Reviews over accommodaties in Praag

Vriendelijke en behulpzame zussen

Henk,
    8-10-2018

Camping wordt geleid door twee zussen die je met raad en daad terzijde staan. Zee behulpzaam! Goed en goedkoop eten in het restaurantje. Voor € 5,80 een hoofdmaaltijd. Prima, gratis wifi. Camping heeft een betrekkelijk intiem veldje tussen bomen en een groot grasveld met minder beschutting. Geen zwembad, maar bij heel warm weer kun je in de rivier zwemmen. Vrij nieuw sanitair dat keurig wordt onderhouden. Voor de mannen staan er o.a. scheerzeep en wegwerp scheermesjes, shampo, wattenstaafjes etc klaar. Bij de dames zelfs tampons e.d.. Bij de douches moet je je nog wel achter een gordijntje uitkleden, voordat je de douche zelf in gaat. Je kunt met de trein naar Praag. Het station ligt op anderhalve kilometer van de camping. Overigens even opletten als je de eerste keer naar de camping gaat. Direct rechts over de brug een smal straatje in, dat je bijna over het hoofd ziet.

Mooi hotel

Mevrouw,
    7-10-2018

Goed hotel voor de prijs. Schone kamer.

Meer dan de moeite waard!

Goossenaerts-Meier,
    5-10-2018

Prachtige tijd gehad in Tsjechie,Praag zeker de moeite waard.Het verblijf op Villa Ginetta was uitstekend,mooie kamers,heerlijk ontbijt en niet te vergeten de vriendelijkheid en de deskundige uitleg van Philippe!Zeker een adres om nog eens te bezoeken!

Topvakantie

Familie Eeckhout,
    22-9-2018

Tsjechië is niet direct een land waaraan je denkt om op vakantie te gaan. Toevallig hebben we er toch voor gekozen. En wauw, wat een superleuke verrassing. Het vakantieverblijf (chalet in het bos op een paar honderd meter van het domein) was top. Privacy en ook kunnen genieten van alle faciliteiten van het domein. Het ontbijt is een echte aanrader. Uitbater Philippe is vanaf het eerste contact tot en met het laatste moment de perfecte gastheer en gids geweest. Om alle voorbereide en gevarieerde uitstappen te kunnen doen zouden we meer dan een maand moeten gebleven zijn. Redenen genoeg om terug te komen. Ook het land en het eten is ons zeer goed bevallen. Buiten Praag, dat fantastisch is, is het er niet druk op toeristisch vlak.

Prachtige ervaring

Van Briel Marcel,
    21-9-2018

We hebben voor de eerste keer deelgenomen aan een groepsreis. We kunnen dit voor 100% aanbevelen in Villla Gineta. Elke dag uitstappen waar je kunt aan meedoen. De enige vereiste is dat ge een beetje moet kunnen stappen. Alles wordt van tevoren geregeld bij een uitstap zoals transport, eten en ….. Ge ontdekt niet alleen Praag maar ook de plaatsen waar een gewone vakantieganger niet komt. Altijd met de begeleiding van Philippe of Maarten met deskundige en prettige uitleg.

Het ontbijt 's morgens was compleet, alles wat ge kunt verwachten, dit met de hulp van de moeder van Philippe. Soms was het avondeten ergens in een restaurant of zelfs 1 keer op een boot. Maar de andere dagen kookten Philippe en Maarten en dan was het eten telkens een verrassing . Ge waande U precies in een 3sterren restaurant met daarbij de nodige uitleg van zowel Maarten als Philippe. Fijn als de gidsen door de dag 's avonds ook bij ons waren, gezelligheid troef

Een dikke proficiat aan Villa Gineta