• Type accommodatie

Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

prima verblijfplaats

Gerda, 27-1-2018

Goede ligging tegenover een winkelcentrum, dicht bij de luchthaven en de metro en hop on hop off bus. Taxi is ook niet duur en direct aan het hotel kan je die nemen.

Service in het hotel en het ontbijt zijn prima. Ook de faciliteiten (o.a. zwembad) waarvan je gebruik mag maken in het nabijgelegen Novotel zijn een pluspunt. Je kan zowel binnen als buiten ontbijten. Elke dag water in de koelkast op kamer en onderhoud van kamer en badkamer.

Geen minpunten.

Prima hotel

Etienne, 22-1-2018

Het was al weer een tijdje geleden dat we via een touroperator geboekt hadden. Het wachten nadat je je bagage hebt, de busrit er naar toe en dan vervolgens met z'n allen in een zaal gepropt worden waar je verplichte verhalen over excursies e.d. moet horen waren minder. Je moest vervolgens je paspoort inleveren zodat ondertussen het inchecken kon plaatsvinden. Ik heb altijd geleerd dat je je paspoort nooit moet afgeven. Maar ja....

Dit zegt echter nog niks over het hotel. Dat was prima. Mooie, ruime, verzorgde kamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed, maar niet super bijzonder. Al met al een ruime voldoende.

Zoals al eerder gezegd ligt het ver van het centrum. We hebben het pendelbusje niet geprobeerd. De beperkte rijtijden en vol=vol beleid heeft ons gelijk voor de taxi laten kiezen. Niet duur. De laatste dagen hebben we een auto gehuurd. Dit hadden we gelijk bij aankomst moeten doen. Huurprijzen zijn heel goedkoop en bij de pomp lach je je een breuk.

Zou ik weer voor dit hotel kiezen? Ja, maar dan dus direct op het vliegveld een auto huren. .

Al wat ouder maar nog steeds netjes en goed

Geert van kempen, 1-5-2016
    Misschien niet extravagant luxe maar wel mega grote appartement en iedereen is vriendelijk. Ligging is goed en gratis vervoer naar allerlei locaties
Ver. Arabische Emiraten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 564 reviews