Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Bon séjour

Richard
      20-8-2018

Très bon séjour de 3 nuits pour aller au puy du fou .

Mobil Home très propre et confortable .

Emplacement du mobil Home très calme et dépaysant .

Option ménage et draps très agréable pour profiter au maximum du séjour.

Piscine petite mais suffisante pour un court séjour, les enfants ont pu s'amuser avec le toboggan et les plongeoirs.

Geweldig hotel

Dimi
      19-7-2018

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank

Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension!

Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur!

Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

Al wat ouder maar nog steeds netjes en goed

Geert van kempen
      1-5-2016

Misschien niet extravagant luxe maar wel mega grote appartement en iedereen is vriendelijk. Ligging is goed en gratis vervoer naar allerlei locaties