vakanties Dubai

Reviews over Dubai

Heerlijk en ik zou er zo weer naartoe gaan.

Marjolijn,
    13-12-2018

Heel goed luxe hotel, vriendelijk personeel, goed eten (is wel erg op Arabische keuken gericht, maar genoeg ander eten ook), prachtige ruime kamer, van alle gemakken voorzien, schoon, wij hadden mooi uitzicht op de 18e verdieping en zeezicht door upgrade!) Perfecte ligging aan het strand, aan de walk, dus zo bij de restaurantjes en winkeltjes. Taxi’s staan buiten klaar om je overal naartoe te brengen en deze zijn daar betaalbaar.

Heerlijk hotel voor stedentrip Dubai

Fam weber,
    11-12-2018

Prima hotel, dicht bij de luchthaven . Het hotel ligt in het oude gedeelte van Dubai en heeft een prima ligging, als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Hop onhop of bus stopt voor de deur en dicht bij de metro.

Met kinderen geen aanrader. Veel rijden.

Hamobj,
    8-12-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad, maar hebben de afstanden onderschat . We hebben veel met de taxi gedaan. Uiteindelijk ben je dan nog een hoop geld kwijt aan vervoer

Dubai ….. moet je gezien hebben!

Siem Bolhuis,
    2-12-2018

Wij zatten in de oude stad in Savoy Central Hotel Apartments (Al Rolla Rd) een geweldig hotel met zeer prettige ontvangst en mooie kamers. Hotel Savoy Central heeft zeer vriendelijke medewerkers die werkelijk met alles behulpzaam zijn. Er is een uitgebreid ontbijt, een kok die op verzoek een eitje voor je bakt. Elke dag om 10.00 uur is er gratis bus vervoer naar het strand en deze brengt je om 14.00 uur weer terug naar het hotel. Hotel Savoy Central gelegen tussen twee metro stations en het Bus station Al Ghubaiba. Vanaf het hotel in de oude stad is alles op loop afstand naar de Creek, waar je ook het Dubai Museum vindt, en de textielsouks. Het oude gedeelte ook leuk om te bezoeken en vergeet de Abra's niet dat zijn de bootjes die de Creek oversteken, voor 1 Dirham naar de overkant naar de Spice Souk en de Gold Souk. Er is er een groot winkelcentrum op loopafstand naar Burjuman Mall dat was één van de eerste winkelcentrums van Dubai.

Geweldig.

Adriaan,
    23-11-2018

Prachtig, schoon hotel. Vriendelijk personeel, niets is te veel, alles is mogelijk.

Enige nadeel is dat het in het oude gedeelte van dubai ligt, tevens een groot voordeel

dat het dichtbij het vliegveld ligt.

Dubai scoort een 8,2 uit 10, op basis van 492 reviews