort binnen plaatsje uitkomen, compleet met zitjes en sinaasappelbomen. Zwembad redelijk groot en schoon met handdoeken service.

Er is een gedeelte waar ze het (uitgebreide) ontbijt serveren maar waar ook tussen 17.00 en 19.00 uur "happy hour" is. Je krijgt bij het inchecken vouchers hiervoor maar toen wij er waren keken ze daar niet eens naar en kon je "onbeperkt bestellen". Ook staat er chips klaar en op woensdag slices pizza! Wat een service. Personeel uitermate vriendelijk. Het si dat Yuma zelf niet zoveel te bieden heeft anders zaten we hier elk jaar! Super fijn hotel!

Gereisd met partner in mei 2010
Yuma scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews