Ver. Arabische Emiraten

We hebben een aantal aanbieders voor Ver. Arabische Emiraten voor je op een rij gezet:

Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Aanbevolen.

Jan van der Klugt,
      16-4-2019

Ruim appartment. Groot Hotel. Met wasmachine. Elke dag schoomaak bed weer opgemaakt. Goed ontbijt. Voor dinner te stil. Taxi voor de deur. 5 euro naar Dubai Mall. Gratis naar 2 stranden LaMer en Kite Beach met hotel busje.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel met pure luxe!

Edwin van Ieperen,
      7-4-2019

Pracht accommodatie aan het strand. Vlakbij Dubai Walk met veel leuke restaurants. Super hotel met heerlijk (verwarmd) zwembad. Geweldig ontbijt! Binnen- en buitengym inclusief groepstrainingen. Schone kamers met heerlijke bedden. Handdoekservice aan het zwembad en strand.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

Safiera van Geenen,
      5-4-2019

Het is een super hotel maar zeer vriendelijk personeel. Service staat hier hoog in het vaandel en men zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Daarnaast is het hotel gelegen in een levendige omgeving. Tot laat zijn de winkeltjes open en loopt er van alles buiten(zowel man als vrouw). Ook de kamers vond ik super met een eigen waterkoker, warmtebron en zelfs een wasmachine. Ontbijt was erg uitgebreid met lekker eten.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Fred,
      2-4-2019

Hotel Savoy Central is een goed en zeer schoon hotel, ruime kamers en goed ingericht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermarkt is vlakbij, en metrostation is ongeveer 15 minuten lopen. Zwembad ligt op het dak van het hotel. Ontbijt is prima en goed verzorgd, de kok bakt een heerlijke omelet voor je. Beslist een aanrader als je Dubai bezoekt.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Saida Nassri,
      1-4-2019

Geweldig mooi hotel, super vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt niks ontbrak. Dinner was gevarieerd en overheerlijk. Mooi rooftop zwembad. Hotel ligt wat verder weg van het centrum maar vlakbij had je een metro en gratis busvervoer. Groot shoppingcenter tegenover het hotel. Een aanrader dit luxehotel dat van mij 6 sterren verdiend. Kijk ernaar uit om terug te gaan volgend jaar.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl