• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Arizona

Duur maar klasse Hotel

Yurdi
    25-9-2017

+Goede ligging, zeer goede service, kamers zijn onberispelijk.

-Prijzen : onaanvaardbaar dure dranken !

north rim, de blokhut

Frank
    17-9-2017

Fijn concept, die blokhutten (en het hele complex) passen zeer goed bij de grand canyon. je hebt er alle comfort, maar het is dus een echte blokhut. Er staat hier en daar een muizenval, ik (mijn vrouw iets minder) vind dat karakteristiek maar voor rest heel proper. Had het veel minder afgewerkt verwacht. Ligging is nagenoeg perfect, enkele passen en je bent bij Bright Angel Point, ideaal voor zonsopgang (bij ons helaas bewolkt).

goed gelegen

mary
    13-5-2017

Wij vonden de douches en wc's wel wat verouderd, maar zeker niet smerig. Als je met een camper bent kan je er ook voor kiezen om in de camper naar de wc te gaan. Ligt natuurlijk ook aan de andere gasten. We hadden geen problemen met de hook-ups. Het is inderdaad een beetje kaal, we hebben wel op mooiere plekjes gestaan voor minder geld. Maar het gaat in de eerste plaats denken we om de Grand Canyon. De shuttle-bus stopt bij de ingang van de camping, er is een grote supermarket op loopafstand. Echt heel makkelijk.

Arizona scoort een 7,1 uit 10, op basis van 286 reviews