vakanties Arizona

Reviews over accommodaties in Arizona

Prima hotel met prachtig uitzicht

Rick, 17-8-2017
    Dit motel is een prima overnachtingsadres in Page. binnen 10 minuten rijden van de Horseshoe Bend en de Upper en Lower Antelope Canyon. Ook Lake Powell is erg dichtbij. Prima kamer met veel ruimte en grote 2 persoons bedden voor ons vieren. Koelkast op de kamer aanwezig. Leuk zwembad met tuin. Ontbijtruimte prima en fantastisch uitzicht op het meer en redelijk wat keuze (een van de betere tijdens onze rondreis). Het dorp zelf heeft diverse restaurants (ketens) en er is een grote Wal mart vlakbij. Wat ons betreft een aanrader.

Matig motel met goede ligging

Rick, 17-8-2017
    Red Feagther Lodge is een hotel en een motel. Verschil in kamers dus. Goed opletten bij boeken. Wij zaten in het motel. Voor 1 nacht prima, maar alles is gedateerd en muf, Bedden van matige kwaliteit. Klein zwembadje met handdoekservice aanwezig. Echter is dit een van de meest voordelige accommodaties in Tusayan en binnen 10 minuten rijden sta je aan de south rim van de canyon. Als gast van Red feather krijg je nog korting op het restaurant ernaast (mexicaans) hebben wij echter geen gebruik van gemaakt. Wij zijn in alle vroegte naar de Grand Canyon vertrokken om het verkeer en drukte voor te zijn (als je er voor 08:30 bent is het nog goed te doen )

goed gelegen

mary, 13-5-2017
    Wij vonden de douches en wc's wel wat verouderd, maar zeker niet smerig. Als je met een camper bent kan je er ook voor kiezen om in de camper naar de wc te gaan. Ligt natuurlijk ook aan de andere gasten. We hadden geen problemen met de hook-ups. Het is inderdaad een beetje kaal, we hebben wel op mooiere plekjes gestaan voor minder geld. Maar het gaat in de eerste plaats denken we om de Grand Canyon. De shuttle-bus stopt bij de ingang van de camping, er is een grote supermarket op loopafstand. Echt heel makkelijk.
Arizona scoort een 7,1 uit 10, op basis van 285 reviews