Sorteren

Reviews over accommodaties in Arizona

Too locatie!

Jessica
    27-4-2018

Geweldig om op loopafstand van de Grand Canyon te slapen. Kamer van alle gemakken voorzien. Eten deed me denken aan schoolkamp, maar was prima. Wifi allee in de lobby.

Geweldige locatie voor de Grand Canyon

Rosina
    16-4-2018

Houten blokhutjes aan de rand van de grand canyon. Letterlijk 10 stappen verwijderd van een wonderlijk uitzicht.

Goede voorzieningen en een lekker ontbijt restaurant met voor amerikaanse begrippen gezond en heerlijk eten.

goed gelegen

mary
    13-5-2017

Wij vonden de douches en wc's wel wat verouderd, maar zeker niet smerig. Als je met een camper bent kan je er ook voor kiezen om in de camper naar de wc te gaan. Ligt natuurlijk ook aan de andere gasten. We hadden geen problemen met de hook-ups. Het is inderdaad een beetje kaal, we hebben wel op mooiere plekjes gestaan voor minder geld. Maar het gaat in de eerste plaats denken we om de Grand Canyon. De shuttle-bus stopt bij de ingang van de camping, er is een grote supermarket op loopafstand. Echt heel makkelijk.