Rawai

Reviews over Rawai

Voor mij het paradijs

Jelson Amarinho Smit
    17-8-2010

De afgelopen 1,5 jaar heb ik hier ongeveer 6 maanden gezeten. Wat mij betreft is dit het paradijs. Het is ontzettend relaxed, relatief goedkoop en men kan overal lekker eten. Ook is het elke avond feest op een relaxte manier.... en wanneer men echt wil knallen is het slechts 25 minuten per scooter naar Patong.

Verder zijn er hier talloze Muay Thai gyms welke ik overigens niet aanbeveel. Deze zijn teveel op geld belust en niet om de skills van de Farang, zoals buitenlanders worden genoemd, te verbeteren. Men kan daar beter gaan hardlopen en fietsen. Voor Muay Thai/Kickboksen is het veel beter om naar Mejiro Gym, Vos Gym of Chakuriki te gaan.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Mooie omgeving

E.S
    27-2-2009

Rawai Beach is een nog niet zo bekend strand. Wat het er als toerist enorm aangenaam maakt om rond te lopen. De mensen vallen je niet lastig zoals in Patong wel het geval is. Ze roepen 1x voor een taxi, je bedankt vriendelijk en verder laten ze je met rust. Het is er ook enorm goedkoop om dingen te kopen. Zowel eten, drinken, kostuums, souveniers... Als je langs het water wandelt, kom je verschillende kraampjes tegen waar ze allerhande spulletjes verkopen zoals juwelen van parels, figuurtjes in glas/hout. En als je de prijs vraagt, ronden ze die ook meteen naar beneden af, zeker als je meer dan 1 stuk koopt. Een enorme aanrader om naaroe te gaan als je van rust hourdt. Want in Patong voelde ik me net in Turkse straat.

Gereisd Met partner in Fri Feb 27 2009 09:12:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nai Harn Beach, op het eiland Phuket, Nai Harn beach ligt

Bauk wierenga
    24-1-2007

Nai Harn Beach, op het eiland Phuket, Nai Harn beach ligt dicht bij Rawai beach. wij verbleven 2 weken in het Sabana resort in jan.2007 te Nai Harn Beach. Prachtig gelegen, gezellige gezins resort, Geen chaosties verkeer op straat,prachtig strand voor de deur. Rustige restaurantjes, kortom helemaal aan te bevelen.

Gereisd Anders in januari 2007
Rawai scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews