Hotel Best Western Phuket Ocean Resort

8.3Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Phuket Ocean Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Best Western Phuket Ocean Resort

• 8Kevin09-07-2019

Fantastisch hotel, prima voor 1 tot 2 weken zon!

Mooi hotel, netjes en erg schoon. Word elke dag goed onderhouden door de schoonmaaksters. Medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk en zeggen je altijd lachend goedendag. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Het hotel ligt in een leuk, niet te druk dorpje (Karon Beach) waar genoeg leuke winkeltjes en restaurantjes te vinden zijn. Als u opzoekt bent naar een hotel voor 2 of 3 weken strandvakantie is dat voor deze locatie misschien ietwat te lang, maar qua prijs/kwaliteit verhouding een super goed hotel!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8de Vries20-12-2018

Mooi hotel, goede kamers en prettige ligging

Goed hotel en lekker ontbijt, service is prima. Let wel dat als je vrienden meeneemt je hiervoor los 1000 bath per dag voor moet bij betalen.

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Nico26-11-2018

Uitstekend hotel met goede prijs kwaliteit.

Uitstekende prijs kwaliteit, net gelegen buiten de drukte van t centrum van Karon. Uitgebreid ontbijt buffet met vriendelijk personeel en mooie zwembaden.

• 10F.B.03-07-2018

Ideale uitvalsbasis om Phuket te ontdekken!

Zeer verzorgde accomodatie voor wie het eiland Phuket wil verkennen. Verzorgde kamer met goede airco, bad/douche, lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, klantgericht en heel proper. Enig minpunt zijn de enorme hoeveelheid trappen (hotel gebouwd op een heuvel). Gelegen op wandelafstand van het centrum van Karon, Patong op kleine afstand zo met taxi of tuk-tuk te bereiken. Vele eettentjes, restaurantjes, winkels en wisselkantoren in de nabije buurt. Strand evenzeer op wandelafstand. Goede wifi op de ganse site, koffie en thee vrij te nemen in de lobby. In het hotel betaalbaar drinken en eten mogelijk. Aan te bevelen, volgende keer voor ons terug in ieder geval!

• 8Danielle26-01-2018

Super!

Wij hadden dit hotel geboekt omdat de beoordelingen redelijk positief waren, en de prijs niet te hoog was. We verwachtten er niet heel veel van, maar uiteindelijk viel niets tegen! Het was een super hotel. Aangezien velen hier zeiden dat het ontbijt matig was, hadden we alleen wat broodjes en beleg verwacht. Maar dit was door onze ogen hartstikke goed! Verschillende broodjes, zoetigheden, eieren, omeletjes die ze vers voor je maakten, warm eten.. Ook het middag -en avond eten was hartstikke goed en niet duur. Het hotel was mooi en werd goed onderhouden. De zwembaden waren rustig en prima. Wij vonden het hotel helemaal niet zo hoog gelegen, en er was ook gewoon een lift. Je kan makkelijk naar het strand lopen. Karon zelf was klein maar leuk. Na een week heb je het wel een beetje gezien, maar je kan makkelijk naar een ander plaatsje. Wij hebben hier een super vakantie gehad, en raden het iedereen aan!

TIP: Ga naar Elephant Jungle Sanctuary Phuket, waar ze olifanten uit de toeristenindustrie redden. Wij hebben daar een dag gehad om nooit te vergeten. Ga zeker NIET op olifanten rijden, dit lijkt leuk maar deze dieren worden zwaar mishandeld en verwaarloosd.

• 2017
    8KevinVerlinde24-06-2017

Prima hotel

We hebben een mooi verblijf gehad in Best Western Phuket Ocean Resort! Goed onderhouden, prima personeel. Enig nadeel is dat het écht wel hoog in de bergen is gelegen, toen we voor de trap kwamen (en nog geen idee hadden dat er een lift aanwezig was), hadden we meteen iets van 'Oh my god'! Gelukkig is er dus een lift, maar het blijft wel geen aanrader om er met minder valide mensen te komen. Zwembaden zijn mooi onderhouden, enkel jammer dat er geen nachtverlichting is, in het zwembad. Enig grote nadeel is het ontbijt. Echt niet lekker. Ook heel vervelend is dat het personeel je zelf niet laat kiezen waar je kan gaan zitten. Terwijl er nog heel wat plaats is in de eetzaal, wordt je al van 's morgens vroeg bij anderen aan tafel geduwd. Dit heb ik niet graag, ik ben nogal een persoon met een ochtendhumeur, dus vond ik dat écht véél minder.

• Oude reviews

8van der Ven09-01-2010

Toppertje

Hotel ligt op loop afstand van het strand. Naast het hotel is een prima restaurant gelegen maar even verderop zijn er diverse winkeltjes en restaurants en eetstalletjes. Tevens diverse excursie mogelijkheden zowel bij hotel als in omgeving te boeken. Voor mensen die moeilijk te been zijn moeten er wel een aantal trappen gelopen worden. 3 prachtige zwemmenbaden met ligstoelen aanwezig. Zeker een aanrader waar ik zeker nog eens naar terug ga.

Met oudere kinderen

• 7Roy26-07-2008

wat verouderd hotel, prima ligging

Juli 2008 enkele dagen verbleven. Wij zaten in het laag seizoen en het hotel wat maar voor een klein gedeelte bezet. Wij kregen in eerste instantie een kamer toegewezen die erg stonk naar rook en na klagen direct een andere toegewezen. Hebben het prima naar de zin gehad, vriendelijk personeel en het ontbijt was super! Kamer was goed, leuk uitzicht vanaf balcon. Dit hotel is geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Strand is een paar minuten lopen (prachtig) en met een tuk tuk ben je in 10 min. in patong.

Met vrienden

• 1Frans Fellinga03-02-2008

Wat oudere mensen of slecht ter been kunnen geen gebruik maken van dit Hotel i.v.m. de steile trappen. De 1e dag werden wij i.v.m. met overboeking in een kamer gestopt die leek op een gevangeniscel met op het balkon met een muur en prikkeldraad en hartstikke donker. De volgende dag werden we in een kamer geplaatst met een balkon die je met je buren moest delen (2 bij 3 mtr. met 1 tafel en 4 stoelen). De kamer was super smerig en na drie dagen reclameren werd het vuil van links naar rechts geveegd. In het restaurant hebben wij de eerste dag koffie gedronken en deze bleek te zijn gezet van ongekookt water, dat betekende een week lang ziek en aan de dunne. Je gaat dan ook op alles letten. Het restaurant was bijzonder smerig en dingen die op de grond vielen werden gewoon weer smerig op tafel gelegd. Eind conclusie: een bijzonder smerig Phuket Ocean Resort (Best Western Hotel).

• 8Emmy en Alexander11-01-2008

Wij waren er met kerst 2007. Het hotel ligt mooi, mooie tuin en direct aan het strand. Het strand is bij vloed wel erg smal voor het hotel, maar toch goed te doen. Bedjes op het strand zijn niet van het hotel. Je kunt op het strand wel heerlijk eten! Het eten in het hotel is niets bijzonders. Je kunt beter lekkere restaurantjes elders opzoeken, zoals het kleine restaurantje van chef-kok Nat op het hoekje vlakbij het hotel (heerlijk!!!). De bedden zijn echt keihard. We hebben er helaas erg slecht geslapen. De medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk, maar in problemen oplossen zijn ze geen ster. Toen we vroegen of ze iets aan de matrassen konden doen, kregen we twee extra kussens mee...Om die reden gaan wij er niet naar terug, maar voor de rest een heel aardig hotel.

0 tips over Hotel Best Western Phuket Ocean Resort

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats