Reviews over Cherngtalay

Paradijs

piems johanna,
    1-4-2012

Beste Erika ,Layla en de zeer gewaardeerde kok ;))

Gelukwensen met de zalige bed and breakfast. We praten nog veel na over de prachtige vakantie die we mede dankzij u en uw team beleefd hebben . Je was de perfekte gastvrouw, de lokatie was schtitterend , het eten overheerlijk ! mag gerust zeggen na bijna veertig jaar op reis te zijn geweest dat deze vakantie de mooiste van ons leven was . Hopelijk zien we elkaar terug Marc en Johanna

AANRADER!

Ilona Vanaert,
    11-9-2010

We waren hier 12 dagen te gast bij Erika, haar zoon en haar crew. We hebben enorm genoten van de persoonlijke touch! Het ontbijt en de kamers zijn goed verzorgd. We voelden ons hier echt thuis! Mooie tuin, lekker relaxen aan het zwembad, als je wil kan je 's avonds lekker blijven eten,...

In de buurt is er ook een klein thais restaurant, Romjang Garden. Echt puur eten en niet duur.

We hebben ook een fietstour gemaakt naar het eiland Koh Ya Noi, het was de moeite!! (evt. wel Touristil innemen tegen zeeziekte :-)

Voor een aantal dagen hebben we ook een scooterke gehuurd via Erika, zo kom je toch wel op de meeste plekken

We zijn onze volgende vakantie naar Phuket al aan het plannen!

zeer leuk en luxieus verblijf

Annouk,
    29-8-2010

zeer leuk en luxueus verblijf in phuket.

Voor ons de ideale afsluiter van onze reis door Thailand.

Zeer lekker gegeten.

Op de kamer ook extra's zoals tv met dvd speler, fruit, strandtas enz, wel leuk.

zeker een aanrader !

Dit is een pareltje

Ellen,
    24-8-2010

De ontvangst was uitstekend! Wat een vriendelijke gastvrouw (en zoon)!

De kamers zijn heel mooi (met cake en fruit).

Je kan vanuit deze b&b leuke uitstappen maken, trektocht in de natuur, fietstochten, duiken,....

Er is echt voor iedereen wat.

Je kan ook relaxen aan het zwembad en genieten van het lekker eten klaar gemaakt door een echte Thaise kok! En ook voor de liefhebbers van shoppen een ideale uitvalsbasis.

Een echte aanrader

Een superleuke bb,luxe en service zoals in 5*hotel aan in

ANN DEPAUW,
    18-2-2008

Een superleuke bb,luxe en service zoals in 5*hotel aan betaalbare prijs.

Midden in een thais dorpje ervaar je het echte thaise leven.Eten super en super ontbijt.Ik ga zeker terug later dit jaar.