Antalya / Lara / Kundu

Vakantie Antalya

Op vakantie naar Antalya? Wanneer je denkt aan deze Turkse badplaats denk je waarschijnlijk aan een relaxte zonvakantie aan het strand. Maar Antalya is een van de plaatsen in Turkije waar je ook een oude binnenstad vindt waar cultuur en de lokale bevolking onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.

In het oude centrum struin je door smalle straatjes waar je de meest mooie foto’s maakt van houten huisjes. Neem plaats bij een Turks restaurantje en proef de lokale specialiteiten. Daarna zet je je tocht voort en shop je Turkse souvenirs en tapijten op de kleurrijke bazaar. Wil je een vakantie Antalya boeken en ben je benieuwd naar de populairste hotels in deze badplaats? Lees dan snel verder.

Bezienswaardigheden in Antalya

Wanneer je in Antalya verblijft moet je zeker een trip naar het oude stadscentrum, Kaleici genaamd, plannen en ga naast de bazaar ook even langs bij de pittoreske haven. De kliffen hier zijn indrukwekkend. Eventueel kun je vanuit hier ook op bootexcursie.

Wil je meer weten over de geschiedenis van Antalya? Breng dan een bezoek aan Antalya Archaeological Museum. Dit is één van de mooiste musea rond de Middellandse Zee en bevat de talrijke vondsten uit de provincie Antalya. Een tip van één van onze bezoekers is om hier wel met een gids heen te gaan.

Genoeg te doen dus tijdens je vakantie in Antalya.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

vakanties Antalya / Lara / Kundu

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya / Lara / Kundu voor je op een rij gezet:

Kras
Floow Travel
Neckermann
Neckermann

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

Lekker kort bij het vliegveld

J.M. Jongenelen,
    20-1-2019

Lara ligt heerlijk kort bij het vliegveld, zonder last te hebben van vliegverkeer. Stelt van zichzelf niet veel voor. Wat winkels, kappers, hamams, excusierboekkantoortjes en eetgelegenheden. Wel een specifieke aandacht voor Café OZ. Super gezellig.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Lara is super aangenaam

Mvr.Neels,
    25-11-2018

voor ons is het een echte rustvakantie,we hadden goed weer wat dus en pluspunt was.de stad

antalya zelf hebben we al meerdere keren bezocht wat ons wel opvalt is dat de stad er niet op vooruit gaat integendeel. De oude stad en de haven zijn zeker een bezoek waard daar is het er heel gezellig.aangenaam wandelen en super leuke shoptjes.ook het hotel de concorde zijn we al verschillende jaren na elkaar geweest en we moeten zeggen volgend jaar gaan we terug super vriendelijk personeel,lekker en gevarieerd eten,en heel netjes.ook de omgeving daar vinden we super gezellig een aanrader voor iedereen,wij vinden Lara aangenamer vertoeven dan Antalya zelf

Gereisd met vrienden in november 2018

Is zoals thuiskomen

Etienne Verschuere,
    23-11-2018

Zee, rust , kalmte , gezelschap , goed eten , vriendschap , gezelligheid , goede en mooie omgeving , nabijheid van shopping centra's , netheid overal , vriendelijkheid van personeel , gezelschapsspelen

Gereisd met partner in november 2018

Prachtige plek om te shoppen.

Nicole Jobse,
    19-11-2018

Lara kundu is een grote hotelwijk op 15 km van Antalya,er zijn heel veel verschillende hele mooie winkels ,in de omgeving van Grand park Lara zijn meer als honderd winkels en de verkopers zijn aardig en vallen ons niet lastig ,voor een paar euro neem je de bus naar Antalya 👍

Gereisd met partner in november 2018

Omgeving is niet heel bijzonder

Fam Colling Margraten,
    5-11-2018

Over Lara:

Da waaraan het hotel gelegen is bevat veel winkeltjes en bazaars. Verkopers praten je graag naar binnen toe, maar hier geen nare ervaringen mee gehad. De omgeving zelf is niet zo heel bijzonder. Het bezoeken van de zaterdagmarkt in Lara en de Old Town van Antalya is wel de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2018
Antalya / Lara / Kundu scoort een 8,3 uit 10, op basis van 2949 reviews