Praag

Reviews over Praag

een heerlijk verblijf gehad

jantina scheperboer,
    27-1-2019

Een goed hotel op loopafstand van het metrostation, heerlijk ontbijt en goede bedden. alles wat je nodig hebt voor een heerlijk weekend Praag

Gereisd met partner in januari 2019

Aanrader!

Lbe,
    14-1-2019

In stadscentrum, dus wel rumoerig. Kamer aan de achterkant is aan te raden. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Aanrader

Claudia,
    6-1-2019

Super hotel. Gewoon alles aanwezig wat je nodig hebt. Ontbijt simpel, maar meer dan genoeg keuze. Kamers noet gehorig en eeg netjes. Bad heel klein, maar dat vonden we geen probleem. Locatie echt top, geen drukte. Tram op loopafstand. Kaartjes te koop in de automaat bij de metro. Neem tram 22 of 23 en ga eerst de hele route mee. Prachtig om te zien. In 3 dagen alles kunnen zien wat op het lijstje stond.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geweldig

Hans,
    4-1-2019

Goed schoon hotel met vriendelijk,behulpzaam personeel. Ontbijt en diner voortreffelijk. Kamers goed. Vijf minuten lopen van de metro.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig Hotel in een prachtige stad

Siësta de Vries - Klinkien,
    6-12-2018

Schitterend hotel gelegen midden op het Oude Stadsplein in Praag. Alles op loopafstand te bereiken. Tip wij hadden de taxi voor heen en terugreis al geregeld in Nederland.

Service in het hotel is top. Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt en de receptie medewerker een jongeman had ons een kamer gegeven met 2 losse bedden die ook niet naast elkaar stonden maar schuin tegenover elkaar kleine ruimte. Maar de piccolo zag dit complimenten voor hem en hij ging het doorgeven en een mevrouw liet ons een andere kamer zien wat je ook wilt als stel.

Corrrect en direct gehandeld top. Restaurant aan te bevelen wij hebben bij aankomsten een welkodrankje van het hotel aangeboden gekregen. Zijn daar ook nog een keer wezen lunchen, heerlijk gegeten.

De ruime kamer is van alle gemakken voorzien, van koelkast, minibar heel uitgebreid gevuld, waterkoker koffie/thee faciliteiten, tv, haardroger, kluisje, etc. Dit hotel zou ik iedereen aanbevelen

Gereisd met partner in november 2018
Praag scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1355 reviews