We hebben een aantal aanbieders voor Ras Al Khaimah voor je op een rij gezet:

Dagen regen234100000002

Reviews over Ras Al Khaimah

• 8Joy22-12-2017

Prachtige hotels

Grote Carrefour supermarkt. Cove rotana is top. Indisch restaurant in nieuwe wijk (aan zee) is heel erg goed en heel goedkoop. Bij waldorf Astoria dineren op hoogste verdieping is ook een aanrader. Duur, maar heel veel service.

• 8Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8patrick molenbeek21-03-2017

Leuk gebied

Het ligt wel een uur rijden van Dubai af, maar met de taxi ga je er heen en terug voor ongeveer 80 euro naar toe.

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in maart 2017

• 8Hans21-02-2016

Großartige Erholung bei schönstem Sommerwetter

Das gebuchte Hotel Rixos war noch besser als unsere schon anspruchsvollen Erwartungen. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal, gutes und abwechslungsreiches Essen, Zimmer und Service 1 A. Der künstlich angelegte Strand war gewöhnungsbedürftig. Keine Wellen, viele Muscheln und auch Steine. Feste Badeschuhe sind zu empfehlen. Der ruhige Erwachsenenpool war eine gute Alternative, während an den anderen Pools zeitweise der "Bär steppte". Wir hatten ein Mietauto, ohne dem ein Entdecken des uns unbekannten Emirates fast unmöglich ist (trotz günstiger Taxi-Preise) Ein Ausflug in die Berge oder z.B. in die hochgelegenen Wadis ist besonders eindrucksvoll. Dort ist echte arabische Kultur und Gastfreundschaft. Abends und nachts nutzten wir nur das Hotel, so dass die folgenden Fragen sehr subjektiv sind.

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2016

• 7ACC Smits03-04-2015

Ras Al Kaihmah

Wij zijn in RasAlKhaimah alleen in het winkelcentrum geweest dus kunnen wij verder niets zeggen over Ras Al Kaimah.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Anita Bruin05-01-2015

Leuke stad in VAE

Leuke stad in opkomst. Nog niet echt veel toeristen maar het komt wel op. Iedereen is vriendelijk. Wegen en voorzieningen zijn prima. Leuke cornische waar het goed wandelen (en eten) is.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 6Orianda02-06-2014

Nog rustig!!

Nog rustig en niet overspoeld door toeristen. Wie rust en ruimte zoekt moet hier zijn.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 3Marjolein23-02-2014

alleen gaan voor de strandresorts

In deze stad wordt op veel plaatsen aan de weg gewerkt, veel gebouwen staan leeg, vervallen. Er valt niets te zien/ontdekken. Hier ga je alleen heen voor de resorts langs het strand (die uitstekend zijn!). Als je de highlights van de emiraten wilt zien, ga je naar Dubai of Abu Dhabi.

• 2Sfeer in stad
    • 2Omgeving
    • 2Zorg voor natuur
    • 3Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 5Gdevries24-02-2013

Mooi

Golf is zeer fraai. Verlichte baan in mooie omgeving

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Zakelijk gereisd in februari 2013

• 9johnny16-09-2012

rustig

je hebt wel vervoer nodig

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2012

• 6Wiel Hendricks03-05-2012

Als je van rust houd

Wij zijn net terug uit ras al khaimah welk in het Emiraat Dubai ligt We hebben daar verbleven in het Golden Tulip Khatt Spring met 5 sterren. Het complex is goed met goed eten en drinken. Echter buiten het complex is Helemaal niks te doen. Zand stenen en berg geiten anders helemaal niks. Het zwembad van het hotel is te klein. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam echter de reisleiding van ons was zeer beneden peil.

• 2Sfeer in stad
    • 2Omgeving