Hotel Thai Garden Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.7Fenomenaal

• Kinderopvang

Een oase van rust in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya. Het zwembad is groot genoeg om baantjes te trekken en het eten is goed. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid om een praatje te maken. Je verblijft in een ruime en schone kamer. Je bent al na een paar minuten lopen in het levendige centrum van Pattaya.

322 reviews over Hotel Thai Garden Resort

• 10simon klein05-04-2020

absoluut voor herhaling vatbaar

Twee weken op dit resort verbleven. Al op dag twee wisten wij dat we hier zeker naar wilde terugkeren. Wat een aardige mensen en zalig eten. Kamer prima en zwembad perfect. Konden terecht bij Leroy toen onze vlucht was geannuleerd en mede dank zij hem is het gelukt een nieuwe vlucht te boeken.

groet simon en ellen klein

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Capstrand09-03-2020

Rondreis fantastische afsluiting in Thai Garden

Rondreis Thailand met fantastische afsluiting in Resort Thai Garden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, dichtbij het strand gelegen. Zeer goede thema keuken met afwisselende gerechten. Ruime kamers direct aan het zwembad. Lig in het rustige gedeelte van Pattaya, 5 minuten van het uitgaansleven. Super hier komt men terug.

leroy coster, General Manager and M.D., 12-03-2020

Beste Capstrand, Bedankt dat jullie de tijd genomen hebben om een uitgebreide review achter te laten op Zoover. Het is fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van de kamers, het zwembad, ontbijt en diner.

Met vriendelijk groet,

Leroy Coster

Guest Service Manager

Thai Garden Resort

• 10F am dammer01-03-2020

Prachtig

Locatie op loopafstand van centrum, heerlijk rustig hotel, mooie kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt, nederlands management, geen russen. Kortom geweldig

Leroy Coster, General Manager and M.D., 01-03-2020

Beste F am Dammer, Bedankt voor deze geweldige review op Zoover. Geweldig om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in het Thai Garden Resort. Ik hoop jullie en de familie volgend jaar weer te mogen begroeten in het Thai Garden Resort. Met zonnige groetjes, Leroy Coster Guest Service Manager

• 9Diny Simons28-02-2020

Een absolute aanrader!

Een absolute aanrader! Alles klopt hier tot in de puntjes. Kamer,tuin,zwembad,buffet,allemaal top. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Complimenten voor het management!

Leroy Coster, General Manager and M.D., 01-03-2020

Beste Diny Simons, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review heeft achter gelaten op Zoover. Geweldig dat u genoten heeft van uw verblijf in het Thai Garden Resort en dat wij daaraan hebben kunnen bijdragen. Wij hopen uw in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Thai Garden Resort. Met vriendelijk groet, Leroy Coster

• 10sasja18-02-2020

Ge-wel-dig !

Dit hotel is echt een oase in een drukke stad! Op loopafstand van het strand en op ca. 2 kilometer vanaf het busstation naar o.a. Bankok. Alle faciliteiten van een touristische badplaats binnen handbereik en toch zeer rustig in dit resort, gelegen in een prachtige tuin. De kamer is luxe met airco, heerlijke bedden, een eigen kluisje en TV met BVN. Elke dag een glazen flesje drinkwater dat je koud kunt zetten in je eigen koelkast en koffie/thee op de kamer. Het zwembad is geweldig, met jacuzie-mogelijkheid in het zwembad en je kunt vanuit je ligstoel met een belletje iets bestellen. Het buffet is zeer luxe, voor ontbijt en diner, met voor elk wat wils (oosters en westers eten, zeer uitgebreide keuze). Nederlands management dat altijd bereid is voor een praatje of om je te helpen met je vragen. Alles is in pattaya aanwezig om je lekker te laten vertroetelen. Ik was erg onder de indruk en heb helemaal kunnen bijtanken. Dank !

Leroy Coster, General Manager and M.D., 22-02-2020

Beste Sasja, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review achter te laten op zoover. Geweldig dat u heeft genoten van uw verblijf , van het begin tot het einde en dat wij daaraan hebben mogen bijdragen. Ik hoop in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gast. Met vriendelijke groet, Leroy Coster Guest Service Manager

Alleen gereisd in februari 2020

• 2019
    9Ank en Wim21-12-2019

Fijn hotel voor korte of langere vakantie.

