Antalya / Lara / Kundu

Antalya / Lara / Kundu

8.2Fantastisch

Op vakantie naar Antalya? Wanneer je denkt aan deze Turkse badplaats denk je waarschijnlijk aan een relaxte zonvakantie aan het strand. Maar Antalya is een van de plaatsen in Turkije waar je ook een oude binnenstad vindt waar cultuur en de lokale bevolking onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.

In het oude centrum struin je door smalle straatjes waar je de meest mooie foto’s maakt van houten huisjes. Neem plaats bij een Turks restaurantje en proef de lokale specialiteiten. Daarna zet je je tocht voort en shop je Turkse souvenirs en tapijten op de kleurrijke bazaar. Wil je een vakantie Antalya boeken en ben je benieuwd naar de populairste hotels in deze badplaats? Lees dan snel verder.

Lees meer over Antalya / Lara / Kundu

vakanties Antalya / Lara / Kundu

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya / Lara / Kundu voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
Stip Reizen
Stip Reizen
Prettig Reizen
Prettig Reizen

Over Antalya / Lara / Kundu

Vakantie Antalya

Wanneer je in Antalya verblijft moet je zeker een trip naar het oude stadscentrum, Kaleici genaamd, plannen en ga naast de bazaar ook even langs bij de pittoreske haven. De kliffen hier zijn indrukwekkend. Eventueel kun je vanuit hier ook op bootexcursie.

Wil je meer weten over de geschiedenis van Antalya? Breng dan een bezoek aan Antalya Archaeological Museum. Dit is één van de mooiste musea rond de Middellandse Zee en bevat de talrijke vondsten uit de provincie Antalya. Een tip van één van onze bezoekers is om hier wel met een gids heen te gaan.

Genoeg te doen dus tijdens je vakantie in Antalya.

Weer & Klimaat Antalya

Dagen regen101075311014610

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

• 5brigitte egberts07-09-2015

winkels

Genoeg winkels in Lara, maar geen gezellige plaats als je Side gewend bent. Autos rijden als gekken over de straat. Maar in principe hoef je het resort niet af te gaan, het zijn allemaal 5 sterren hotels waar genoeg te doen is. Met de bus naar Antalya is goed te doen en dat voor een euro. Prachtige stranden

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

augustus 2015

• 7Pascal Morel28-07-2016

Véél minder hotel dan vorige 4 jaar

Hotel Titanic Beach Lara (Antalya)

Het was de vijfde maal op rij dat we dit hotel gekozen hadden omdat het zéér goed was. Dit jaar was het op alle vlakken véél minder goed. Bediening in restaurant en bars was rampzalig, veel te weinig personeel. In de bars was het soms 30 minuten wachten tot je een bestelling kon doorgeven. het was zo erg dat we verplicht waren zelf onze consumpties te gaan halen.

De animatie s'avonds was ook véél minder dan vorige jaren. Nergens meer live muziek aan de bars, wat vorige jaren alle dagen wel het geval was.

Wat ons ook opviel dat er veel turken in het hotel aanwezig waren en deze kregen altijd voorrang voor alles.

• 1Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

juli 2016

• 8Helma, Patrick en Nike09-12-2013

Antalya

We zijn 1 dag naar Antalya stad geweest. Met name old town was mooi en leuk om doorheen te wandelen. Mensen allemaal vriendelijk. Sommige winkeliers wilden je puschen om iets te kopen dmv aanbiedingen/laten proeven e.d., maar als je duidelijk liet merken dat je dat niet wilde lieten ze ons met rust. Wat ook aanrader is, is het haventje nabij old town.....klein maar overdag al super gezellig. Bij avond moet het zeker een genot zijn. Ivm ons zoontje dit niet kunnen testen...!!

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

september 2013

• 8Denise31-07-2018

Het is zeker een aanrader

Antalya is voor mij de beste plek van Turkije met zijn mooie hotels en wandelboulevards en oh zoveel shoppingcenters.Er is ook een grote open markt en dat heet daar Bazar,daar vind je zoveel koopjes echt de moeite om eens te doen.Criminaliteit heb ik daar niet gezien,dus het is niet wat de meeste mensen zeggen hoor.

• 5Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2016

• 9Robbert16-05-2015

Lara is toeristenbunker

Lara is leuk voor een dag of 10 maar de meeste dagen zul je in het zwembad of aan het strand liggen.

• 8hannie beentjes21-05-2015

Komen er al jaren

Voor de zonaanbidders en kooplustigen, in de omgeving is er ook voldoende van Turkije zelf te zien. Waterval Antalya, Manavgat watervallen, side opgravingen Aspendos theater etc.

• 10Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Zorg voor natuur

• 10fam klaassen05-05-2015

dichtbij luchthaven

geen gezellig centrum bij hotel

• 7Zorg voor natuur
    • 7Stranden

april 2015

• 7Fred04-09-2015

Mooie zandstranden

Mooie brede zandstranden. Je kunt ruim een uur over het strand wandelen richting Kunda

• 6Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

september 2015

• 8Koopman10-06-2015

Goede bestemming. Dicht bij het vliegveld.

Antalya is een leuke stad om te bezoeken.

• 8Zorg voor natuur

• 6Frank en Marielle15-06-2015

Lara stelt niet veel voor

Lara stelt niet veel voor. Voor shoppen, uitgaan en gezelligheid kan je beter de bus of taxi naar Antalya nemen.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving