Hotel Thai Garden Resort

KinderhotelWeer vandaag31°25°
Hotel Thai Garden Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Thai Garden Resort voor je op een rij gezet:

294 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Hotel was een oase van rust in een hectische en deukke badplaats. Personeel was super vriendelijk en erg klantgericht. Niets is teveel. Goed eten en drinken, super zwembad met heerlijke lignedden en poolbar

Leroy Coster, General Manager and M.D., 30-9-2018

Beste Dennis,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige review te schrijven. We zijn erg blij met deze lovende woorden over Thai Garden Resort.

ik hoop dat jullie nog eens terugkomen, en voor nu wens ik jullie een fijne dag.

Hartelijk Bedankt,

Heerlijk genieten!! 🌞

Shirley Keyner
9-9-2018

Ik heb echt genoten van deze vakantie! Regenseizoen, maar totaal geen last van gehad. De buien waren steeds perfect getimed 🤣. Eten was ontzettend lekker, personeel ontzettend vriendelijk en voelde me er echt thuis. Ik was met een vriend die voor de 2e keer in dit resort heeft gezeten. Hij heeft ook nu weer een geweldige vakantie gehad. Voor mij was het de eerste keer Thailand, maar als ik weer naar Thailand ga dan weet ik waar ik moet zijn. René en Leroy bedankt voor jullie hulp bij het kiezen van excursies. Bedankt voor een heerlijke vakantie! Het is te snel gegaan..

Beste Shirley Keyner,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige review te schrijven. Het was een genot om jullie in ons hotel te hebben. Het is goed om te lezen dat jullie genoten hebben van alle facetten van ons hotel. Hoop jullie in de toekomst weer te zien in Thai Garden Resort

Groetjes

Fantastisch hotel!!

Remco Heijnen
9-9-2018

Nu voor de 2e keer verbleven in het Thai garden resort. Net zoals de eerste keer alles tot in de puntjes verzorgd. Kamer netjes schoon en goed onderhouden, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, lekker groot zwembad met heerlijke ligbedden en een oase van rust. Ik zal zeker nog eens terug komen en dan hopelijk voor langere tijd.

Groot compliment aan Rene Pisters. Hij is zeer vriendelijk, behulpzaam en begaan met het hotel en heeft altijd tijd om een praatje te maken of om tips te geven

Beste Remco Heijnen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Goed om te lezen dat de tweede keer net zo goed is bevallen als de eerste keer. Natturlijk hoop ik ook dat u in de toekomst weer hier komt en uiteraard altijd langer.

Fijne dag gewenst,

Land van de Glimlach - Fantastisch

Patricia
1-9-2018

Prachtig resort/hotel!

Onwijs aardig personeel (maar echt allemaal!), mooie schone kamers.

Goed ontbijt en diner, veel keuze en ook voor de kleintjes veel om te kiezen.

Room-en poolservice ook top!

Pattaya centrum is te voet makkelijk te bereiken en is een levendig gezellig centrum.

Voor excursies kan je in het hotel informatie opvragen en deze daar eventueel boeken.

(Super service hierin)

2de keer in Pattaya en blijft een aanrader.

Was wel onze eerste keer met dochtertje van 2 maar dit gaat prima. Overal heel kindvriendelijk.

Extra Restaurant tip: Mai Tai (20 min lopen vanaf hotel)

Nog steeds verliefd op Thailand! En dit resort is aan iedereen aan te bevelen

Beste Patricia,

Bedankt voor deze geweldige review. Het is bijzonder fijn te lezen dat alles is bevallen. Ik zal de complimenten doorgeven aan het personeel en bedankt daarvoor. Ik hoop u en de familie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijk groet,

Guest Service Manager

Het was hier echt fantastisch!

Hennie Faasse
23-8-2018

Na eind van een rondreis waren we hier de laatste 3 dagen met een week verlenging. We hadden de kamer aan het zwembad dus dat was geweldig, als je wilde kon je als je wakker werd gelijk baantjes zwemmen in alle stilte in het 63 meter lange zwembad. Ons verblijf was geweldig, alles was geweldig, de kamer, het personeel allemaal even aardig , het uitgebreide ontbijt ,- en avond buffet. Aan alles is gedacht, kindvriendelijk zelfs bij het ontbijt, Nutella, Pindakaas, Jam in overvloed en de Gouda kaas niet te vergeten.. Wij waren nooit eerder in Pattaya geweest, maar dit hotel is echt een aanrader als je in Pattaya komt. Lekker rustig gelegen, de drukte kan je immers opzoeken als je daar behoefte aan heb, Nog een lekkere lunch die je kan krijgen, wat ik wel leuk vind om te vermelden heerlijke frikandel met patat of ( broodje) en een lekkere Hollandse broodje kroket. Een nederl manager die gezellig een praatje aan je tafel komt maken

Leroy Coster, General Manager and M.D., 27-8-2018

Geachte Hennie Faasse,

Hartelijk Bedankt,

Geweldige vakantie

Jonny en monica
5-7-2018

Geweldig hotel met vriendelijk personeel. Bij aankomst kregen we gelijk een glaasje drinken aangeboden. Kamer was perfect en schoon. Heel mooi zwembad en uitstekend restaurant. We hebben deze reis geboekt via de vakantie beurs. En meestal zijn de folders mooier dan in het echt maar dat is hier totaal niet het geval. Eerder nog mooier. We hadden de manager gesproken op de vakantiebeurs en hij kwam ook gelijk naar ons toe toen we in het restaurant zaten. Wij hebben niets anders dan goede ervaring met dit hotel en al het personeel. Het ligt aan een drukke weg maar vanaf de receptie is het niets anders dan rust en stilte. Kan het aan iedereen aan raden om je vakantie hier door te brengen.