Hotel ligt aan drukke weg in Pattaya-noord, met kamers en tuin enz. gelukkig op paar honderd meter afstand. Er is een prachtig winkelcentrum aan overkant van die weg. Hotel heeft prima kamers met goede bedden en o.a. BVN-tv, goed ontbijt met voor elk wat wils, gezellige diners in avond. Er is een groot, mooi zwembad met eromheen en in aangrenzende tuin voldoende ligbedden en grote parasols en/of palmen. In de goed onderhouden tuinen staan prachtige beelden en je kunt er zelfs zeer professioneel gemasseerd worden (of in kamers). Het personeel vormt een prima team dat zeer vriendelijk en service-gericht is naar de klant. Toeristen komen vooral uit Azie zelf, of west-Europa. Sfeer prima vonden wij! Hotelleiding spreekt o.a. Nederlands (Mr Leroy en Rene)

Leroy Coster, General Manager and M.D., 29-12-2019

Beste Ank en Wim, Bedankt dat jullie de tijd genomen hebben om een uitgebreide review achter te laten op Zoover. Het is fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van de kamers, het zwembad, ontbijt en diner. We kijken er naar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gast in het Thai Garden Resort. Met vriendelijk groet, Leroy Coster Guest Service Manager Thai Garden Resort

Gereisd met partner in november 2019

• 10Wilma Pulles04-12-2019

Geweldig !!

In een woord geweldig. Wat is het Thai Garden Resort toch een heerlijke accommodatie. De prachtige schone kamers, tuinen, heerlijke buffeten, schitterende zwembad en zeer vriendelijk personeel. Het voelt voor ons telkens weer als thuiskomen. Dankjewel René en Leroy voor al l e gezellige gesprekjes. Tot volgend jaar.

leroy coster, General Manager and M.D., 07-12-2019

Beste Wilma, Bedankt dat u weer de tijd heeft genomen om weer een geweldig review achter te laten op Zoover.nl. Het is fijn om te lezen dat jullie weer genoten in het Thai Garden Resort en dat wij daaraan hebben kunnen bijdragen. We kijken er weer naar uit om jullie weer te begroeten in het Thai Garden Resort. Warme groetjes vanuit Pattaya, Leroy Coster Guest Service Manager

Gereisd met partner in november 2019

• 10Achmdd05-10-2019

Geweldig

Het hotel was geweldig. Super lieve mensen. Zeker een aanrader.

Leroy Coster, General Manager and M.D., 09-10-2019

Beste Achmdd, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen op Zoover. Het is gewedlig om te weten dat u genoten heeft in het Thai Garden Resort en wij daaraan hebben kunnen bijdragen. Wij kijken er weer naar uit om u te begroeten in het Thai Garden Resort. Met zonnige groetjes, Leroy Coster Guest Service Manager

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Carla Mulder28-09-2019

Super vakantie!

Zoals altijd weer helemaal super! Thaigarden is voor ons thuis komen. Dit was de 4 de keer. Altijd goed, super verzorgt, perfecte service, goed eten, super schoon. We gaan weer boeken voor de volgende keer.

Leroy Coster, General Manager and M.D., 03-10-2019

Beste Carla en Fred, Geweldig dat jullie weer genoten hebben in het Thai Garden Resort en dat wij daaraan hebben kunnen bijdragen. Ik wens jullie veel succes met de nieuwe zaak en ik hoop jullie snel weer te zien in het Thai Garden Resort.

Zonnige groetjes,

Leroy Coster Guest Service Manager

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Dennis Brandt10-08-2019

Mooi en rustig resort

prima resort met aardig en behulpzaam personeel hier kan je even tot rust komen van het chaotische pattaya Heel jammer dat de prijzen bij het zwembad veeeel te hoog zijn om hier een dag te blijven zwemmen. Ontbijt is prima geregeld met genoeg keus voor iedereen.

Leroy Coster, General Manager and M.D., 14-08-2019

Beste Meneer Brandt,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op Zoover. Het is geweldig om te lezen dat u genoten heeft en het Thai Garden team daar aan heeft kunnen bijdragen. Ik hoop u in de toekomst weer te kunnen begroeten in het Thai Garden Resort.

Zonnige groetjes,

Leroy Coster Guest Service Manager