Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's

Sorteren

vakanties Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Zeer goed en goedgelegen hotel

Smetske
      3-4-2018

Service zoals je van een Hyatt kunt verwachten. Groot, mooi, goed onderhouden hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en gevarieerd eten. Mooie grote tuin en leuk zwembad. Ideale ligging t.a.v. Dubai-stad.

Minpunten : eigen regels worden niet nageleefd: dresscode wordt niet opgevolgd, ligstoelen aan het zwembad zijn voor 9 uur benomen (gereserveerd) zodat je na je ontbijt geen plaats meer kunt bemachtigen in de schaduw of onder een parasol. Het supplement voor een club-creek kamer is enkel zinvol voor diegenen die graag gratis alcoholische dranken drinken. Buiten deze service van 18 tot 20 u. is de kamer identiek aan een gewone kamer.

asma
      6-2-2018

het was onwijs luxe voor zo weinig geld! topservice

prima verblijfplaats

Gerda
      27-1-2018

Goede ligging tegenover een winkelcentrum, dicht bij de luchthaven en de metro en hop on hop off bus. Taxi is ook niet duur en direct aan het hotel kan je die nemen.

Service in het hotel en het ontbijt zijn prima. Ook de faciliteiten (o.a. zwembad) waarvan je gebruik mag maken in het nabijgelegen Novotel zijn een pluspunt. Je kan zowel binnen als buiten ontbijten. Elke dag water in de koelkast op kamer en onderhoud van kamer en badkamer.

Geen minpunten.

Super locatie

Ingrid kerkhof
      20-11-2017

Fijn hotel dichtbij vliegveld.metro zit om de hoek, superhandig.

Kamer met koelkastje .handig want grote supermarkt zit tegenover in de shoppingmall. Goede bedden, ontbijt eenvoudig maar goed. Er gaat een shuttelbusje van het hotel naar prachtig park/ strand,Ruimte zat daar om heerlijk te genieten entree park kost bijna niks en je kunt op t strand ook stoelen met parasol / badhanddoek huren voor weinig.

Zoek je een eenvoudig goed hotel dichtbij metro en mall dan zit je hier super.!!!

Fantastische ervaring

Rob
      8-10-2017

Verwend worden in optima forma.

Alles was hier fantastisch. De kamer, het ontbijt en de verzorging.