Sorteren

Reviews over accommodaties in Arizona

north rim, de blokhut

Frank
    17-9-2017
    Fijn concept, die blokhutten (en het hele complex) passen zeer goed bij de grand canyon. je hebt er alle comfort, maar het is dus een echte blokhut. Er staat hier en daar een muizenval, ik (mijn vrouw iets minder) vind dat karakteristiek maar voor rest heel proper. Had het veel minder afgewerkt verwacht. Ligging is nagenoeg perfect, enkele passen en je bent bij Bright Angel Point, ideaal voor zonsopgang (bij ons helaas bewolkt).

Prima hotel met prachtig uitzicht

Rick
    17-8-2017
    Dit motel is een prima overnachtingsadres in Page. binnen 10 minuten rijden van de Horseshoe Bend en de Upper en Lower Antelope Canyon. Ook Lake Powell is erg dichtbij. Prima kamer met veel ruimte en grote 2 persoons bedden voor ons vieren. Koelkast op de kamer aanwezig. Leuk zwembad met tuin. Ontbijtruimte prima en fantastisch uitzicht op het meer en redelijk wat keuze (een van de betere tijdens onze rondreis). Het dorp zelf heeft diverse restaurants (ketens) en er is een grote Wal mart vlakbij. Wat ons betreft een aanrader.

goed gelegen

mary
    13-5-2017
    Wij vonden de douches en wc's wel wat verouderd, maar zeker niet smerig. Als je met een camper bent kan je er ook voor kiezen om in de camper naar de wc te gaan. Ligt natuurlijk ook aan de andere gasten. We hadden geen problemen met de hook-ups. Het is inderdaad een beetje kaal, we hebben wel op mooiere plekjes gestaan voor minder geld. Maar het gaat in de eerste plaats denken we om de Grand Canyon. De shuttle-bus stopt bij de ingang van de camping, er is een grote supermarket op loopafstand. Echt heel makkelijk.
Arizona scoort een 7,1 uit 10, op basis van 285 reviews