Bang Tao

We hebben een aantal aanbieders voor Bang Tao voor je op een rij gezet:

vakanties Bang Tao

We hebben een aantal aanbieders voor Bang Tao voor je op een rij gezet:

Reviews over Bang Tao

Bang Tao is mooi maar nog volop in ontwikkeling

kodor910
    3-4-2014

Bang Tao is een rustige mooie baai het dorp stelt weinig voor wat restaurants ,kleermakers ,supermarkt, apotheek en een enkele kledingwinkel s 'avond t meeste gesloten (behalve de restaurants) dus het is een beetje een dooie boel echt voor de rustzoeker. 2x per week is er een heel grote markt in de buurt is erg leuk maar bloedheet van 15.30 tot 20.30. Vanaf het strand kan je met een longtailboot een tochtje boeken langs de kust is erg leuk om te doen.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Prima hotel om te vertoeven

Henk en Lotty van de werfhorst
    2-2-2012

We hebben het prima naar ons zin gehad in dit hotel. Prima kamers, schoon en zeezicht. Schone zwembaden en prima eten. Personeel was vriendelijk maar iets beter Engels leren spreken is wel aangenaam. Je kon met een longtail boot ook prima tripjes maken langs de kust in de buurt van het hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi lang strand om heerlijk over te wandelen

E. Sekeris
    1-3-2008

Mooi lang strand om heerlijk over te wandelen. Zeewater niet zo schoon. Huur een longtail boot en ga varen en snorkelen. Omgeving niet zo bijzonder. Er zijn een paar restaurantjes in de directe omgeving. De taxichauffeurs zijn opdringerig en dulden geen chauffeurs van buiten. De dame van de strandbedjes en tentjes doet erg haar best. Bij een Thaise massage ad 400 baht kun je makkelijk afdingen naar 300 baht. Bang Tao is lekker rustig. je kunt makkelijk naar Patong, maar dat is erg toeristisch.

Gereisd Anders in maart 2008

Prachtig om zelf erop uit te gaan

Petronella
    4-1-2008

Prachtig om zelf erop uit te gaan.Neem gewoon taxi of tuktuk en je komt overal waar je wilt.Patong leuk om mee te maken en Phuket town ook.We zijn net terug en hebben genoten van de mensen daar en van de schitterende omgeving.De stranden en het zeewater subliem.Volgende keer trekken we eerst rond en eindigen dan zeker weer in deze omgeving om nog wat te relaxen

Gereisd Anders in januari 2008

Erg rustig gelegen, het is net waar je naar op zoek bent

M. Kuiperij
    20-11-2007

Erg rustig gelegen, het is net waar je naar op zoek bent. Stappen of uitgebreid winkelen in de omgeving is niet mogelijk. Vervoer met taxi/tuktuk is echter makkelijk te regelen en niet duur. Voor een rustige (strand)vakantie is dit ideaal!

Gereisd Met vrienden in november 2007
Bang Tao scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews