Géén boekingskosten

Verenigde Arabische EmiratenVer. Arabische EmiratenRas Al Khaimah

9.2FenomenaalScore uit 24 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

26 Reviews over The Cove Rotana Resort

• 9Ronald Vonhof04-03-2019

Aanrader voor een weekje relaxed bijkomen.

Mooi resort aan zee in het emiraat Ras Al Khaimah. Uur rijden van Dubai Airport. Via touroperator geboekt. Hadden een classic room geboekt, maar ter plaatse tegen betaling van EUR 300 (8 nachten) ge-upgrade naar een 'villa'. Aanrader. Dichtbij het strand met een mooi balkon. Mooie en schone kamer. Goed en vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en uitgebreid. Prima stoelen; banken kunnen een facelift gebruiken. Onsite Italiaans restaurant ook goed. Avondbuffet een keer gebruikt. Prima, maar ik eet liever 's avonds in de omgeving. Buiten het resort taxi of huurauto nodig. In de omgeving niet veel te doen, maar met een taxi kun je naar restaurants in de omgeving rijden (mall Al Hambra heeft een foodcourt). Bergen in de buurt; gaan wij volgende keer wel bezoeken. Dubai Mall en Mall of the Emirates op 1,5 uur rijden per taxi (Dirham 160 enkele reis). Doe dit na de ochtendspits of in het weekend (vrijdag/zaterdag). Komen terug!

• 10Oleksii Lychkovakh06-06-2018

Good place, but they have to get rid of Russians

Very good hotel. The only problem are Russians. They waist food, create no free space situation at the beach and pools, loud and obstruct the staff.

• 9Rinskje15-03-2018

Zeker een aanrader!!

Geweldig resort, elke dag opnieuw super schone kamer. Als je een luxere kamer boekt zit je overal dichter bij. Een gewone kamer is hoger gelegen Cinnamon restaurant is een buffet restsurant, gevarieerd eten en erg lekker. Het strand is ook prima. Er rijden golfkarretjes die je overal naar toe brengen als je dat wilt. Wat wij als minder goed hebben ervaren is dat je wel heel erg vaak om je drankje moet vragen zowel in het restaurant als in de bar Dit is ook zo bij het ontbijt als je koffie of thee bestelde. Dat is erg jammer. Dubai is een uur rijden maar zeer de moeite waard om te doen. We kunnen iedereen dit resort aanraden wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• 9Dennis01-01-2018

Super de luxe hotel. Echt een lekkere vakantie

Heel mooi resort. Echt een aanrader, heel schoon op het resort en de kamers die bovendien iedere dag goed schoon gemaakt worden. Mooie luxe badkamer en een heerlijk bed. Op het resort is veel personeel te vinden die zorgen dat het allemaal naar tevredenheid is. Als voorbeeld bij ieder zwembad (van de drie) zitten drie badmeesters, het water was tijdens ons verblijf wel wat koud. Op het resort kun je met een soort golfkarretje over het resort verplaatst worden als je te lui bent om te lopen :-) . Het Cinnamon restaurant is een buffet restaurant waar veel wereld gerechten te eten zijn. Tip: Vergeet de desserts niet ;-) Aan het strand is het goed toeven heerlijk windje erbij, en de temperatuur van het water is erg goed. We hebbben ook de Dubai top5 tour gedaan wat een aanrader is. Met als hoogtepunt een bezoek aan de Burj-Khalifa. Gids spreekt engels en duits, tenminste bij ons.

• 9Joyeux18-12-2017

Wederom fantastisch

Super mooi park. Goed verzorgd. Gratis WiFi. Gratis handdoeken bij zwembad en strand.

• 10Lizanne04-05-2017

Fantastische vakantie

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel! Wij zaten all-in dat is wel aan te raden. Eten was super, drinken goed geregeld. Dit kreeg je in blikjes dus makkelijk om mee te nemen naar de kamer voor savonds. Als je wat later ging eten s avonds wist je zeker dat je een tafeltje buiten had. Dit is zeker een aanrader! Wij hadden ook een top hotel kamer met zeezicht. Het resort is erg heuvelachtig maar er rijden golf karretjes die je overal naar toe brengen, over het gehele resort . Je kan ze altijd bellen of laten bellen op bijvoorbeeld het strand! Nog een dagje Dubai geweest dit moet je hebben gezien als je daar geweest ben ! Wij waren hier jammer genoeg maar 8 dagen. Eind dit jaar komen wij zeker terug!

• 9Pieter en Kelly19-02-2017

Heerlijk!

Wij waren als gezin op vakantie met een baby van 8 maanden.

Het hotel was erg netjes, kamer erg ruim! Mooie badkamer en ruim balkon. Wij hadden de mazzel dat we zeezicht hadden, was erg mooi! Wij hebben ontzettend goed en lekker gegeten! (Zelfs op vrijdag verse kreeft, garnalen, oesters). Meerdere malen een sushibar, veel variatie en voor ieder wat wils! Personeel was merendeels erg vriendelijk en leuk met kinderen. Potjes eten konden opgewarmd worden en ze hadden prima (ikea) kinderstoelen. In de omgeving valt niet veel te doen, maar het resort is best groot, dus wij hebben iedere avond heerlijke wandelingen op het resort gemaakt. In tegenstelling tot wat er op de website van touroperator staat, kon je in elke bar je drinken halen; dit waren 5 bars in totaal (Ook aan het strand). Ondanks dat wij weinig zon (En zelfs best veel regen!) gezien hebben, hebben we een heerlijke week gehad!

• 9E hijdra11-02-2017

Prachtig resort! Netjes en schoon. Heerlijk eten. Geweldige service. Groot en schoon privestrand. Mooie zwembaden. Heerlijk rustige omgeving.

• 10Frieda Oosten03-02-2017

Fantastisch!

5* meer dan waard. Service- en cliëntgerichtheid staat hoog in het vaandel. Werkelijk alles vonden wij meer dan perfect. Ook voor mensen die moeilijk ter been zijn, is het toegankelijk. Er rijden gratis shuttlebusjes om je binnen het resort overal naartoe te brengen. Een bezoek meer dan waard. Als je meer info wilt, vraag maar. Veel plezier en geniet ervan!

• 9Marcel13-03-2014

Een aanrader voor de rustzoeker

Fantastisch resort. Alle medewerkers spreken goed engels. genoeg te doen en te beleven. Een auto is handig, (volle tank voor € 20,-) ruime parkeerplaats aanwezig. Goede supermarkt op 20 min rijden in de een schitterend nieuwe shopping mall. Buffetrestaurant zeer goed, zowel ontbijt als diner. Wij hadden geen all-inclusive, maar vielen in de prijzen bij de sea-food night buffet. € 40,-- incl. wijn en bier. Heerlijke kreeft van de grill. Twee zwembaden 1 waar de kinderen voornamelijk zijn en 1 waar meer ouderen zijn. Heerlijk strand met lekkere bedden en natuurlijk heerlijk zwemmen in de zee (deze was warmer dan het zwembad). Het Italiaanse restaurant heerlijk geweldige cappuchino. Kom er zeker nog een keer terug en dat zeg ik niet gauw!

Hotel The Cove Rotana Resort info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden