Sorteren

Reviews over Dubai

Eigen ogen gaan bekijken

Eric de Bruijn
    15-8-2018

Dubai is alles wat je op tv ziet maar dit is maar een paar procent van Dubai.

Net zoals elk land ter wereld heb je de luxe maar ook de dagelijkse dingen .je hebt aan de ene kant ongelofelijke mooie absurte gebouwen .belevenisen ect maar het grootste deel is gewoon woonwijk vooral in het oude gedeelte .De stranden zijn mooi parkeren is goedkoop tot gratis het leven is wat goedkoper dan in Nederland .Huur auto goedkoop de benzine helemaal 40 ct liter.Gigantische malls en mooie dingen om te bezoeken .Verder is Dubai ongelofelijk vrij wel aan de regels houden alles is brandschoon geen graffiti kauwgom op vloeren en rotzooi op stranden en straten Het verkeer is chaotisch en druk.Eten van 5 euro pp tot 500 pp de foudcourts zijn ontelbaar. S avonds terrasje op de Walk is gegarandeerd dure auto.s spotten .Kitebeach is t strand met leuke betaalbare eettentjes uitzicht op Burj Arab .Burj kalifa is echt bezoeken waard vragen erape@hotmail.com

Een land om nooit te vergeten, in een woord geweld

Melati Zaman
    28-4-2018

Ik raad iedereen aan om naar Dubai te gaan, omdat het een prachtig land is, mooie stranden, bezienswaardigheden, Vriendelijke mensen, je voelt je veilig om al vrouw alleen over straat te lopen, lekker eten, en goedkoop om er te leven.

Leonata
    16-4-2018

Heel om een keer naar dubai te gaan. Zeker een aanrader.al die mooie hoge gebouwen.prachtig om te zien.

Interressant omdat men zover is in techniek .

G.Hartman
    6-4-2018

Dubai is zeer interressant vanwege imposante bouw werken en reusachtig aqarium middenin in een shoppingmall met daarin o.a. haaien .

Supper leuk

Estez
    26-3-2018

Het was bere leuk stad veel rijk dom kunen zien mooie wegens mooie hotels Dubai is ideële vakinse bestemming en dis maar 6 uur vliegen en de uitstappen zeker geld waart En leuke winkelen maar wel duur 😞

Maar wel de grooste gebouw op de wereld is zeker de

Moeite waart eenn bere mooi uitzicht ik zou zeker terug gaan

Het was geen minpuntje de merken mij ze je daar nog terug

Dubai scoort een 8,4 uit 10, op basis van 480 reviews