Sorteren

vakanties Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Zeer goed en goedgelegen hotel

Smetske
    3-4-2018

Service zoals je van een Hyatt kunt verwachten. Groot, mooi, goed onderhouden hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en gevarieerd eten. Mooie grote tuin en leuk zwembad. Ideale ligging t.a.v. Dubai-stad.

Minpunten : eigen regels worden niet nageleefd: dresscode wordt niet opgevolgd, ligstoelen aan het zwembad zijn voor 9 uur benomen (gereserveerd) zodat je na je ontbijt geen plaats meer kunt bemachtigen in de schaduw of onder een parasol. Het supplement voor een club-creek kamer is enkel zinvol voor diegenen die graag gratis alcoholische dranken drinken. Buiten deze service van 18 tot 20 u. is de kamer identiek aan een gewone kamer.

super

m.vd heijden
    24-3-2018
    mooie locatie super hotel

Al wat ouder maar nog steeds netjes en goed

Geert van kempen
    1-5-2016
    Misschien niet extravagant luxe maar wel mega grote appartement en iedereen is vriendelijk. Ligging is goed en gratis vervoer naar allerlei locaties
Ver. Arabische Emiraten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 579 reviews