We hebben een aantal aanbieders voor Arizona voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Arizona

GEWELDIG

Bart,
    27-7-2018

Super fijne locatie, mooi midden in de natuur. Het is net alsof je in de wilde natuur kampeert. Verder zijn de faciliteiten niet bijzonder, maar natuurlijke opzet en de natuur maakt alles goed. Herten en wilde dieren lopen zo langs je camper.

Gereisd met vrienden in april 2017

Leuk hotel op goede, centrale ligging!

Daphne,
    9-7-2018

Gewoon een goed hotel in het leuke dorpje Tusayan, wat een uitstekende uitvalsbasis is voor het bezoeken van de Grand Canyon. Kamers waren ruim, goede bedden en schoon. Hotel heeft een klein zwembad + jacuzzi. Prima om even in af te koelen na een lange dag wandelen. Het hotel heeft gratis parkeergelegenheid. Vlak voor het hotel is een stop voor de gratis shuttlebus naar de Grand Canyon. Met een kwartiertje sta je bij het visitor center. Leuke eetgelegenheden rondom het hotel. Al met al gewoon goed!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch uitzicht op Lake Powell

Rianne,
    15-5-2018

Beste camping van Page, qua ligging, qua netheid, qua bereikbaarheid en sfeer. Geasfalteerde plekken maar dat snap ik wel want het kan behoorlijk waaien (dus op deze manier minder last van zand). Vriendelijk ontvangst en op loopafstand van Lake Powell waar je heerlijk kan zwemmen en waar je prachtig uitzicht hebt.

Gereisd met partner in september 2017

Goede uitvalbasis voor Grand Canyon

Roel Rambags,
    20-4-2018

Campingplaatsen zijn helemaal in orde. Alles is drive-thru/no-hookups; af en toe - met grote camper - wel een beetje steken. Maar dan sta je ook echt in de natuur. Geen last van je buren. Eigen eettafel en stookplaats. Prima uitvalbasis om de Grand Canyon te bezoeken; parkbussen pikken je voor de campground op. Lopend ga je naar het shoppinggedeelte; niets mis mee.

Er is nog een andere campground voor volledige hookups; die plekken liggen minder in de natuur; is meer veredelde parkeerplaats.

Sanitair is, zoals op meerdere plekken in het westen van Amerika, voldoende, maar niet uitmuntend. Dat kan schoner en nieuwer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige locatie voor de Grand Canyon

Rosina,
    16-4-2018

Houten blokhutjes aan de rand van de grand canyon. Letterlijk 10 stappen verwijderd van een wonderlijk uitzicht.

Goede voorzieningen en een lekker ontbijt restaurant met voor amerikaanse begrippen gezond en heerlijk eten.

Gereisd met partner in september 2017