We hebben een aantal aanbieders voor Grand Canyon voor je op een rij gezet:

vakanties Grand Canyon

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Canyon voor je op een rij gezet:

Reviews over Grand Canyon

Adembenemend en goed dat we er 2 dagen waren.

Maria van Hest
    25-4-2019

Ik zou zeker de helikopter vlucht aanraden. En dan de langere. Het kost wel wat meer maar het is echt zeer indrukwekkend om dit van bovenaf te zien. De vakantie is toch al duur en dan kun je beter dit in een keer mee regelen omdat je dan echt pas ervaart hoe groot en mooi de Grand Canyon is. We hebben met onze gids Loes hier op verschillende plaatsen , met verschillende uitzichten van kunnen genieten en eerlijk gezegd zou ik niet weten wat er negatief aan zou kunnen zijn. De paden zijn vrij goed te bewandelen en er is genoeg gelegenheid om ergens wat te kunnen eten en drinken of om er gewoon te zitten en zelf wat te nuttigen. Er was ook een mindervalide bij en die kon toch vrij goed meegaan. Er is keus genoeg. Zorg wel dat je ook een goede verrekijker meeneemt en goede wandelschoenen. Verder eventueel je eigen met laagjes kleden. Het kan er best warm zijn. En een goede camera of telefoon voor de foto,s natuurlijk.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Adembenemende natuur

BG
    31-7-2018

Overweldigend, verbluffend noem maar op. Je kunt je ogen bijna niet geloven. Neem even de tijd om er goed naar te kijken en loop naar een rustig stukje (kan goed druk zijn). Ook de wandelingen zijn de moeite waard (stuk of 6). Kaibab trail is mooi, net iets rustiger dan Bright Angel. Je hebt wel een goede conditie nodig.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

North Rim: groene natuur

Frank
    17-9-2017

De verhoopte bizons onderweg niet gezien, maar niet getreurd, hier vind je allerlei fauna. Gieren, eekhoorns/chipmunks in alle soorten, herten, slangen,.... De uitzichtspunten zijn excellent, maar het probleem was bij ons een beetje dat we al zo veel mooie natuur gezien hadden en dat we dachten dat nog eens een niveau hoger zou zijn, wat eigenlijk onrealistisch was. Dus ja, prachtig, zeker een must, maar niet het absolute hoogtepunt van de reis...doordat die andere parken alle verwachtingen overtroffen. Voordeel van de North Rim is de aangename temperatuur, veel minder toeristen en dus zeer aangenaam. Zonsopgang was bij ons tegenvaller (bewolkt), maar dat moet schitterend zijn bij goed weer. We hadden dan weer het "geluk" dat het boven de south rim onweerde, wat vanop het droge terras een machtig schouwspel was.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Kippenvel

imke2307
    5-8-2016

Het mooie van de grand canyon is, is dat je vanaf de parkeerplaats nog niks ziet. Pas wanneer je langs het visitor centre bent en op een van de wandelpaden terecht en je ziet het natuurfenomeen voor je verrijzen dan is er slechts een woord van toepassing: kippenvel! Als je de wandelpaden volgt dan heb je na iedere bocht het idee dat de rotsformaties er weer anders uitzien en dat is ook zo, het licht schijnt hier weer anders, de kleuren zijn anders. Je kijkt je ogen uit, echt heel erg bijzonder.

Gereisd Met partner in september 2014

Onbeschrijfelijk

Raymond
    10-10-2015

Daar wij hier 2 nachten verbleven hebben we tijdens de reisdag naar TusuYan reeds een stuk van de Grand Canyon bezocht. Gedeeltelijk uitgebaat door indianen en daardoor was het niet gratis. (wij kwamen van Mesa Verde). De tweede dag vroeg vertrokken om zeker parking te vinden in het park ter hoogte van de centrale bushalten. Wij hebben een hele dag besteed aan dit gedeelte en maakten gebruik van de orange en blauwe shuttlelijnen. Prachtige wandelingen gemaakt langs de rim en natuurlijk vele foto genomen. Om nooit meer te vergeten.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Grand Canyon scoort een 8,6 uit 10, op basis van 87 reviews