We hebben een aantal aanbieders voor Dubai voor je op een rij gezet:

vakanties Dubai

We hebben een aantal aanbieders voor Dubai voor je op een rij gezet:

Reviews over Dubai

Zeker voor herhaling(en) vatbaar!

tani geukens,
    12-2-2019

Je kunt er maar een paar maanden per jaar aangenaam verpozen buiten de hitte, zo van november tot februari, buiten die tijd is het boven de 35 graden. De lokale bevolking is behulpzaam maar sturen je graag precies de verkeerde kant op, vreemd. Iedereen kan Engels met elkaar praten, wel prettig. Goedkoop eten en drinken kun je in de vele tentjes van Pakistani's en Indiërs. Koop wel een soort OV kaart als je met het openbaar vervoer reist, die kost een paar euro, je zet er een bedrag op dat je nodig denkt te hebben en je kunt er vijf jaar plezier van hebben! Ben nu drie keer in Dubai geweest maar ga weer terug!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Was Super en veel gezien.

J. Wijn,
    11-1-2019

Zijn met A380 van schiphol nr Dubai gevlogen mooi en groot toestel service aan boord super . Toen cruise gemaakt. Van 10 dagen. Was daar van 1975 tot 1983 . Met vrachtwagen regelmatig naar toe gereden. Wilde alles nog eens terug zien . Veel gezien. Indruk op My gemaakt. Wat een rijkdom.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Grandioos en fantastisch.

Anita van der Wal,
    2-12-2018

Het is er echt fantastisch. Je heb het gevoel of je in een sprookje leeft. Alles is zo mooi. De bewoners doen alles om het naar je zin te maken. De mensen zijn lief en behulpzaam. Je voelt je er veilig. Het winkelcentrum in Dubai is zo gaaf. Een met een echte grote ijsbaan en niet te vergeten de ski hal. Zijn veel dingen te doen als volwassen maar ook voor de kinderen. Mooie waterparken waar je de hele dag kan vermaken.

Dus Dubai echt de moeite waard.

Gereisd met partner in maart 2018

Veel te warm in de zomer

Bob,
    28-11-2018

Wij waren met de ramadan in Dubai, en dat was echt geen aanrader. Hoewel de malls en winkels gewoon openblijven, voelt het toch wat wrang om voor de ogen van vastenden te eten en drinken. Voorts was het ook erg heet en kon je buiten niet veel doen. We hebben 3 dagen van shoppingmall tot shoppingmall geleefd.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super!

Charlotte Vrancken,
    28-11-2018

Mijn nicht woont in Dubai, UAE. Hier ben ik een week gaan logeren. In deze week ben ik deels zelfstandig op pad gegaan omdat mijn nicht moest werken en twee kleine kindjes heeft. Ook hebben we gezamelijk activiteiten ondernomen. Mijns inziens “the best of both worlds”. Ik ben op vakantie en kan proeven van hoe het echte leven in Dubai is.

Gereisd alleenreizend in maart 2018
Dubai scoort een 8,3 uit 10, op basis van 495 reviews