We willen de manager en zijn personeel ook bedanken voor een geweldige vakantie. Was top.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 14-7-2018

Geachte gasten,

Wat fijn dat mijn bezoek aan de Vakantie Beurs in Utrecht ervoor gezorgd heeft dat jullie biij ons op vakantie gekomen zijn !

Ik sta in januari 2019 overigens weer op de Vakantie Beurs.

Jullie hebben mooie dagen bij ons gehad en daar zijn we zeer blij mee.

Ik hoop dat jullie nog eens terug komen, en voor nu wens ik jullie een fijne dag.

Hartelijk bedankt !

Rene Pisters

Ilona Hendriks
15-6-2018

Wat een top hotel wij kunnen echt niks vinden wat niet goed was, Kamers lekker ruim wordt goed schoongemaakt.Buffet prima heerlijke muziek erbij van 3 geweldige leuke muzikanten, Personeel vriendelijk,Moet helaas mijn koffer nu gaan pakken maar zeker voor herhaling vatbaar 😘.. Rene pitsers heeft het prima voor mekaar met heel het team.👍

Geachte gasten,

Sorry voor het late antwoord, maar ik was zelf ook eens op vakantie !!

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn erg blij dat we jullie een mooie vakantie hebben bezorgd, en we kijken uit naar uw volgend verblijf.

Heel veel groetjes en een fijne dag.

Rene Pisters

Mooi groot resort zeker de moeite waard.

Michelle scholz
11-5-2018

Goed liggend hotel mooie zwembad goed ontbijt kamers erg netjes alleen wij zaten helemaal achterin bij de bus stadion dat is niet zo prettig veel lawaai van de bussen.

1 op merking over de receptie we hebben deze reis in veel hotels geslapen waar bij de ontvangst super was dat viel hier in dit hotel meteen op dat dat niet het geval was hadden er denk ik geen zin meer in.

Wel erg spijtig.

Maar voor de rest hotel erg mooi.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 14-5-2018

Geachte gast,

Bedankt voor deze beoordeling. Jammer te lezen dat U niet echt tevreden was met de kamer. Had U maar wat gezegd dan had ik U een andere kamer kunnen toewijzen. Ook de aankomst was niet zo vriendelijk als het zou moeten zijn. Daar ga ik meteen achteraan want een warm welkom hoort er zeker bij !!

Voor de rest was U wel tevreden and dat doet me deugt. Nogmaals bedankt en een fije dag.

Fantastisch!

Reiziger
26-4-2018

Super goed geregeld ,lekker gegeten

Geachte gast,

Heel hartelijk bedankt voor deze hoge beoordeling waar we erg blij mee zijn.

Ik hoop U in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gast in het Thai Garden Resort. Fijne dag !

Een echte aanrader!

Arie Vink
14-4-2018

Wat zal ik is vertellen over dit super hotel op een super rustige locatie! Personeel zeer vriendelijk. Hotel is zeer schoon en erg verzorgde/ onderhouden tuin. Ontbijt is zeer gevarieerd en voor elk wat wils. Zwembad is super vooral de bubbelbaden, ligbedjes zijn er voldoende. Kamers zijn zeer ruim en zeer schoon, koelkast en kluis zijn aanwezig op de kamer. Goede ligging van supermarkt en restaurants. Wij hebben zeker voor de tweede keer genoten van dit hotel! Een echte aanrader!!!!

Tip: de prijzen van de drankjes in het hotel zijn aan de prijs en zou ik zelf adviseren om te kijken of dit iets goedkoper kan.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 17-4-2018

Geachte gast,

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling waar we allemaal erg blij mee zijn.

Fijn te lezen dat u een mooie vakantie bij ons heeft gehad.

Wat betreft de drank prijzen, wil ik u erop wijzen dat de prijzen die op onze kaart staan reeds inclusief BTW en bedieningsgeld zijn, dus: what you see is what you pay, geen verborgen verassingen. Op de meest geimporteerde dranken, zoals sterke drank en wijn zit een hoge invoer belasting in Thailand omdat deze produkten als "luxe artikelen" doorgaan. Verder will de Thaise regering het gebruik van alcohol zoveel mogelijk beperken. Vandaar dat u bijvoorbeeld tussen 14:00 en 17:00 uur ook geen alcohol in de supermarkt kunt kopen. Dit wordt gedaan om het kinderen, die uit school komen, moeilijk te maken om alcohol te kopen. Maar goed dat is een ander verhaal. We kijken uit naar uw derde reservering in het Thai Garden Resort. Fijne dag en nogmaals bedankt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.