Hotel Atlantis The Palm

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag33°29°
Hotel Atlantis The Palm
7,5

Luxueus genieten op Dubai in Hotel Atlantis The Palm. In het waterpark van dit hotel kunnen kinderen zich dagen vermaken. Bijzonder is het aquarium dat ook onderdeel uitmaakt van het complex. Vanwege deze faciliteiten komen hier ook veel daggasten. Het hotel ligt op een rustige locatie maar met de taxi ben je binnen een kwartier in Dubai centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis The Palm voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Atlantis The Palm in het Nederlands

Geweldig hotel

Dimi
19-7-2018

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension! Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur! Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

Gereisd Met partner in juni 2018

Wat een fantastische ervaring

jeannet
20-7-2017

1 nacht geslapen tijdens onze Abu dabhi vakantie. Wat een ervaring. Het hotel is overweldigend. Vrij druk maar in de avond erg goed te doen. Toen ook de tijd genomen voor het aquarium. Heerlijk gegeten. En de volgende dag het aquapark. We hebben ons hier super vermaakt. Hebben het ontbijt op de kamer laten bezorgen. Wat een luxe. Ontbijten op het balkon en genieten van het uitzicht. We hopen nog een keer terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Ajax ubachs
24-6-2017

Alles geweldig vooral de high tea en op het strand de service

Gereisd Met partner in september 2015

Veel te massaal!!

Peggy
30-5-2017

Gigantisch groot druk en massaal hotel Heel mooi om te zien maar dat was het dan ook, elke ochtend in de rij wachten om te kunnen ontbijten, de fatsoenlijke (veel te dure) restaurants altijd vol! Als je denk luxe op vakantie te gaan (met je kinderen) zeker niet hier heen gaan!, personeel heel vriendelijk overal, maar al met al nooit meer! Tenzij je van het all in gevoel houdt maar dan dik betaalend

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Sprookjesachtig mooi!

Jen
10-3-2017

Hotel is qua stijl prachtig, alhoewel het 1500 kamers heeft vond ik het massale meevallen. Dagjesmensen zijn er zeker maar die mogen niet overal in het hotel rondlopen dus hebben wij geen last van gehad. Wij gingen 's avonds pas rond 21.00 uur naar het Aquarium en dan was er bijna niemand, kon je alles rustig bekijken want het is echt geweldig. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers erg ruim en badkamer helemaal top! 's Avonds 1 keer gegeten in het hotel bij Seafire. Waanzinning mooi restaurant, lekker gegeten maar erg duur. In Dubai Marina (the Walk) geodkoop gegeten op een toplocatie, het is daar vooral 's avonds heel sfeervol. Het is een duur hotel maar wij komen hier hopelijk een keertje terug.Zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Veel te duur voor wat je krijgt.

P.Brummr
8-1-2017

Euro Disney op Dubai. Zeer onpersoonlijk hotel zonder karakter. De dag toeristen lopen er ook waardoor het erg druk is terwijl je er veel voor betaald. Het personeel is aardig maar ook erg arrogant. Je kunt beter als dag toerist het resort bezoeken waarbij je alles kunt doen aquarium en waterpark en restaurants. We moesten 20 min. wachten voordat we aan de beurt waren voor de incheck. We komen hier nooooooit meer terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch, vooral het waterpark

Suzanne
2-5-2016

Geweldig mooi hotel, spectaculaire lobby en prachtig aquarium om iedere keer als je langsloopt weer je ogen uit te kijken. Maar voor ons (gezin met kinderen, 9 en 11 jaar) was het waterpark het absolute hoogtepunt. De Leap of Faith is geweldig om te doen, en ook de rustige glijbanen door de haaientank zijn erg leuk. Het enige nadeel van dit hotel is dat het erg afgelegen ligt. Taxi's zijn goedkoop dus dat scheelt. De restaurants zijn erg duur. Wij kozen daarom voor de Imperial Club. Heerlijk eten, bijna de hele dag door!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Genieten

Tanja
23-12-2015

Super hotel. Prachtige kamers, ruim en schoon. Enige minpunt vonden wij de wat harde matrassen en te zachte kussens. Prijzen zijn hoog maar je bent wel in een super hotel met eerste klas. Ontbijtbuffet is van grote klasse. Gorden Ramsey restaurant viel wat tegen. Eten was ok maar prijs te hoog voor wat je krijgt. Ook het interieur wat saai. Waterpark en zwembaden zijn geweldig. Het ligt wat ver weg van Dubai maar met een taxi ben je overal binnen een half uur. Goed te doen. Wil je luxe dan heb je hier een fantastische tijd. Heerlijke temperatuur in december 25 gr.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Marjan
20-10-2015

Een geweldig mooi hotel, het begint al met binnenkomen maar alles is even mooi en prachtig. Zelfs het liftknopje wordt voor je ingedrukt als ze zien dat je er aan komt. 2 keer per dag schoonmaak kamer en zeer ruim water (gratis) op de kamer. Lekker gegeten bij Ronda Locatelli en heerlijk gegeten bij Kaleidoscope met thema avond. Lost Chambres is prachtig mooi en ook het Aqua park is leuk om te doen. (leuk om met een zeeleeuw op de foto te gaan).

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Mieke kanselaar
19-10-2015

We hebben nog nooit zo'n waanzinnig mooi hotel gezien! Super vriendelijke mensen die echt alles voor je doen. Zou zeker nog een keertje terug gaan. Dubai is geweldig en dit hotel is een absolute aanrader om van een onbezorgde vakantie te genieten.

Gereisd Met partner in oktober 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Australisch, Aziatisch, Chinese, Engels, Fast food, Frans, Indiaas, Internationaal, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Nederlands, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans
  • Aantal cafés5

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Geurensauna, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenHardlooppaden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis The Palm in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis The Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.