vakanties Pattaya

Reviews over Pattaya

Wederom top !!

Wilma Pulles,
    1-12-2018

De hele maand November voor de 4e maal in dit werkelijk schitterende resort verbleven. En wederom zijn we verbaasd over de service, kwaliteit, hygiëne, en de know how van de medewerkers.

Over het zwembad...kamers en het eten is al zoveel geschreven....ik hou het op 1 woord....Top !!

Graag wil ik toch nog even melden dat wij de komst van Leroy, als aanspreekpunt voor de gasten, een geweldige verbetering vinden. Hij reageert snel en adekwaat op vragen, hij is altijd vriendelijk en behulpzaam....super joh !!

René Pisters ....jij bent en blijft de o zo belangrijke man in dit geheel. We hopen nog vaak gebruik te mogen maken van Thai Garden Resort. In elk geval tot volgend jaar.

Nogmaals dank voor alle service.

Perfect hotel..

Mario van den Eijnden,
    12-11-2018

Hotel bezocht na een bezoek aan het hectische Bangkok. Hotel ligt in Pattaya Noord en daarom in het wat rustige gedeelte van Pattaya.

Hotel bestaat uit allemaal laagbouw, wat een positieve uitstraling geeft. Hotel beschikt over een prachtig groot zwembad met fijne ligstoelen. Wat mij positief stemde dat er bij de ligstoelen een rokers/ niet - rokers gedeelte was.

Ontbijt en buffet zijn voortreffelijk.

De kamer is netjes met een hele mooie badkamer. Personeel is allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Ook de Nederlandse manager neemt tijd voor je en geeft desgevraagd advies.

Voor mij een perfect hotel waarbij een relaxte sfeer hangt.

Voor mij zeker een hotel om terug te komen!!

Leroy Coster, General Manager and M.D., 18-11-2018

Beste Mario van den Eijnden,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review achter te laten op Zoover. Bedankt voor deze lovende woorden over Thai Garden Resort. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van jullie vakantie.

Ik hoop u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Guest Service Manager

Geweldig resort een voorbeeld voor andere resort!!

Sunilkumar Djoegan,
    9-11-2018

Wij zijn hier voor de 3e keer teruggekomen, het is en blijft een Geweldig-resort.

Net terug van een verblijf in de Thai Graden Resort, we kunnen niet wachten om terug te keren.

De zwembaden, groenvoorzieningen, hygiëne en comfort waren zijn altijd weer ver boven verwachting.

De kamers zijn uitmuntend verzorgd, netjes ingericht en elke dag schone lakens.

Het restaurant is echt de moeite waard. We hebben hier heerlijk gegeten, onder genot van Oprah muziek.

Want Thai Graden kennende hebben ze hier altijd weer een geweldige thema!!

De zwembaden zijn prima, ligbedden comfortabel.

De bediening is overal prima, heel vriendelijk en correct.

Personeel die altijd voor je klaar staat, attent vriendelijk en behulpzaam op alle vlakken!!

Een resort hoe een resort behoord te zijn!

Een echte aanrader!!

Leroy Coster, General Manager and M.D., 18-11-2018

Beste Sunilkumar Djoegan,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie woorden op Zoover achter te laten. Het doet ons deugd dat jullie weer genoten hebben van jullie vakantie in het Thai Garden Resort. Het was een voorrecht om jullie te leren kennen.

Kijk er alweer naar uit om jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groetjes,

Geweldig,resort

Jolanda van den berg,
    7-11-2018

Thai garden resort is een geweldig resort ,,,, alles was goed

Vriendelijk personeel,,, heel goed buffet,,,prachtig zwembad..

Kamers worden echt goed schoongemaakt ,,,,resort zelf word heeel goed schoongemaakt,,,

Komen zeker een keer terug😊

Leroy Coster, General Manager and M.D., 16-11-2018

Beste Jolanda van den Berg,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om een geweldige review achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel.

Ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen

Met zonnige groetjes,

Mooi, schoon hotel

Kim Kusters,
    4-11-2018

Thai Garden Resort is een mooi hotel op loopafstand van het centrum van Pattaya. Het hotel wordt goed schoongehouden en de kamers zijn heerlijk ruim met balkon of zitje. Het zwembad was groot, schoon en er waren voldoende bedjes om uit te kiezen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd altijd goed aangevuld. Over het hotel dus niets dan goeds. De manager (een Nederlandse man) heeft alles prima op orde, maar zonder hem is het echt een beetje behelpen. Er wordt slecht Engels gesproken en een simpel hallo of tot ziens als je het hotel verlaat zit er niet in. Het eten in het hotel is echt prima (al kun je natuurlijk in de hoofdstraat een paar honderd meter verderop ook heerlijk genieten van alle Thaise lekkernijen voor weinig geld) dus het hotel is zeker een aanrader!

En Pattaya? Als je houdt van drukte, massages, lekker winkelen, mensen kijken moet je Pattaya zeker bezoeken.

Leroy Coster, General Manager and M.D., 7-11-2018

Beste Kim Kusters,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om Thai Garden Resort uitgebreid te beoordelen. Het is fijn om te zien dat u genoten heeft van ons hotel. De opemerking qua communicatie zijn opgemerkt en daar word aangewerkt.

Nogmaals bedankt voor deze review. Ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Thai Garden Resort.

Met zonnige groet,

Pattaya scoort een 7,3 uit 10, op basis van 265 reviews