Ver. Arabische Emiraten

We hebben een aantal aanbieders voor Ver. Arabische Emiraten voor je op een rij gezet:

Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Fantastisch hotel! Mensen vriendelijk Mooie kamers

Patrick B,
      13-2-2019

Dat je je pinpas op buitenland moet zetten.En er geen varkensvlees is bij t ontbijt😅

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

The best the NR1 highly recommend😍

Amira,
      3-1-2019

Dit hotel is echt de beste zo vriendelijk en zo behulpzaam (shehzad,atul all the stuff)Anas ,kreeg zelfs post op de kamer als ik hulp nodig had hoefde ik niet te aarzelen. Alles werd geregeld ik had teveel bagage om met een normale taxi te gaan hun regelde een grote jeep auto om ons naar aiport te brengen. Anas 🙏van de hal receptie heeft echt een mooie deal gemaakt om ons een top belevenis te geven met helicopter & ook heeft hij een yacht voor ons geregeld maar t beste petje af ik was me mobiel verloren op straat en hij heeft alles op alles gezet om het te achterhalen mijn dank is groot dubai was top alles van begin tot eind relaxte sfeer the best vieuw vanuit ons kamer mede door Atul🙏Thxxx everybody from Ramada i Will choose always ur hotel!😍oh and the breakfast super delicious from pancake to fresh eggs so many fresh juices i reccomend👏👏

Gereisd met vrienden in december 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel.

Brac,
      23-2-2018

Dit hotel heeft een fantastische keuken en een uitermate goede service. Verder is het interieur prachtig en zeker de 8 aparte restaurants zijn heel smaakvol ingericht, met veel kunst. De ligging is vaak ook erg mooi. Overal, dus ook buiten in de tuin en op het strandje is gratis WiFi. ‘All inclusive’ is zeker aan te raden, omdat het eten en de drank voor Nederlandse begrippen erg duur zijn. Ga er niet heen voor een prachtig strand, want er ligt een aangelegd zandgedeelte van 150 meter lang. Daarentegen kan men er wel goed zwemmen en zeker ook in het verwarmde zwembad. In de stad zijn slechts een paar highlights te bezoeken. Men gaat voor het heerlijke weer, zo tussen de 25 en 30 gr.

Gereisd met partner in februari 2018

droomhotel

steefan_dekeyser,
      18-4-2017

we sliepen met 3 in een junior suite op 8ste verdiep - het uitzicht over de kunstmatige baai was verbluffend. het strand zelf is mooi en net aangelegd ( zuiver zand, geen weer noch kwallen ) het water is kristalhelder. de gebouwen vh complex zijn prachtig, en 's avonds indrukwekkend verlicht. het eten is prima.de all-incl. dranken zijn merkdranken ( becks bier, coca cola, fanta... ) Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 "adult only".Er zijn 3 levels "all in" laagste level ( hadden wij ) = drankjes vanaf 12:00 en geen a-la-carte. hoogst level = drankjes 24/24 en a la carte a volonte. als er een nadeel gezocht moet worden, het hotel ligt toch vrij ver van alle bezienswaardigheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijke plek

Eva,
      11-2-2017

Goed hotel. 2u rijden vanaf DBX vliegveld. Buffet is oke. Aanrader om elke avond te eten in de a la cart restaurants.

Gereisd met partner in Sat Feb 04 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)