Géén boekingskosten

Verenigde Arabische EmiratenVer. Arabische EmiratenDubai

9FenomenaalScore uit 64 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Luxueus genieten op Dubai in Hotel Atlantis The Palm. In het waterpark van dit hotel kunnen kinderen zich dagen vermaken. Bijzonder is het aquarium dat ook onderdeel uitmaakt van het complex. Vanwege deze faciliteiten komen hier ook veel daggasten. Het hotel ligt op een rustige locatie maar met de taxi ben je binnen een kwartier in Dubai centrum.

Bekijk de beschikbaarheid

64 Reviews over Atlantis The Palm

• 10John Schuurmans24-02-2021

Geweldig

Vooraf is het belangrijk een reisplan te maken. Er is erg veel te zien of te doen.Als je budget niet onbeperkt is dan is het aan te raden thuis wat speurwerk te doen. Atlantis is echt geweldig.

• 8H v Opheusden16-01-2020

Prachtig

Prachtig luxe hotel. Er is niets op aan te merken, het is wel een duur hotel. Het is erg groot en druk. Tip, ga dineren in White Beach Restaurant, eten is erg goed, geen bijbetaling, drankjes iets duurder.

• 5L Timmerman20-02-2019

Never again.

We stay in the Atlantis with our kids. The Waterpark is great and so is the room. We are staying in an imperial club suite. The imperial club lounge is big and too crowdy. This evening we couldn’t enter the lounge, it was full. In the morning for breakfast and in the evening most of the times there is a row, they cannot handle all the people. Food is comparing to for example the club lounge of the Ritz not special. The pool is big and also busy and noisy. There is loud music everywhere. Iff you come to relax better book another hotel. The restaurants near the pool are not verry special. There are nice restaurants for dining in the evening and also the rooms are verry nice and clean.

• 10Dimi19-07-2018

Geweldig hotel

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension! Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur! Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

• 9jeannet20-07-2017

Wat een fantastische ervaring

1 nacht geslapen tijdens onze Abu dabhi vakantie. Wat een ervaring. Het hotel is overweldigend. Vrij druk maar in de avond erg goed te doen. Toen ook de tijd genomen voor het aquarium. Heerlijk gegeten. En de volgende dag het aquapark. We hebben ons hier super vermaakt. Hebben het ontbijt op de kamer laten bezorgen. Wat een luxe. Ontbijten op het balkon en genieten van het uitzicht. We hopen nog een keer terug te gaan.

• 10Ajax ubachs24-06-2017

Geweldig

Alles geweldig vooral de high tea en op het strand de service

• 6Peggy30-05-2017

Veel te massaal!!

Gigantisch groot druk en massaal hotel Heel mooi om te zien maar dat was het dan ook, elke ochtend in de rij wachten om te kunnen ontbijten, de fatsoenlijke (veel te dure) restaurants altijd vol! Als je denk luxe op vakantie te gaan (met je kinderen) zeker niet hier heen gaan!, personeel heel vriendelijk overal, maar al met al nooit meer! Tenzij je van het all in gevoel houdt maar dan dik betaalend

• 9Jen10-03-2017

Sprookjesachtig mooi!

Hotel is qua stijl prachtig, alhoewel het 1500 kamers heeft vond ik het massale meevallen. Dagjesmensen zijn er zeker maar die mogen niet overal in het hotel rondlopen dus hebben wij geen last van gehad. Wij gingen 's avonds pas rond 21.00 uur naar het Aquarium en dan was er bijna niemand, kon je alles rustig bekijken want het is echt geweldig. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers erg ruim en badkamer helemaal top! 's Avonds 1 keer gegeten in het hotel bij Seafire. Waanzinning mooi restaurant, lekker gegeten maar erg duur. In Dubai Marina (the Walk) geodkoop gegeten op een toplocatie, het is daar vooral 's avonds heel sfeervol. Het is een duur hotel maar wij komen hier hopelijk een keertje terug.Zeker een aanrader!

• 1P.Brummr08-01-2017

Veel te duur voor wat je krijgt.

Euro Disney op Dubai. Zeer onpersoonlijk hotel zonder karakter. De dag toeristen lopen er ook waardoor het erg druk is terwijl je er veel voor betaald. Het personeel is aardig maar ook erg arrogant. Je kunt beter als dag toerist het resort bezoeken waarbij je alles kunt doen aquarium en waterpark en restaurants. We moesten 20 min. wachten voordat we aan de beurt waren voor de incheck. We komen hier nooooooit meer terug!!!

• 9Suzanne02-05-2016

Fantastisch, vooral het waterpark

Geweldig mooi hotel, spectaculaire lobby en prachtig aquarium om iedere keer als je langsloopt weer je ogen uit te kijken. Maar voor ons (gezin met kinderen, 9 en 11 jaar) was het waterpark het absolute hoogtepunt. De Leap of Faith is geweldig om te doen, en ook de rustige glijbanen door de haaientank zijn erg leuk. Het enige nadeel van dit hotel is dat het erg afgelegen ligt. Taxi's zijn goedkoop dus dat scheelt. De restaurants zijn erg duur. Wij kozen daarom voor de Imperial Club. Heerlijk eten, bijna de hele dag door!

Hotel Atlantis The Palm info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)