vakanties Bang Tao

Reviews over Bang Tao

Prachtige B& B

Familie Degraaf,
    1-9-2017

We hebben er juist 5 dagen verbleven bij eric en malinee ze doen er alles aan om je een perfecte vakantie of dag te bezorgen !! Heerlijk super ontbijt .super mooie propere en grote kamers mooie zwembaden !! Lekker relax ze doen je naar strand komen je halen !! S'avonds brengen ze naar de restaurants in de buurt helpen ze om je dag trips te plannen scooter huren enz .. kortom na 11 dagen rondtrekken was dit perfecte plek om tot rust te komen !! Merci eric en malinee voor de zeer grote gastvrijheid ! Ps ligt vlakbij bang tao en layan beach rustige stranden en de mooiste van phuket

Geweldig!

Wendy,
    23-5-2016

We zijn van 27 april tot 4 mei 2016 in dit hotel geweest en het is echt super. De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden een deluxe kamer met zeezicht geboekt en kregen kamer 133. Je loopt je terras af, de tuin in en bent op het strand. De kamer is heel luxe, voorzien van alle gemakken en iedere dag vers fruit. Het hotel is prachtig gelegen, direct aan het strand en aan de mooie lagune. Bij het zwembad kun je iedere dag schone strandlakens ophalen. Er zijn voldoende bedjes. In de tuin kun je voor 500 bath een heerlijk massage doen van een uur. Voldoende restaurantjes maar deze zijn relatief duur. Als je het strand linksaf loopt, dan heb je na tien minuten lopen ook een aantal eetgelegenheden die lekker goedkoop zijn. Het hotel heeft een shuttle service die je gratis naar het stadje brengt. Het ontbijt is geweldig goed, er is van alles in voldoende mate te krijgen. Gewoon maximaal genieten hier en goed tot rust komen!!

Top adres

Natacha,
    13-1-2016

Super B&B in rustige deel van Phuket, maar wel goed gelegen voor uitstappen vanuit Marina. Super comfortabel, luxe, aan alles werd echt gedacht. Heel netjes. Strand waar ze je heen brengen idyllisch. zouden zeker terug gaan. Aanraden voor zowel koppels als families.

prachtig resort

marleen vrede,
    31-8-2015

Een fantastisch resort, heel uitgebreid ontbijtbuffet, nette kamers en leuke animatie voor ouders en kinderen.

Mooie locatie

As,
    30-7-2015

2 Hotelkamers met zeezicht, kregen een upgrade van zijzeezicht naar zeezicht. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet en locatie prima. Hotel werd gerenoveerd tijdens ons verblijf. 1 Restaurant dicht en 2e zwembad met poolbar was geen optie voor gebruik i.v.m. lawaai en stankoverlast (verf/lijm). Geen communicatie over verbouwing/werkzaamheden. Lawaai van verbouwing was regelmatig storend. Er is wel renovatie nodig. Afvoer badkamer en toilet paar keer verstopt. Airco veroorzaakte water in de kledingkast waardoor vlekken in kleding. Wel alles keurig en snel opgelost.

Supermarkt tegenover hotel is erg praktisch. Taxi standplaats ook, maar geen taxi's met meter. Er zijn vastgestelde prijzen voor de ritten en deze liggen vrij hoog.

Bang Tao scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews