Reviews over Praag

Mooi hotel

Mevrouw,
    7-10-2018

Goed hotel voor de prijs. Schone kamer.

Meer dan de moeite waard!

Goossenaerts-Meier,
    5-10-2018

Prachtige tijd gehad in Tsjechie,Praag zeker de moeite waard.Het verblijf op Villa Ginetta was uitstekend,mooie kamers,heerlijk ontbijt en niet te vergeten de vriendelijkheid en de deskundige uitleg van Philippe!Zeker een adres om nog eens te bezoeken!

Topvakantie

Familie Eeckhout,
    22-9-2018

Tsjechië is niet direct een land waaraan je denkt om op vakantie te gaan. Toevallig hebben we er toch voor gekozen. En wauw, wat een superleuke verrassing. Het vakantieverblijf (chalet in het bos op een paar honderd meter van het domein) was top. Privacy en ook kunnen genieten van alle faciliteiten van het domein. Het ontbijt is een echte aanrader. Uitbater Philippe is vanaf het eerste contact tot en met het laatste moment de perfecte gastheer en gids geweest. Om alle voorbereide en gevarieerde uitstappen te kunnen doen zouden we meer dan een maand moeten gebleven zijn. Redenen genoeg om terug te komen. Ook het land en het eten is ons zeer goed bevallen. Buiten Praag, dat fantastisch is, is het er niet druk op toeristisch vlak.

Prachtige ervaring

Van Briel Marcel,
    21-9-2018

We hebben voor de eerste keer deelgenomen aan een groepsreis. We kunnen dit voor 100% aanbevelen in Villla Gineta. Elke dag uitstappen waar je kunt aan meedoen. De enige vereiste is dat ge een beetje moet kunnen stappen. Alles wordt van tevoren geregeld bij een uitstap zoals transport, eten en ….. Ge ontdekt niet alleen Praag maar ook de plaatsen waar een gewone vakantieganger niet komt. Altijd met de begeleiding van Philippe of Maarten met deskundige en prettige uitleg.

Het ontbijt 's morgens was compleet, alles wat ge kunt verwachten, dit met de hulp van de moeder van Philippe. Soms was het avondeten ergens in een restaurant of zelfs 1 keer op een boot. Maar de andere dagen kookten Philippe en Maarten en dan was het eten telkens een verrassing . Ge waande U precies in een 3sterren restaurant met daarbij de nodige uitleg van zowel Maarten als Philippe. Fijn als de gidsen door de dag 's avonds ook bij ons waren, gezelligheid troef

Een dikke proficiat aan Villa Gineta

Goed hotel om van daaruit Praag te ontdekken

Yonne,
    20-9-2018

Het is een prima hotel. De medewerkers doen hun best het naar je zin te maken. Ontbijt is goed. Er is genoeg keus en diversiteit en alles wordt tijdig weer aangevuld.

Wij hadden wel nog een probleem met de airco op de kamer die opeens begon te lekken. Na melding ervan werd deze direct gerepareerd. Bedden vond ik wel iets minder; leken enigszins doorgezakt en zelf vind ik het prettiger om een douche op de kamer te hebben in plaats van een bad. De ligging van het hotel is goed. Er is direct een tramhalte voor de deur. Een klein stukje lopen verderop is de metrohalte.

Praag scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1351 reviews