Sorteren

vakanties Dubai

Reviews over Dubai

Een land om nooit te vergeten, in een woord geweld

Melati Zaman
    28-4-2018
    Ik raad iedereen aan om naar Dubai te gaan, omdat het een prachtig land is, mooie stranden, bezienswaardigheden, Vriendelijke mensen, je voelt je veilig om al vrouw alleen over straat te lopen, lekker eten, en goedkoop om er te leven.

Leonata
    16-4-2018
    Heel om een keer naar dubai te gaan. Zeker een aanrader.al die mooie hoge gebouwen.prachtig om te zien.

Interressant omdat men zover is in techniek .

G.Hartman
    6-4-2018
    Dubai is zeer interressant vanwege imposante bouw werken en reusachtig aqarium middenin in een shoppingmall met daarin o.a. haaien .

Supper leuk

Estez
    26-3-2018

Het was bere leuk stad veel rijk dom kunen zien mooie wegens mooie hotels Dubai is ideële vakinse bestemming en dis maar 6 uur vliegen en de uitstappen zeker geld waart En leuke winkelen maar wel duur 😞

Maar wel de grooste gebouw op de wereld is zeker de

Moeite waart eenn bere mooi uitzicht ik zou zeker terug gaan

Het was geen minpuntje de merken mij ze je daar nog terug

Fantastisch!

Danielle
    7-3-2018

5 dagen geweest hele leuke bestemming!

Zijn 5 dagen te kort?Nee absoluut niet!

Hebben heel veel gezien en gedaan en gaan zeker nog eens terug.Alles goed geregeld met touroperator!

Dubai scoort een 8,4 uit 10, op basis van 479 reviews