Reviews over accommodaties in Praag

Super goed hotel!!

Rita, 12-5-2018
    Prima hotel voor een stedentrip. Zeer uitgebreid ontbijt, schone ruime kamer, prima breed 2 persoonsbed, heerlijke douche. Metrostation vlakbij. Dagkaart kost iets van € 4,00 kun je de hele dag in metro, tram en bus. Vanaf vliegveld met de bus naar eerste metrostation, daarna met de metro zo de stad in.
    Tereza Kapková, Guest Experience Manager, Assistant General Manager, 14-5-2018

Dear guest,

We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Occidental Praha was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.

Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon.

Perfect hotel.

Anna, 12-5-2018

Perfecte locatie, leuk uitzicht van de suite, hele goede hotel service. Tip voor de reizigers, ubertaxi zijn betrouwbaar en niet zo duur. Heel handig als je wat verderweg moet of het weer werkt niet mee.

Roomservice is niet duur en het eten is heel lekker van het restaurant van het hotel. Voor als je geen leuk eettentje kan vinden.

Geen minpunten ☺

Voor herhaling vatbaar

Tubal, 2-5-2018

Prima, goed verzorgde camping.

We kwamen agv files erg laat aan maar sleutel hing voor ons klaar en we konden direct de caravan in.

Caravan oogt nieuw en is schoon en fris. Alles is aanwezig.

Praag goed bereikbaar en zeer de moeite waard.

Praag scoort een 7 uit 10, op basis van 1334 reviews