Hotel Thai Garden Resort

KinderhotelWeer vandaag32°26°
Hotel Thai Garden Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Thai Garden Resort voor je op een rij gezet:

287 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Mooi groot resort zeker de moeite waard.

Michelle scholz, 11-5-2018

Goed liggend hotel mooie zwembad goed ontbijt kamers erg netjes alleen wij zaten helemaal achterin bij de bus stadion dat is niet zo prettig veel lawaai van de bussen.

1 op merking over de receptie we hebben deze reis in veel hotels geslapen waar bij de ontvangst super was dat viel hier in dit hotel meteen op dat dat niet het geval was hadden er denk ik geen zin meer in.

Wel erg spijtig.

Maar voor de rest hotel erg mooi.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 14-5-2018

Geachte gast,

Bedankt voor deze beoordeling. Jammer te lezen dat U niet echt tevreden was met de kamer. Had U maar wat gezegd dan had ik U een andere kamer kunnen toewijzen. Ook de aankomst was niet zo vriendelijk als het zou moeten zijn. Daar ga ik meteen achteraan want een warm welkom hoort er zeker bij !!

Voor de rest was U wel tevreden and dat doet me deugt. Nogmaals bedankt en een fije dag.

Fantastisch!

Reiziger, 26-4-2018

Super goed geregeld ,lekker gegeten

Geachte gast,

Heel hartelijk bedankt voor deze hoge beoordeling waar we erg blij mee zijn.

Ik hoop U in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gast in het Thai Garden Resort. Fijne dag !

Een echte aanrader!

Arie Vink, 14-4-2018

Wat zal ik is vertellen over dit super hotel op een super rustige locatie! Personeel zeer vriendelijk. Hotel is zeer schoon en erg verzorgde/ onderhouden tuin. Ontbijt is zeer gevarieerd en voor elk wat wils. Zwembad is super vooral de bubbelbaden, ligbedjes zijn er voldoende. Kamers zijn zeer ruim en zeer schoon, koelkast en kluis zijn aanwezig op de kamer. Goede ligging van supermarkt en restaurants. Wij hebben zeker voor de tweede keer genoten van dit hotel! Een echte aanrader!!!!

Tip: de prijzen van de drankjes in het hotel zijn aan de prijs en zou ik zelf adviseren om te kijken of dit iets goedkoper kan.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 17-4-2018

Geachte gast,

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling waar we allemaal erg blij mee zijn.

Fijn te lezen dat u een mooie vakantie bij ons heeft gehad.

Wat betreft de drank prijzen, wil ik u erop wijzen dat de prijzen die op onze kaart staan reeds inclusief BTW en bedieningsgeld zijn, dus: what you see is what you pay, geen verborgen verassingen. Op de meest geimporteerde dranken, zoals sterke drank en wijn zit een hoge invoer belasting in Thailand omdat deze produkten als "luxe artikelen" doorgaan. Verder will de Thaise regering het gebruik van alcohol zoveel mogelijk beperken. Vandaar dat u bijvoorbeeld tussen 14:00 en 17:00 uur ook geen alcohol in de supermarkt kunt kopen. Dit wordt gedaan om het kinderen, die uit school komen, moeilijk te maken om alcohol te kopen. Maar goed dat is een ander verhaal. We kijken uit naar uw derde reservering in het Thai Garden Resort. Fijne dag en nogmaals bedankt.

Een fantastisch hotel

Maria, 8-4-2018

Een zeer goed Hotel, goed opgezet.

Veel Groen en zeer rustig

goed personeel en behulpzaam

wij voelen ons er thuis

Marleen, 12-3-2018

Wat was het weer heerlijk om een aantal weken in Thai Garden Resort Pattaya te zijn.

De heer Pisters en zijn team heeft het daar echt voor elkaar. De accomodatie is prachtig, prima verzorging, heerlijke bufetten, fijn zwembad met mooie ligstoelen en de vriendelijkheid is hartverwarmend.

