Sorteren

vakanties Pattaya

Reviews over Pattaya

Leuke plaats om vakantie te vieren.

Elisabeth
    1-3-2018

Erg drukke stad met slechte trottoirs om te wandelen.

De boulevard langs de zee is er mooi.

We vonden de winkels en de warenhuizen fantastisch .

bruisend nachtleven

Yvonne Dokters
    29-5-2017

Bruisend nachtleven, buiten Pattaya veel bezienswaardigheden, die makkelijk op eigen gelegenheid zijn te bereiken

leuk om gezien te hebben

Willem Metz
    7-3-2017

drukke stad met veel vertier , voor elk wat wils. Je moet het wel van een "afstand" bekijken . De rosse buurt is eigenlijk overal aanwezig, dit samen met veel auto's ( bussen) lawaai en uitlaatgassen maakt het voor een keer best leuk maar ik denk niet dat ik er nog een keer terug ga. Je moet het een keer gezien hebben.

Veelzijdige badplaats

bennad
    21-1-2017

Pattaya is een badplaats waar voor bijna iedereen wel iets van zijn gading te vinden is.Zeker voor de liefhebbers van massages zijn er bijzonder veel massage saolns te vinden.Een voetmassage van een uur kost bijvoorbeeld 200 baht( ongeveer 6 euro).Daarnaast zijn er ook de nodige warenhuizen,straatstalletjes met eten en koopwaren,restaurants met eten van over de hele wereld,verschillende soorten barretjes voor verschillend soort publiek.Russische gezinnetjes,westerse,japanse,indiase,arabische mannen,en massa's touringcars vol met chineze mannen en vrouwen.

Lokaal vervoer wordt verzorgt door de zogenaamde "baht-bus".Een ritje kost meestal 10 of 20 baht,maar als je de chauffeur vraagt waar hij heen gaat en hoeveel het kost is dit 10 tot 20 keer zoveel.Tip:baht bus aanhouden door je hand op te steken,achter instappen,als je eruit wil op de stopknop drukken,en de chauffeur 10 of 20 baht in de handen drukken en weglopen.Van tevoren een kaartje met de rij-routes van de baht-bus op internet opzoeken.

Het strand van Pattaya is vrij smal,net als dat van Jomtiem.Het zijn wel drukke stranden met veel betaalde ligbedden.Dit kom je op het wat rustiger strand van Naklua weer minder tegen.

Een boottocht naar het eiland Koh Larn is ook mogelijk met de veerboot voor 30 baht.Hier mooie baaien met fijn zand en kristalhelder water.De overtocht duurt 45 minuten,en is de moeite waard.

Voor elk wat wils dus!

Pattaya, plaats met veel mogelijkheden.

Peter
    9-1-2017

Je kunt er shoppen, aan het strand liggen, cultuur bekijken, naar de dierentuin enz. enz. De meeste mensen denken bij "Pattaya" aan sextourisme, maar dat is achterhaald. Ik ben er 6 weken per jaar, en verveel me nooit. Alles mag en kan als het maar legaal is.

Pattaya scoort een 7,5 uit 10, op basis van 265 reviews