Wij voelen ons er thuis en we zien uit naar een volgend (langer) verblijf

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 19-3-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling waar we erg blij mee zijn.

We blijven hard werken om onze standaard te behouden en te verbeteren en daarom zijn we blij te lezen dat u reeds een volgend verblijf bij ons aan het voorbereiden bent. Laat me weten als u hulp nodig hebt, want daarvoor zijn wij hier. Heel veel groeten uit een warm Pattaya.

Heerlijk relaxen !

Fam. Glorieux, 9-3-2018

Heerlijk vertoeven in Thai Garden Resort. Zeer rustgevend resort op boogscheut van drukke binnenstad. Mooi zwembad en tuin. Kamers ruim en netjes. Personeel heel vriendelijk. Super ontbijt.

Minpunten : ligbedjes aan zwembad zijn aan vernieuwing toe en terras rond zwembad mag eens een grondige schuurbeurt krijgen. Overige ruimten zeer netjes. Speciale dank aan Mister Danilo voor algemene organisatie !

Geachte gasten,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wat fijn dat u een mooie vakantie bij ons heeft gehad.

Uw opmerking over het schoonhouden van de tegels rond het zwembad hebben ik zeker ter harte genomen.

Deze worden zeker twee maal per maand met de hogedruk spuit schoon gemaakt, maar dat doen we 's nachts vandaar dat u het misschien niet gezein hebt.

Maar het gebruik van zonnebrand olie wat op de tegels gemorsd wordt help niet echt mee om het 100% schoon te maken en te houden.

Nogmaals bedankt voor uw beroordeling en misshien tot een volgende keer !

We hebben 19 dagen genoten.

Elisabeth, 25-2-2018

Een heerlijk hotel, we komen zeker terug. alleen maar genieten.

En dat maar anderhalf uur rijden van Bangkok.

Geachte gast,

Wat een mooie beoordeling ! Hartelijk bedankt hiervoor.

Fijn dat alles naar wens was bij ons.

Ja, we zijn maar 80 minuten van het Bangkok vliegveld verwijdert dus dat is niet te lang rijden. Dus kom gerust nog een keer bij ons wonen, dat zouden we zeer op prijs stellen. Fijne dag en veel groeten.

Fantastisch met geweldige service

Marjo, 13-1-2018

Eten, drinken, kamers, bedden, personeel omgeving was allemaal top.
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 18-1-2018

Geachte gasten,

Geweldig dat u ons zo mooi beoordeelt ! Ik ben net terug van de Vakantie Beurs in utrecht ( koud in Nederland !! ) en we hebben een mooie aanbieding met touroperator gemaakt. Die is nog boekbaar tot 31 januari, dus mocht u weer plannen hebben dan even op hun website kijken.

Bedankt en een fijne dag.

Groetjes uit een warm Pattaya !

Geweldig

Cor en Truus, 1-1-2018

Een heerlijk hotel om alle indrukken van een rondreis te laten bezinken.Een schoon hotel met een fantastische keuken.

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling !! We zien gaarne uw volgende reservering voor een volgend verblijf.

Heel veel groeten en nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons.

Paradijs in het drukke Pattaya

Robert & Ellen, 16-12-2017

Een onverwacht rustpunt in de drukke stad Pattaya! Wát een prachtig resort waar het aan werkelijk niks ontbreekt! Nette kamers, superzwembad met genoeg ligbedjes voor de liefhebbers, zeer vriendelijk personeel en een prima ontbijt buffet.

Vergeet hierbij de general manager Rene niet die je iedere dag in het rond ziet lopen en altijd in is voor een praatje en een vriendelijk woord.

Kortom, een paradijs zoals een paradijs hoort te zijn!

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 19-12-2017

Geachte gasten, heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling. Het is altijd fijn te lezen dat mijn gasten tevreden zijn en een mooie vakantie in het Thai Garden Resort hebben gehad.

Ik kijk uit naar jullie volgende reservering en wens jullie fijne feestdagen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.14 uit 10 op basis van 290 reviews.